Britų superautomobilių gamintojo „McLaren“ atstovams labai patinka statistika ir skaičiai. Turbūt nei vieno kito modelio pristatyme nebuvo pateikta tiek daug informacijos skaitmenine forma. Tokio sprendimo priežastis – dešimtmečio automobiliu pretenduojantis tapti P1 jau netaps greičiausiu superautomobiliu kaip jo pirmtakas F1, kuris Ženevos automobilių parodos metu buvo rodomas greta, o norint pabrėžti kuo jis toks išskirtinis kompanijai teko imtis ir iliustratyviosios statistikos.
Visų pirma, superautomobilis turi du variklius. Pirmasis iš jų – viduryje sumontuotas dviejų turbinų maitinamas 3,8 litro darbo tūrio V8 tipo agregatas, išvystantis maksimalią 737 AG galią ties 7500 aps./min. ir didžiausią 720 Nm sukimo momentą nuo 4000 aps./min. Papildomą impulsą suteikia elektros motoras, kurio charakteristika – 179 AG ir 260 Nm. Bendra hibridinės jėgainės galia siekia 916 AG, o didžiausias sukimo momentas – 900 Nm.
Maksimali prispaudimo jėga, kurią sukuria sukuria aerodinamika viršija 600 kg. Toks pasiekimas išskirtinis yra tuo, kad didžiausias prispaudimas gaunamas jau viršijus 240 km/h. Kitas skaičius, kuriuo didžiuojasi P1 kūrėjai, tai posūkiuose pasiekiamos iki 2g siekiančios perkrovos. Įdomus faktas, kad vien elektriniu rėžimu šis automobilis gali važiuoti iki 195 km/h greičiu. Tiesa, tokiu atveju veikimo nuotolis bus labai trumpas. Važiuojant ramiai jis gali siekti visus 25 kilometrus.
Tikslūs įsibėgėjimo rodikliai vis dar nepateikiami, tačiau skelbiami orientaciniai skaičiai atrodo įspūdingai. Sprintas nuo 0 iki 100 km/h truks mažiau nei tris sekundes, nuo 0 iki 200 km/h – mažiau nei septynias, o nuo 0 iki 300 km/h – ne daugiau kaip 17 sekundžių.
Panašiai kaip ir „Formulės 1“ bolidai, naujasis „McLaren“ turi aerodinamikos gudrybes, leidžiančias išvystyti didesnį greitį tiesiojoje. Tiesa, kitaip nei sportiniai bolidai, kurių DRS technologijoje reguliuojami atskiri skydeliai, P1 sugebės pakeisti viso galinio sparno poziciją. Pagal poreikį savo padėtį keis ir priekyje įrengtos skeldės, nukreipiančios orą stabdžių aušinimui ir po kėbulu.
Iš viso bus pagaminti tik 375 automobiliai, kurių kiekvienas kainuos mažiausiai 866 tūkst. svarų (3,5 mln. litų). Už šią sumą klientai gaus kasdieniniam naudojimui ir lenktynių trasoms parengtą superautomobilį.
Kaip pažymėjo „McLaren“ vadovas Ronas Dennisas jokiame kitame superautomobilyje nebuvo pritaikyta tiek aukščiausio lygio technologinių sprendimų. Spaudos konferencijos metu jis buvo toks užtikrintas naujuoju kompanijos produktu, jog nesusilaikė nuo pažado esą P1 pagerins superautomobilių pajėgumo vertinimo etalonu tapusios Niurburgringo Šiaurinės kilpos įveikimo laiką.