• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Panašu, kad kalbos apie tai, kad po gerų 10 metų Europos rinkoje greta senbuvių ne mažiau pavojingi bus ir kinų automobilių gamintojai nėra iš vien tik iš industrijos ekspertais save vadinančių žmonių gąsdinančios, tačiau nieko bendro su realybe neturinčios prognozės.

REKLAMA
REKLAMA

Ženevoje debiutavęs pirmasis „Qoros 3 Sedan“ sedanas galbūt ir nėra charizmatiškas, tačiau atrodo tvarkingai ir pagamintas yra ganėtinai kokybiškai. Galime prognozuoti, kad laikas, kuomet pasakymas „kiniškas automobilis“ nebekels šypsenos jau arčiau nei buvo galvota.

REKLAMA

Kinų kompanija oficialiai skelbia, kad „Qoros“ sedanas šiuo metu ruošiamas serijinei gamybai. Vidinėje rinkoje modelio prekyba prasidės antroje 2013 m. pusėje, Europoje – šiek tiek vėliau, tačiau tikslesnės informacijos kada tai galėtų nutikti nėra.

Bazinės komplektacijos modelio kaina taip pat kol kas neskelbiama, tačiau žinant tai, kad sedanas orientuojamas kaip C segmento modelis ir bus surenkamas šalyje, kurioje gamybos kaštai vis dar išlieka sąlyginiai nedideli, jis neturėtų viršyti 50-55 tūkst. litų.

REKLAMA
REKLAMA

Viskas dabar priklauso nuo to, kaip greitai kinų kompanijoms, tokioms kaip „Qoros“ pavyks pasivyti gerokai didesnę patirtį turinčias kompanijas inžinerijos ir technologijų požiūriu. Tuoj pro pristatymo prie sedano nužingsniavę žurnalistai, visi kaip vienas tiesė rankas norėdami pačiupinėti bent durų apdailos skydus.

Kai kurie iš jų, pamatę, kad surinkimo kokybė geresnė nei buvo galime tikėtis taip pat ėmėsi darynėti viską, kas atsidaro ir spausti, kas pasispaudžia, tačiau didelių priekaištų šiam automobiliui rasti dauguma jų neturėjo. Interjeras ganėtinai spartietiškas, tačiau tvarkingas. Į akis krenta multimedijos valdymui skirtas centrinėje konsolėje įrengtas didžiulis lietimui jautrus monitorius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mechaninė dalis gali tapti rimta problema, nors tarsi suprasdami, kad neturint patirties plėstis nėra prasmės kinai iš pradžių siūlys tik du 1,6 litro darbo tūrio benzininius variklius – 126 AG galią ir 155 Nm sukimo momentą išvystantį atmosferinį ir 156 AG bei 210 Nm sukimo momentą suteikiantį turbininį. Abu motorai komplektuojami su šešių laipsnių mechaninėmis transmisijomis. Už papildomą mokestį klientai galės rinktis ir dviejų sankabų automatinę.

REKLAMA

Barjeru, kuris užkirstų kelią „Qoros“ produkcijos plitimui po Europą gali tapti saugumo reikalavimai. Nors gamintojas teigia, kad visiems savo modeliams sieks aukščiausių įvertinimų tiek Kinijoje, tiek ir „Euro NCAP“ atliekamų bandymų metu, kol kas jokie oficialūs bandymai nebuvo atlikti. Prie įspūdingo pasyviojo saugumo rodiklių pripratusiems europiečiams, atgrasiai gali atrodyti ir trys žvaigždutės ties priekinio ar šoninio smūgio vertinimu.

REKLAMA

„Qoros“ publikai pristatė ir du konceptus. Pirmasis iš jų – hečbeko ir SUV bruožus derinantis „3 Cross Hybrid“ su 1,2 litro darbo tūrio turbininiu benzininiu varikliu ties priekine ašimi ir elektros motoru – ties galine. Trečiasis modelis ekspozicijoje buvo „3 Estate“ universalas, kuris gamintojo įvardinamas kaip konceptas, tačiau žvelgiant iš šalies atrodė taip pat arti serijinė gamybos kaip ir hečbekas.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų