„Internete pernai populiariausias buvo besijuokiantis su džiaugsmo ašaromis emociukas . Organizacija „Unicode Consortium“, sukūrusi pasaulinį emociukų kodavimo standartą, kasmet pateikia jų naudojimo statistiką, kuri puikiai atspindi ir visuomenės nuotaikas internete 2021 m.,“ – pasakoja „Bitės Profė“ Lina Štrafėlaitė.
Koks emociukas 2021 m. buvo populiariausias?
Juokas su džiaugsmo ašaromisinternete populiariausias jau trečius metus iš eilės. Nors jauniausioji Z karta (18 – 24 m. amžiaus) internete šį emociuką ir pasmerkė kaip „išėjusį iš mados“, besijuokiantis veidelis išlieka populiariausias, o tai rodo, kad emociukus plačiai naudoja skirtingo amžiaus grupės.
Toliau sąraše rikiuojasi širdelė, intensyvus juokas, į viršų iškeltas nykštys, garsiai verkiantis veidelis.
„Intensyviaus juoko emociukas atspindi anksčiau naudotą anglišką trumpinį ROFL (ang. Rolling on the floor laughing), kuris reiškia, kad žmogus juokiasi taip stipriai, kad parkrenta ant grindų. O garsiai verkiantis emociukas nebūtinai simbolizuoja liūdnus jausmus. Priklausomai nuo konteksto jis gali būti naudojamas ir labai intensyvioms teigiamoms emocijoms išreikšti, pvz., džiaugsmui,“ – pasakoja L. Štrafėlaitė.
Kuris emociukas geriausiai atspindi 2021 m.?
Švirkštą vaizduojantis emociukas išrinktas kaip geriausiai 2021 m. atspindintis – jis aktyviau pradėtas naudoti visame pasaulyje prasidėjus masinei vakcinacijai. Tuo tarpu emociukai susiję su kelionėmis pernai buvo naudojami itin vangiai.
„2021 m. populiariausiųjų emociukų sąraše rikiuojasi pozityvius jausmus simbolizuojantys emociukai. Laikotarpiu, kai visame pasaulyje žmonės susidūrė su įvairiais iššūkiais, internete žmonės visiems suprantama kalba stengėsi vieni kitus palaikyti ir pakelti nuotaiką,“ – pasakoja išmaniųjų įrenginių ekspertė.