REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Laisvės partija taip stipriai siekia išsiskirti savo reklamine kampanija, kad agitacijai už daugybinės pilietybės referendumą pasirinko labai keistą formą.

Laisvės partija taip stipriai siekia išsiskirti savo reklamine kampanija, kad agitacijai už daugybinės pilietybės referendumą pasirinko labai keistą formą.

REKLAMA

Feisbuke partija pasidalijo vadinamuoju memu, kuriame matyti į kompiuterį susitelkusi jauna moteris, o už jos liepsnose degantis į vystyklus įsuptas vaikas. Šalia parašyta: „Ne dabar mielasis, mamytė registruojasi referendumui dėl pilietybės išsaugojimo“.

Valstybės duomenų agentūros duomenimis, praėjusiais metais dėl smurto artimoje aplinkoje mirė 4 vaikai. Smurtas prieš vaikus, nepriežiūra Lietuva vis dar yra įsisenėjusi problema, o situacija gerėja tik labai pamažu. 

Į šią reklamą netruko sureaguoti politiniai oponentai, o pati Laisvės partija suskubo feisbuko iliustraciją ištrinti, parašydama trumpai: „Gesinam gaisrą“.

REKLAMA
REKLAMA

Advokatas ir Nacionalinio susivienijimo atstovas Dominykas Vanhara nusistebėjo, kad visuotinai piktinamasi konservatoriaus Valdo Rakučio teiginiais apie gimdyti nenorinčias 30-metes moteris, kai tuo tarpu Laisvės partija transliuoja žinią, jog mamai svarbiau referendumas dėl pilietybės nei degantis kūdikis. 

REKLAMA

„Laisvės partija prisidėjo prie skandalo dėl V. Rakučio išsakytų žodžių apie gimstamumą kurstymo. Nes žmogos irgi įsižeidė. O kaip jums Laisvės partijos platinama reklama dėl referendumo dėl dvigubos pilietybės? Va, prašom, mamai svarbiau registruotis referendume, nei degantis jos kūdikis. Panašu, kad Laisvės partijoje jau senai dekriminalizuota ne tik žolė, bet ir kai kas ryškiai stipresnio. Nes niekaip kitaip neišeina paaiškinti, kas dėjosi tokios reklamos kūrėjų galvose“, – stebėjosi D. Vanhara. 

Demokratų sąjungos „Vardan Lietuvos“ atsakingasis sekretorius Arnoldas Pikžirnis irgi nesuprato, kaip įmanoma taip agituoti už referendumą. 

REKLAMA
REKLAMA

„Kaip atrodo stačiai durna politinė komunikacija? Va taip. Net ir sugalvoti sunku kokia komunikacija būtų labiau raginanti kampanija balsuoti PRIEŠ arba nedalyvauti referendume. Dainiau Žalimai, gal Jūs ten paprotintumėt LP komunikacijos guru? Nes greitai bus antra LP Lietuvoje susideginusi per metus“, – rašė A. Pikžirnis. 

Mišrios grupės Seimo narė Agnė Širinskienė tiesiai šviesiai parašė, ką galvoja apie tokią reklamą: „Buvo toks posakis pas mano babytę „ne visi namie“. Tai labai apie šitą laisviečių reklamą, kurioje nesibodima ir gyvo degančio kūdikio vaizdus panaudoti, kad tik politinis tikslas būtų pasiektas“. 

šlamšto ir degradų partija
Nenuostabu juk si partija tai siknu ir piderast partija.
Na vilniečiai, tai ar dabar jus daprotino jūsų išrinktieji, kad rinkdami Laisvičius buvote kvailesni už veltinio aulą? Jei dar nesupratot, tai jau ir daktarai nebepadės.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų