• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ketvirtadienio rytą – nemalonumai „Facebook“ ir susirašinėjimo platformos „Messenger“ vartotojams. Žmonės skundžiasi, kad sutriko šių programėlių veiklą. Šiuo metu fiksuojami žinučių siuntimo, nuotraukų peržiūros sutrikimai pačioje programėlėje. Socialinius tinklus savo kompiuteriuose naudojantys asmenys negali prisijungti prie savo paskyrų.

Ketvirtadienio rytą – nemalonumai „Facebook“ ir susirašinėjimo platformos „Messenger“ vartotojams. Žmonės skundžiasi, kad sutriko šių programėlių veiklą. Šiuo metu fiksuojami žinučių siuntimo, nuotraukų peržiūros sutrikimai pačioje programėlėje. Socialinius tinklus savo kompiuteriuose naudojantys asmenys negali prisijungti prie savo paskyrų.

REKLAMA

„Negaliu siųsti jokių žinučių iš programėlės, jos neatsinaujina. Viskas, ką galiu – tai tik siųsti nuotraukas“, – savo problemomis tinklalapyje, kuriame fiksuojami sistemų gedimai, dalijasi vartotojas.

Skelbiama, kad net apie 50 proc. vartotojų, kurie susidūrė su problemomis, negali nei siųsti, nei gauti žinučių „Messenger“ programėlėje. 37 proc. vartotojų negali net prisijungti prie savo paskyros, o 28 proc. susiduria su naujienų srauto problemomis.

Tinklalapyje downdetector.com, kuriame žmonės ir fiksuoja sistemų sutrikimus, galima pastebėti, kad šie gedimai fiksuojami praktiškai tik Europos žemyne, o daugiausiai – Vidurio ir Rytų Europos valstybėse. Tarp jų ir Lietuva. 

REKLAMA
REKLAMA

Lietuvoje daugiausiai vartotojų su „Messenger“ ir „Facebook“ problemomis susiduria Vilniuje ir Kaune. Nors kitų miestų ir nematyti, tai nereiškia, kad sutrikimų kitose Lietuvos vietose nėra.

REKLAMA

Kada sistemos sutrikimai bus sutvarkyti – lieka neaišku.

Kreipiasi ir į mobiliojo ryšio operatorius

Lietuvoje veikiančio mobiliojo ryšio operatoriaus „Bitė Lietuva“ atstovų teigimu, šiuo metu žmonės dėl neveikiančios programėlės yra didelėje nežinioje, prašo pagalbos.

„Pradinėmis žiniomis, programėlės sutrikimas įvyko dėl elektros tiekimo sutrikimo „Facebook“ pusėje. Su nepatogumais susiduria visų interneto tiekėjų klientai. Programėlės sutrikimai buvo pradėti fiksuoti maždaug po 12 val., tačiau fiksuojamų nusiskundimų skaičius auga ir kol kas bene didžiausias sutrikimų skaičius užfiksuotas apie 15 val.

REKLAMA
REKLAMA

Dėl to sulaukėme maždaug dešimtadaliu daugiau klientų skambučių į mūsų kontaktų centrą. Klientai pasakoja turintys problemų tiek siunčiant žinutes, tiek apskritai bandant prisijungti prie programėlės. Apgailestaujame dėl nepatogumų, deja, kol kas nieko konkretesnio pasakyti negalime – tai problema partnerio pusėje", – sako Korporatyvinės komunikacijos vadovas Jaunius Špakauskas.

Naujienų portalas tv3.lt primena, kad „Facebook“ savo vartotojams neseniai pateikė siurprizą. Savo pokalbių programoje „Messenger“ (o taip pat ir instagrame) pristatė naują funkciją tiems, kurie mėgsta bendrauti itin privačiai. „Vanish mode“ leis žmonėms išvengti auksinės interneto taisyklės: „viskas, kas yra parašoma internete, lieka amžiams“. 

Daugiau apie tai skaitykite čia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų