Jei automobilis nėra naujas, o jo techninė būklė švelniai tariant – ne pavyzdinga, sunkiai tikėtina, kad parduoti jį pavyks brangiau nei verti metalo lydiniai, iš kurių jis pagamintas. Manote, kad tokiu atveju tiesiog nėra kitos išeities? Tikrai ne. Tereikia sugebėti pateikti automobilį pirkėjams taip, kad jis įgytų didesnę vertę nei turi metalo, plastiko bei gumos rinkinys, ir jis greičiausiai bus pastebėtas.
Legendinis „Renaul Clio“ (nuotr. Pijaus)
Antradienį viename iš didžiausių šalies automobilių skelbimų portalų pasirodė 1992 m. „Renault Clio“ hečbekas. Pirmos kartos prancūzų B segmento superhitas, varomas 1,9 litro dyzelinio variklio, šiaip yra niekuo neypatingas automobilis ir greičiausiai būtų prapuolęs tūkstančių pasiūlymų šūsnyje, bet internautų dėmesį patraukė neeilinis skelbimo turinys.
Legendinis „Renaul Clio“ (nuotr. Pijaus)
„Parduodamas ledinis, beveik naujas, '94 metų gamybos pussy magnetas: klionkė. Ne mašina, o legenda. Atrodo lyg ką tik išriedėjęs pro gamyklos vartus, bet su gyvenimiška patirtimi. Tokiomis aplinkybėmis yra keletas pasidėvėjimų, bet judėti į priekį netrukdo, o perfekcionistai prisiknis prie bet ko, tas nuo '94 metų jau aišku, o gal net seniau“, – rašoma skelbimo įžangoje (kalba netaisyta).
Greta teksto, kurio, norėdami išvengti autorių teisių pažeidimo, pateikėme tik mažą dalį greta skelbimo išpublikuotos ne mažiau efektingos nuotraukos. Tiesa, Afrikos kraštų gyvūnai, modifikuotas „Chrysler 300C“, paveikslai ant transformatorinių ir gausybė klonuotų „Audi A6“ kelia įtarimą, kad buvo pasitelktas montažas, tačiau nuotraukos atrodo itin efektingai.
Legendinis „Renaul Clio“ (nuotr. Pijaus)
Ne mažiau įdomi skelbimo dalis yra ir vaizdo klipas, kurio turinys sudėliotas pagal lengvai humoristinį scenarijų, todėl tekstas šiek tiek prieštarauja reginiui. Po skambučio, kuriuo prižadinome vieną iš automobilių savininkų – Simoną, ir trumpo pokalbio paaiškėjo, kad klipą kūrė „Stoopid Katt“, o ir pats pardavėjas kartu su broliu Pijumi yra vaizduotės lakumu nesiskundžiantys vaizdo kūrėjai.
„Nebuvo tokio tikslo tiesiog taip paprastai imti jį ir parduoti, nes automobilis senas. Visai smagiai su juo važinėjome daug laiko, investavome daug energijos į jam išlaikyti, todėl sugalvojome padaryti tokį skelbimą, juolab, kad buvo nufilmuotas klipas“, – komentavo tokio skelbimo atsiradimo aplinkybes Simonas.
Raudonuoju „Clio“ broliai Simonas ir Pijus naudojosi ilgą laiką kaip pakaitiniu, darbiniu automobiliu. Hečbekas visiškai standartinis, išskyrus kadaise kėbulą puošusias baltas juostas, kurios anot Simono, šiuo metu yra nuklijuotos.
„Jis toks puvena, todėl taip paprastai parduoti nepavyktų. Už automobilį man duotų 300 Lt, vakar taip pat sulaukiau tokio pasiūlymo, bet tiek gaučiau ir iš metalo laužo supirkėjų. Vis vien galbūt atsiras kažkas, kas man duos daugiau pinigų. Nors iš tiesų tai darome ne dėl pinigų“, – tikino automobilio savininkas.
Skelbimo pabaigoje minimi keitimo į M serijos BMW, „Chrysler 300C“, „Range Rover Sport“ ar sportinį motociklą visgi nėra visiškas melas. Simoną tikrai domina tokia galimybė ir jei atsirastų tinkamas variantas sandoris įvyktų. Klausiamas apie tai, ar ne melagingas yra ir teiginys skelbime apie tai, kad automobilis traukia merginas, jis tvirtino, kad kažkada taip tikrai buvo ir netgi dabar tai įmanoma, jei atliekami teisingi veiksmai.
Kaip sakė Simonas, po to kai skelbimas buvo patalpintas naktį, ryte jis sulaukė trijų skambučių, tačiau tuomet dar miegojo ir su potencialiais pirkėjais nepabendravo.