REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ iki metų pabaigos siūlo nedažnai pasitaikančias nuolaidas dviem geriausiai parduodamiems modeliams, o tai rodo, kad gamintojos produkcijos paklausa lėtėja. 

 JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ iki metų pabaigos siūlo nedažnai pasitaikančias nuolaidas dviem geriausiai parduodamiems modeliams, o tai rodo, kad gamintojos produkcijos paklausa lėtėja. 

REKLAMA

Teksase įsikūrusi bendrovė savo svetainėje keik anksčiau šį mėnesį pradėjo siūlyti 3 750 JAV dolerių nuolaidą savo sedanui „Model 3“ ir padidinto pravažumo modeliui „Model Y“, tačiau trečiadienį nuolaidą padvigubino iki 7 500 JAV dolerių tiems, kurie pasiims automobilį dar iki gruodžio 31 dienos.

Nuolaida paskelbta prieš įsigaliojant naujai federalinei mokesčių lengvatai, siekiančiai iki 7500 JAV dolerių, kuri turėtų įsigalioti sausio 1 dieną. 

„Tesla“ negalėjo pasinaudoti ankstesne federaline mokesčių kreditų programa, nes bendrovė yra pasiekusi 200 tūkst. parduotų transporto priemonių ribą. 

REKLAMA
REKLAMA

Nuo Naujųjų įsigaliosiančios lengvatos tokių ribų nenumato.

„Tai yra paklausos trūkumo ženklas, o ne geras ženklas „Tesla“ metų pabaigoje“, – teigė finansinių paslaugų ir investicijų bendrovės „Wedbush Securities“ analitikas Danas Ivesas.

REKLAMA

„Konkurencija elektromobilių gamybos srityje užsienyje didėja, o „Tesla“ regi tam tikrus paklausos sunkumus“, – pridūrė analitikas.

Be nuolaidų „Model 3“ kaina prasideda nuo šiek tiek daugiau nei 48 tūkst. JAV dolerių, įskaitant pristatymą, o „Model 3“ pradinė kaina yra šiek tiek daugiau nei 67 tūkst. JAV dolerių. 

Taip pat analitikai mano, kad „Tesla“ ėmė siūlyti nuolaidas metų pabaigoje, siekdama įvykdyti įsipareigojimą padidinti transporto priemonių pardavimus šiais metais 50 procentų. 

Per bendrovės trečiojo ketvirčio pelno konferencinį pokalbį su investuotojais spalio mėnesį finansų direktorius Zackas Kirkhornas teigė, kad bendrovė nepasieks 50 proc. pardavimų augimo tikslo. 

REKLAMA
REKLAMA

Vėliau jam paprieštaravo generalinis direktorius Elonas Muskas, prognozvęs 50 proc. metinį gamybos ir pristatymų augimą.

Visgi jis taip pat nurodė logistines problemas, susijusias su transporto priemonių transportavimu. 

Tam, kad pasiektų 50 proc. didesnių pardavimų augimo tikslą, „Tesla“ ketvirtąjį ketvirtį turi pasiekti puikių rezultatų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų