REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vidaus vandens kelių direkcija neatgaus 41 tūkst. eurų iš Nemuno vagos gilinimo projektą rengusios bendrovės „Sweco Lietuva“.

Vidaus vandens kelių direkcija neatgaus 41 tūkst. eurų iš Nemuno vagos gilinimo projektą rengusios bendrovės „Sweco Lietuva“.

REKLAMA

Apeliacinis teismas pernai gruodžio 22 dieną atmetė direkcijos ieškinį, nes įmonė praleido pusmečio senaties terminą, taikomą ieškiniams dėl delspinigių.  

„Nors ieškinio senaties termino pasibaigimas nepanaikina asmens teisės kreiptis į teismą, prašant apginti pažeistą teisę, tačiau, ginčo šaliai pareikalavus taikyti ieškinio senatį yra pagrindas atmesti ieškinį“, – teigiama Apeliacinio teismo nutartyje.

Teismas panaikino Šiaulių apygardos teismo sprendimą, kuriuo direkcijai buvo priteista 21 tūkst. eurų netesybų. 

Pagal 2020-ųjų rugsėjį pasirašytą sutartį „Sweco Lietuva“ už 325 tūkst. eurų per aštuonis mėnesius – iki 2021 metų gegužės – turėjo parengti techninį bunų įrengimo Nemune nuo Kauno iki Kuršių marių projektą, o už kiekvieną uždelstą dieną bendrovė turėtų mokėti 200 eurų netesybas.

REKLAMA
REKLAMA

Rengėjai vėlavo pateikti atskirų ruožų projektus, dėl to direkcija užpernai gegužę paprašė bendrovės sumokėti 41 tūkst. eurų netesybų, o šiai nesutikus ir reikalavimo neįvykdžius direkcija pernai sausį kreipėsi į teismą, kurio, be netesybų, dar prašė priteisti ir 6 proc. palūkanų.

REKLAMA

Vilniaus apygardos teismas pernai sausį preliminariu sprendimu tokį ieškinį tenkino visiškai, tačiau „Sweco Lietuvai“ nutartį apskundus Šiaulių apygardos teismas birželį netesybų sumą sumažino iki 21 tūkst. eurų.

Šį sprendimą Apeliaciniam teismui skundė ir direkcija, ir „Sweco Lietuva“.

Nemuno vagą nuo Kauno iki Kuršių marių tvarko ir bunas iki 2023 metų rudens už 28 mln. eurų turi įrengti konkursą laimėjusi vienintelė jo dalyvė Vilniaus statybų bendrovė „Tilsta“. Sutvarkius šią didžiausios Lietuvos upės atkarpą, turinčią tarptautinio vandens kelio statusą E41, ja per metus tikimasi gabenti apie 300 tūkst. tonų krovinių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų