• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šeštadienio vakarą socialiniame tinkle „Facebook“ ėmė plisti įrašas, kuriame asmuo pasakoja apie įvykį Vilniuje, kurio metu teko pačiam gelbėti asmenį. Anot jo, išsikviesti pagalbos prireikė net 4 skambučių, o iki tol, kol jos sulaukė praėjo net pusvalandis.

Šeštadienio vakarą socialiniame tinkle „Facebook“ ėmė plisti įrašas, kuriame asmuo pasakoja apie įvykį Vilniuje, kurio metu teko pačiam gelbėti asmenį. Anot jo, išsikviesti pagalbos prireikė net 4 skambučių, o iki tol, kol jos sulaukė praėjo net pusvalandis.

REKLAMA

„Ka tik pralaukiau policijos 33minutes. Zmogus su psichikos sutrikimais sokinejo antakalnyje po ratais NOREDAMAS NUSIZUDYTI. Sustojau, nutempiau ji nuo gatves, uzspaudziau ant zoles ir iskvieciau policija“, – rašo asmuo (kalba netaisyta).

Anot jo, prireikė net 4 skambučių, tačiau sureaguota tinkamai nebuvo – asmuo pats gatvėje sustabdė pro šalį važiavusį policijos ekipažą.

„33 minutes, 4skambuciai. Rezultatas: SUSISTABDZIAU pro sali vaziavusi policijos ekipaza. BPC dievagojosi, kad vaziuoja, sakiau paleisiu ir leisiu jam daryt ka nori. 4 SKAMBUČIAI!!! 33MINUTĖS!!! Ivykio vieta ties antakalnio vidurines isleidimo aikstele... paskutinis skambutis buvo pykciui issakyti, nes absoliuciai nuline pagalba. #bpc #lietuvospolicija #gintisaugotipadeti.“

REKLAMA
REKLAMA

Darė viską, ką galėjo

Pirmadienį Bendrasis pagalbos centras savo socialiniame tinkle rašė, kad padarė viską, kas nuo jų priklausė, kad informacija policijai būtų perduota kuo skubiau.

REKLAMA

„Praėjusį savaitgalį socialiniuose tinkluose bei žiniasklaidoje buvo paviešinta informacija apie Vilniuje, Antakalnio gatvės važiuojamojoje dalyje, besiblaškiusį neblaivų asmenį. Pranešimą paskelbęs žmogus piktinosi Bendrojo pagalbos neveiklumu ir „nuline pagalba“.

Reaguodami į šią istoriją, patikrinome 2020 m. rugpjūčio 1 d. registruotus įvykius ir perklausėme skambučių garso įrašus. Apie įvykį Bendrajam pagalbos centrui buvo pranešta šiek tiek po 19 val. Beveik tuo pat metu – 19 val. 6 min. ir 19 val. 7 min. – paskambinę du pranešėjai informavo apie Antakalnio gatvėje besiblaškantį ir eismo saugumui pavojų keliantį asmenį.

REKLAMA
REKLAMA

Vienas skambinusiųjų buvo pravažiuojantis, o kitas sustojo įvykio vietoje ir buvo pasiryžęs laukti policijos. Elektroniniai pranešimai apie pagalbos poreikį buvo nedelsiant perduoti policijai. Pranešėjas, sustojęs įvykio vietoje, antrą kartą paskambino 19 val. 8 min. ir pranešė, kad besiblaškantį gatvėje žmogų sulaikė. Trečias to paties pranešėjo skambutis gautas 19 val. 16 min.

Į jo skambutį atsiliepusi skubios pagalbos skambučių operatorė papildė elektroninį pranešimą ir paskambino telefonu į Vilniaus apskrities vyriausiąjį policijos komisariatą, pranešdama, kad pranešėjas laiko sulaikęs gatvėje besiblaškiusį asmenį.Ketvirtas skambutis gautas 19 val. 28 min. Atsiliepusiam operatoriui pranešėjas pranešė niekaip nesulaukiantis policijos pareigūnų ir grasinosi paleisti sulaikytą asmenį. Bendrojo pagalbos centro pareigūnas papildė elektroninį pranešimą ir taip pat dar kartą paskambino į Vilniaus apskrities vyriausiąjį policijos komisariatą, pranešdamas, kad pranešėjas prašo paskubėti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Penktas skambutis gautas 19 val. 42 min., jau po to, kai policijos pareigūnai išsivežė sulaikytą neblaivų asmenį. Pranešėjas piktinosi dėl lėto reagavimo ir reiškė priekaištus Bendrajam pagalbos centrui. Apibendrindami visą surinktą informaciją galime teigti, kad Bendrasis pagalbos centras savo funkcijas atliko be priekaištų: informacija apie įvykį buvo surinkta bei policijos pareigūnams perduota operatyviai, ji ne kartą buvo papildyta elektroniniu būdu bei pakartota telefoninių skambučių į policiją metu.

REKLAMA

Kadangi policijos pajėgų Bendrasis pagalbos centras nevaldo, policijos reagavimo jis niekaip įtakoti negali“, – BPC rašo „Facebook“.

Pritrūko duomenų

Tuo tarpu Vilniaus apskrities VPK Komunikacijos poskyrio vedėja Julija Samorokovskaja sako, kad policija apgailestauja dėl susiklosčiusios situacijos ir sako, kad pritrūkus duomenų iš BPC pranešimas priskirtas žemesnei kategorijai, nei turėjo būti.

„Situacija žinoma, šeštadienio vakarą policija apie minėtą įvykį gavo pranešimą 19:09 val.

REKLAMA

Pranešime buvo nurodyta, kad praneša eismo dalyvis, kad ant važiuojamosios kelio dalies laksto vyras požymiai: šortai ilgi marškiniai apie 35 m., sudaro avaringas situacijas.

Apie tai, kad asmuo pranešėjo buvo sulaikytas ir laikomas, nebuvo, todėl šis įvykis buvo priskirtas C lygiui, tačiau pareigūnų ekipažas buvo išsiųstas 19:10 val.

19:23 val. buvo gautas pranešimas, kad prie Lukiškių aikštės pranešėjas sulaikė galimai neblaivų asmenį vairavusį automobilį. Šis įvykis buvo priskirtas B lygiui. Šeštadienio vakarą policija gauna išties nemažai iškvietimų, taip atsitiko ir šį kartą, todėl arčiausiai įvykio vietos buvęs pareigūnų ekipažas buvo nukreiptas į šį iškvietimą. Informacija pasitvirtino ir atvykę pareigūnai sulaikė neblaivų (2.39 prom.) asmenį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Todėl į pirminį iškvietimą pareigūnai atvyko vėliau, t.y. 19:37 val. Sulaikytas neblaivus asmuo viešoje vietoje, kuris buvo pristatytas į policiją (išblaivinimui)“, – atsakyme rašo J. Samorokovskaja.

Komunikacijos poskyrio vedėja naujienų portalui tv3.lt teigė, kad jei BPC būtų policijai perdavusi pakankamai informacijos apie įvykį, neabejotinai jis būtų priskirtas aukštesnei kategorijai ir policija reaguotų greičiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų