Oksana Pikul ir Vaidas Akramavičius

Visai neseniai vizažistė, atlikėja ir verslininkė Oksana Pikul (40 m.) leidosi į kelionę po Ispanijos pakrantę kartu su mylimuoju, verslininku Vaidu Akramavičiumi (40 m.). Kelioms dienoms į užsienį pabėgusi moteris neslėpė, kad įspūdžių patyrė tikrai nemažai.

Į Andalūzijos regioną pora vyko pailsėti bei pasilepinti pavasarišku oru.

Per kelias kelionės dienas jie nuvyko ir į Didžiosios Britanijos teritoriją Ispanijoje, kuri nuo jų kelionės tikslo buvo nutolusi vos 50 kilometrų.

„Skridome į Ispaniją, Marbelos miestą, ten lankiausi jau trečią kartą. Bet šįkart per trumpą laiką nusprendėme pamatyti daug daugiau, nei tik aplankyti vieną miestą ir draugus. Nusprendėme aplankyti ir Gibraltarą, kuris buvo visai šalia.

Tad būtų gėda nepamatyti tokio grožio ir nepasižiūrėti lankytinų vietų“, – naujienų portalui tv3.lt kalbėjo moteris.

Įsimintini vaizdai ir nuotykiai

Nors diena, praleista Gibraltaro saloje buvo ganėtinai lietinga, verslininkė neslėpė, kad tai nesutrukdė pamatyti nuostabių vaizdų ir netgi sukurti linksmų prisiminimų.

„Kadangi dabar pavasaris, nėra labai daug turistų, nėra tokių didelių eilių. Kadangi ten yra pasienis, vykstantiems turiu patarimą – besilankant pasiimti kelionės dokumentus. Galima sakyti, kad iš Ispanijos patekome į Didžiosios Britanijos pusę.

Patį Gilbraltarą naršėme automobiliu, bet, kadangi buvo prastas oras, nepavyko pakilti funikulieriais. Bet gavosi dar geriau – pasiėmėme gidą, kuris su specialiu transportu mus nsuivežė iki pat viršaus ir papasakojo mums apie visas lankytinas vietas.

Pasisekė tuo, kad gidai prie laukinių beždžionėlių, kurios ten visur laksto. Pasijuokiau, kad jos kaip laukinės katės ten bėgioja per gatves, tarp žmonių“, – šyptelėjo O. Pikul.

Daugybę emocijų porai suteikė ir vietiniai gyvūnai, kurie visai nesidrovėjo ten atvykstančių turistų:

„Žmonės dažnai ateina pasižiūrėti ten į beždžiones, tik mums primygtinai sakė, kad negalima jų nei maitinti, nei glostyti. Tai – laukinis gyvūnas, kuris gali ir įkąsti. Taip pat reikia saugoti ir akinius, ir visus kitus smulkius daiktus, kad beždžionėlės jų nepagriebtų.

Bet kadangi mes vykome su gidu, jie yra pripratinę beždžiones, kad jos gauna skanėstų. Jos be jokių problemų žmonėms užšoka ir ant pečių, ant rankų ir mielai vaišinasi, ką gidai joms duoda.

Beždžionės mums suteikė daug gerų emocijų, juoko, kadangi buvome jas pasisodinę ant rankų ir pečių, pasidarėme įsimintinų nuotraukų. Visą dieną juokiausi iš kadrų“, – šyptelėjo ji.

„Ši kelionė po Gibraltarą mums buvo pažintinė ir truko pusdienį, beveik dieną. Jei kas turi laisvą dieną keliaujant po Ispaniją, tikrai manau, kad verta pamatyti ir aplnakyti šį gražų pasaulio kampelį, aukštį, iš kurio matosi visa įplauka ir pats Gibraltaras. Turėjome trumpą, bet įspūdingą ir įsimintiną kelionę“, – pridūrė ji.

Ispanija pašnekovę žavėjo ne tik gerai praleistu laiku, bet ir savo aplinka – įspūdingais gamtos lopinėliais ir augmenija.

„Kelionės metu pabuvome ir Puerto Benuse, prieplaukoje, kur dažnai suplūsta daug turistų. Ten labai daug puikių restoranų, parduotuvių. Tai labai graži vieta, nes ten suplaukia daugybė puikių jachtų. Tai puiki vieta pasisėdėti ir išgerti kavos puodelį. Tai buvo trumpa, bet iki paskutinės minutės maksimaliai išnaudota kelionė“, – šyptelėjo ji.

Kelionėms ne visada suranda laiko

Nors galimybių išvykti poilsiauti į užsienį moteris tikina turinti tikrai nemažai, kelionės bilietus pirkti dažnai stabdo aktyvus gyvenimas Lietuvoje.

„Kalbant apie laiką, darbus, keliones dažnai tenka apriboti. Darbai, vaikas, šeima tiek daug keliauti neleidžia, nors ir labai norėtųsi. Kelionės man labai patinka, nes grįžti pailsėjęs, šviežia galva, su naujomis idėjomis kimbi į darbus.

Žmogui tikrai labai naudinga pakeisti aplinką. Paskutinės mano kelionės buvo darbinės, tad šįkart man buvo labai smagu tiesiog pakeliauti, pasižmonėti ir pailsėti“, – šypteli ji.

Kartu su mylimuoju Vaidu keliavusi moteris neslepia, kad suderinti laiką kelionėms turint antrąją pusę kartais gali būti sudėtinga.

„Nelengva prisitaikyti, kai gyvenimas turi tokį ritmą. Aš turiu daugybę veiklų, tad dažnai jos įstato į rėmus, dėl to negali sau leisti pramogauti visada, kada nori. Bet tai normalu – dirbantys žmonės visada skaičiuoja ir taupo savo laiką. Keliauti tikrai norėtųsi dažniau.

O Gilbraltare buvau pirmą kartą, įspūdžiai liko labai stiprūs. Manau, kad jei žmogus turi galimybę, turėtų praplėsti akiratį ir bent trumpam ištrūkti kur nors į užsienį. Tai visada į naudą, juolab kad tai labai įdomu“, – sako verslininkė.

Trys bezdžionės
o tai jau psichiskai sveikas?Buvo informacija,kad tirs jo psichine sveikata.
Prie ko cia nuotraukos
Jeigu dar nuo taburetės laiku is taves juokiasi visa Lietuva