Kasmet su įvairaus pajėgumo sportininkais besivaržantis drifteris pabrėžė, jog šią akimirką turi labai aiškų tikslą – 2025 metais startuoti su visiškai varžyboms paruoštu bolidu, kurio pagrindu tapo naujutėlė 2-os serijos BMW kupė.
„Tai – neeilinis momentas šonaslydžio pasaulyje. šio modelio BMW automobilio, pritaikyto sportui, dar nėra“, – sakė sportininkas.
„Tai yra unikalus projektas. Visus komponentus, nuo A iki Z, dėliosime patys. Padaryti kažką, ko dar nebuvo – iššūkis. Reikalingos detalės irgi neprieinamos, tad visi sprendimai bus kruopščiai apgalvoti“, – tęsė jis.
Nuolatinis Benedikto ir jo komandos siekis atsinaujinti, paremtas ir nemenka patirtimi: sportininkas tituluotas Lietuvos, Europos, Omano, Taivano ir kitų šalių drifto čempionatuose, kartu su komanda išbandęs skirtingas šonaslydžio trasas, varžybas ir automobilius. „Su komanda per daugiau nei 10 metų patyrėme ir pamatėme daug. Įkvėpti kultūrinės ir sportinės patirties, siekiame pagaminti konkurencingesnį ir greitesnį bolidą. Šiuo projektu norime atnešti kažką naujo į drifto pasaulį, žengti dar laipteliu aukščiau, nuolat kelti meistriškumo lygį“, – komentavo B. Čirba.
Nors komanda užsibrėžė tikslą automobilį paruošti dar kitų metų sezonui, projektas jau įgavo pagreitį: automobilio važiuokle ir kitais komponentais rūpinasi Wisefab, visai neseniai atliktas 3D automobilio skenavimas kėbulo apdailai gaminti. Variklio pasirinkimas taip pat beveik aiškus – pavyko išsirinkti 2 geriausius galimus variantus. Pasak komandos narių, 2025 metų sezono debiutas su šiuo BMW G42, bus didžiausia ir sudėtingiausia iki šiol įgyvendinta bolido modifikacija.