Aras Vėberis su žmona švenčia vestuvių metines (nuotr. asm. archyvo)

Kenijoje muzikantas, prodiuseris Aras Vėberis su žmona Martyna švenčia medvilninių vestuvių metines. Pernai pirmąją sukaktį jiedu paminėjo Meksikoje, tad kelionės į egzotines šalis tampa savotiška šios šventės tradicija.

Aras Vėberis su žmona Martyna ir sūnumi Nojumi mėgaujasi dienomis po Kenijos saule. Naujienų portalui tv3.lt jis tikino, jog visų nuotaikos – nuostabios.

„Manau, visi taip jaustųsi pabėgę iš mūsų Lietuvėlės, kur žiema, sniegas. O čia – atsisėdi 34 laipsnių karštyje, nenori net slėptis nuo saulės po palmėmis“, – šypsojosi Aras.

Už ką dėkingas žmonai ir ko vengia kelionėje

Paklaustas, kokios žmonos savybės jį žavi ir už ką šiandien jai norisi padėkoti, A. Vėberis nusišypsojo.

„Aš jai dėkoju ir būnant namie, Lietuvoje. Jos rūpestis, tvarkingumas, dėmesys ir man, ir vaikui... Kartais stebiuosi, kaip jai užtenka viskam laiko. O kelionėse ji būna mūsų vadė, gidė, kaip vaikas vadina – bosė. Ji puikiai susitvarko su kelionių vadovės pareigomis“, – juokėsi jis.

Aras teigė, jog neplanuoti dalykai kelionėje tikrai nepadžiugintų, todėl džiaugiasi, kad to pavyko išvengti. Laiką Kenijoje šeimyna leidžia tikrai prasmingai ir nuotaikingai. Jie porą kartų lankėsi Mombasoj, bet trumpai ir atsargiai, dienos metu. Taip pat pamatė daug egzotinių gyvūnų.

„Viskas pagal planą. Jau būdami Lietuvoje maždaug žinojome, kur norėtume nuvykti. Vakar buvome viename iš dar namuose suplanuotų safarių.

Vykome į Kenijos nacionalinį parką, išsinuomojome nuosavą džipą, du gidus. Su dviem vietiniais palydovais prasinešėme pro visą parką. Pamatėme savo natūralioje aplinkoje gyvenančius egzotinius gyvūnus – dramblius, žirafas, zebrus, jau nešneku apie visokius babuinus, gazeles, antilopes ir panašiai.

Vakar po safario dar važiavome į tokį masajų kaimą. Jie mus labai šiltai sutiko, buvo pasiruošę, mums ir padainavo, ir pašoko. Ištempė ir mus kartu pašokti. Tai – labai įdomi tauta, pusiau klajojanti“, – naujienų portalui tv3.lt pasakojo muzikantas.

Vienas dalykas pritrenkė

Jie neslėpė, jog vienas dalykas tikrai pritrenkė. Tai – jų buitis.

„Masajai viską rodė, pasakojo. Sako: „Čia mūsų virtuvė.“ O ten tiesiog laužiukas tarp dviejų akmenų. Jų būstai labai kuklūs. Šeimose – gal 10 vaikų.

Nuvežėme dovanėlių vaikučiams. Dovanojome mergaitei spalvotų pieštukų rinkinį. Jie jai buvo kaip stebuklas, genties vadas davė iš pradžių tik vieną, sakė, kad, kai tą išpieš, duos kitą“, – sakė Aras.

Džiaugiasi savo pasirinkimais

Pasiteiravus, ar kelionėje patinka maistas, A. Vėberis šypsodamasis sakė, jog tikrai negali skųstis.

„Mes gyvename tikrai prabangiame, penkių žvaigždučių viešbutyje. Jame yra ir golfo aikštynas. Negalime skųstis virtuve.

Prieš važiuojant, galvojome, kur apsistoti, skaitėme internete, visur domėjomės. Šis viešbutis būtent buvo giriamas už maistą. Galiu patvirtinti, atvykę tuo patys įsitikinome. Viskas tikrai skanu, nuo mėsos gaminimo kriterijų iki jūros gėrybių. Visada reikia atlikti namų darbus. Šiais laikais labai nesunku susirinkti informaciją“, – kalbėjo jis.

Iš viso Vėberių šeima Kenijoje svečiuosis 15 dienų. Planuose – keliauti į mišką, kur lydi su šautuvu, nes aplink daug plėšrių gyvūnų, todėl reikia apsaugos. Taip pat plaukti laivu į vieną salą.

gerai senis įsitaisė, melžia jauną ir turtingą, tik nelabai gražią