REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Taksi šiandien yra ne tik itin populiari paslauga, tačiau daugeliui ir kasdieniškas sprendimas nuvykti iš vieno tašką į kitą. Šiuo metu naudojantis „Bolt“ paslaugomis  galima rinktis kelionę su vaikais arba gyvūnais. Vilnietė Margarita Sventickienė pasirinktimi važiuoti su vaiku naudojasi jau kelerius metus, tačiau moteris sako niekada nepamiršianti, kaip vairuotojas elgėsi su ja ir jos vaiku.

Taksi šiandien yra ne tik itin populiari paslauga, tačiau daugeliui ir kasdieniškas sprendimas nuvykti iš vieno tašką į kitą. Šiuo metu naudojantis „Bolt“ paslaugomis  galima rinktis kelionę su vaikais arba gyvūnais. Vilnietė Margarita Sventickienė pasirinktimi važiuoti su vaiku naudojasi jau kelerius metus, tačiau moteris sako niekada nepamiršianti, kaip vairuotojas elgėsi su ja ir jos vaiku.

REKLAMA

Naujienų portalui tv3.lt vilnietė papasakojo apie neseniai susiklosčiusią situaciją – agresyvus kaip taksi vairuotojas apšaukė moterį ir jos vaiką, o priežastis buvo paprasta – vaikas esą lipo ne pro tas dureles.

Vilnietė negali patikėti „Bolt“ vairuotojo elgesiu: „Tiek agresijos ir pykčio“

Vilnietė M. Sventickienė pasakoja, kad „Bolt“ paslauga naudojasi ne pirmą kartą, tačiau niekada neteko patirti nieko panašaus. 

REKLAMA
REKLAMA

„Pirmą kartą susidūriau su tokia situacija, visada visi mandagiai elgiasi, nėra man buvę, kad taip vairuotojas praplyštų. Su vaiku „Bolt“ važinėjame dažnai, likau šokiruota.

REKLAMA

Kiti vairuotojai padeda, dureles atidaro, visada labai draugiškai, maloniai, būna įjungia vaikiškas daineles kažkokias, pakalbina maloniai.

O čia tiek agresijos ir pykčio, aš įtariu, kad jam buvo sunkus rytas ir aš papuoliau po ranka, bent jau man susidarė toks įspūdis“ – teigia M. Sventickienė.

 

„Kiti vairuotojai padeda, dureles atidaro, visada labai draugiškai, maloniai, būna įjungia vaikiškas daineles kažkokias, pakalbina maloniai.

O čia tiek agresijos ir pykčio, aš įtariu, kad jam buvo sunkus rytas ir aš papuoliau po ranka, bent jau man susidarė toks įspūdis“ – teigia M. Sventickienė.

REKLAMA
REKLAMA

„Situacija susiklostė, man taip neįprastai. Bendrai kalbant aš „Bolt“ važinėju trejus metus tai tikrai ir labai dažnai naudoju tą funkciją, kur yra specialia parinktis su vaikais. Mano vaikui 7 metai, tai nereikia tos spec. kėdutės, užtenka to vadinamo pošiknio

Aš išsikviečiau „Bolt“, man supypsėjo, kad mašina jau atvyko, mes nusileidome į apačią. Vyrukas stovėjo prie automobilio, ką jis ten veikė – nežinau, gal jis įsijungė kažką pažiūrėti. 

Mano vaikas visada lipa per galines keleivio pusės dureles, pirma įlipa vaikas, tada įlipu aš. Vairuotojui aš nespėjau šito paaiškinti, bet iš esmės, vaikui taip saugiau, jaukiau jaučiasi, nes jei mama palieka vieną vaiką su svetimu dėde ar teta – tas vaikas jaučia didelį nerimastingumą, kol mama apeina automobilį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Todėl, kad išvengtume to, vaikas dažniausiai lipa pro keleivio pusės dureles ir atsisėda į tą kėdutę“, – pasakojo ji. 

M. Sventickienė apie taksi vairuotoją: „Jis visą tą laiką šaukė“

Vilnietė  sako, kad vairuotojas kalbėjo nemaloniu tonu ir niekaip nesiliovė šaukęs, o paprašytas atšaukti kelionę, neskubėjo to padaryti. Vilnietė teigia norėjusi atšaukti kelionę tam, kad galėtų išsikviesti kitą vairuotoją. 

„Aš atidarau mašinos dureles ir jis iš karto pradeda tokiu pakeltu tonu sakyti: „lipkite pro kitas dureles“. Aš pagalvojau, kad gal dėl kėdutės, aš jam sakau: „vaikas atsisės ten, kur reikia ir nepažeisime jokių taisyklių“. Jis sako: „ne, tegul lipa pro kitas dureles“, sakau, kad mums per čia patogiau.

REKLAMA

Vaikas tuo metu jau buvo belipantis į mašiną. Ir jis jau pradeda ant manęs rėkti: „čia, kaip ponioms duris atidariau, o jūs lipat ne per tas dureles, man vaikas visą mašiną išpurvins“. Jis visą tą laiką šaukė.

Aš jam sakau: „atšaukite kelionę ir nevežkite, aš tikrai po viso šito nevažiuosiu. Mes su vaiku išlipome iš automobilio ir grįžome atgal prie namo.  Jam kelis kartus sakiau: „atšaukite kelionę, nes noriu išsikviesti kitą automobilį, juk aš negaliu kol vyksta užsakymas išsikviesti kito“, – vardijo ji.

Vairuotojo elgesys išgąsdino vaiką: „Mama, aš labai bijau“

Pasak M. Sventickienės, vairuotojas elgėsi agresyviai, smarkiai gestikuliavo, o veido išraiškos buvo piktos ir bauginančios. Moteris, pamačiusi išsigandusį vaiką, vairuotoją perspėjo iškviesianti policiją, tačiau tolimesnės vyro reakcijos nesitikėjo. 

REKLAMA

„Jis neatšaukia man užsakymo, o toliau ant manęs rėkia. Vaikas manęs paklausė, kodėl dėdė taip šneka. Pasakiau jam: „ponas, prašau nusiraminti, atšaukite mano užsakymą ir važiuokite, o su jumis aš nevažiuosiu, jei nenorite manęs vežti“.

Jis toliau ant manęs rėkia ir ne taip kad pasipiktinęs, o jis tikrai toks agresyvus, labai gestikuliavo, veido mimikos piktos. Vaikas sako: „mama, aš labai bijau“. Aš raminau, sakau „nebijok, nėra čia ko bijoti“. 

„Jis toliau ant manęs rėkia ir ne taip kad pasipiktinęs, o jis tikrai toks agresyvus, labai gestikuliavo, veido mimikos piktos. Vaikas sako: „mama, aš labai bijau“. Aš raminau, sakau „nebijok, nėra čia ko bijoti“, – pasakojo moteris. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jis toliau šaukia ir nežinau, gal jis nesąmoningai neturėjo minties link manęs eiti, bet nuo automobilio priekio pradėjo judėti link galo ir aš iš karto jį perspėjau, kad jei pabandysite prie manęs prisiartinti, aš kviesiu policiją. 

Tada jis pratrūko: „tai kviesk, ko čia žiūri, kviesk sakau“. Ir tada iš gretimo automobilio išlindo vyriškis. Vėliau prisistatė, kaip Tadas, aš jo nepažįstu ir jis pabandė sudrausminti tą vyrą. Sako: „jūs truputį apsiraminkite, moteris stovi su vaiku, o jūs taip ant jos rėkiate, gąsdinate ir ją, ir vaiką, ką jūs sau galvojate?“ O jis atsikirto, kad koks tau skirtumas, kas tu čia toks, Tadas atsakė, kad aš čia gyvenu, čia mano rajonas, aš kaimynas“, – pasakojo moteris. 

REKLAMA

M. Sventickienė sako, kad po Tado užstojimo vyras atšaukė užsakymą ir išvažiavo. Moteris nieko nelaukusi kreipėsi į „Bolt“ komandą, kuri jai skyrė 2 eurų kompensaciją ir pasiūlė kreiptis į policiją dėl patirtos psichologinės žalos. 

„Jau po to vairuotojas įsėdo į automobilį ir išvažiavo. Ir viskas parašiau į „Bolt“ support, aprašiau situaciją. „Bolt“ prašė patikslinti aplinkybes ir man „Bolt“ pasiūlė 2 eurų kompensaciją ir pasakė, kad jie aiškinsis su vairuotoju pagal jų vidaus taisykles ir jeigu aš jaučiu labai didelę emocinę žalą, aš galiu kreiptis į policiją. Nesikreipiau aš į pareigūnus, nes fiziškai jis mūsų nepalietė, o psichologinį sudėtinga įrodyti, kad kažkokia žala buvo padaryta“, – guodėsi vilnietė. 

REKLAMA

Vairuotojas jau yra žinomas vilniečių?

Apie tą patį vairuotoją Naujamiesčio bendruomenėje esą jau sklando gandai. Su M. Sventickiene susisiekusi viena mergina tikino jai, kad vyras yra žinomas – esą mėgsta vežioti ratais. 

„Aš parašiau įrašą „Facebook“ grupėje ir ten viena mergina rašė, kad vairuotojas yra mėgstantis pavežioti ratais. Ji daug nepasako, bet bent jau man susidarė toks įspūdis, jog tai daroma tyčia, tam kad prikapsėtų daugiau pinigų. Tai supratau, kad ne pirmas kartas, kad yra problemų būtent su šituo vairuotoju“, – pridūrė ji. 

„Bolt“ atstovo komentaras: „Situacija mums yra žinoma ir šiuo metu sprendžiama“

Naujienų portalas tv3.lt susisiekė su „Bolt“ atstovais. Ryšių su visuomene vadovas Mantas Čižas sutiko pakomentuoti situaciją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, situacija šiuo metu yra sprendžiama, bandoma išklausyti abi puses, tačiau galimas laikinas vairuotojo anketos užšaldymas arba visam laikui.

„Situacija mums yra žinoma ir šiuo metu sprendžiama. Apgailestaujame dėl neigiamos vartotojos patirties, tačiau plačiau komentuoti šio įvykio negalime. Esant vairuotojo ir keleivio nesutarimams, mes visada stengiamės situaciją išsiaiškinti ir aptarti su abejomis pusėmis.

Turėdami pakankamai informacijos dėl netinkamo vairuotojo elgesio, blokuojame jo prieigą prie platformos laikinai arba visam laikui. Klientui susidūrus su nekokybiškai suteikta pavežėjimo paslauga, paprastai kompensuojame kelionės kainą arba jos atšaukimo mokestį.

REKLAMA

Bet koks fizinis ar psichologinis smurtas mums yra nepriimtinas, todėl iš anksto edukuojame ir perspėjame vairuotojus, pradedančius veiklą platformoje: jie yra supažindinami su paslaugos kokybės ir saugumo taisyklėmis. Matydami neigiamus vartotojų komentarus ir įvertinimus, apie jas primename pakartotinai.

Kategorijoje „Kėdutė vaikui“ gali dirbti visi vairuotojai, pasirūpinę tinkama kėdute ir išreiškę tokį norą, tačiau tai nereiškia, kad jie privalo priimti kiekvieną šios kategorijos užsakymą. Vairuotojas gali laikinai pasirinkti nevykdyti šios kategorijos užsakymų arba atmesti konkretų siūlomą užsakymą“,  sako M. Čižas.

Kas darosi visoks kas netyngi veža kaip nori lietuvių ką kalbos nesuprantu. Bolt tipo nekaltas. Mes jau Lietuvoje Lietuviai turime taikytis prie atvykėlių. Uzka mes kovojome 1990 už Lietuvą už Lietuvos piliečius. Ar už barygas kuriems tik pelnas ir samdo kas pakliuvo. Kur kalbos inspekcija, kur tos visos instancijos kur saugo savo piliečių teises. Bolt aš visagalis. Būkim solidarūs boikotuoti bolta, aš paprastas žmogus išgirskite ir neleiskite savęs ir kitų zemyti. Gaila bet mažai kas išgirs ar susimatys
Boltas - tikrai nesaugu. Automobiliai dažniausiai neremontuojami, kol važiuoja. Vairuotojai pervargę, dirba paromis. Ir visa tai - iš meilės mažoms kainoms. Nepamirškite, jūs nenusiperkat sau vergo už 2 eurus. Išvis - Boltą reiktų uždrausti už žmonių išnaudojimą. Tai yra vergija. Danai uždraudė. Socialiai atsakinga tauta ir vyriausybė. O lietuviams - svarbu, kad būtų pigu. Tauta, kuri neva rūpinasi kailiniais žvėreliais, katėmis, šuniukais, gamtos tarša - o iš tikro mielai išnaudoja žmogų, kuris jiems dirba. Svarbiausia - "gera" kaina. Gėda.
Atšaukti užsakymą - vairuotojui kokie 3 eurai minuso. Vaikas su batais per sėdynę perėjo- 1 euras siurbliui ir pusvalandis sugaištas. Kažkas verkia dėl byrančių priusų, kažkam nepatinka aptarnavimas.... Boltas pasiima 30% komisinių, Sodra, VMI savo dalį atsiriekia, kuras irgi ne vandens kaina.... Vairuotojui nuo jūsų pigių pasivažinėjimų lieka apie 25%. Per valandą vairuotojas surenka išvis apie 12-14 eurų. t.y., jo uždarbis - 3-3,5 euro per valandą. O dirba kaip jautis. Ir jei pasitaiko tokie pagerinti klientai, po kurių automobilį siurbti ir valyti, dar prieš tai kokie 2-3 panašūs -žmogus 2 valandas dirbo i minusą. Nenuostabu, kad pratrūko....
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų