• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lengviausias keturvietis kupė pasaulyje. Na, bent jau tokį apibūdinimą mėgsta naudoti „Toyota“ markės atstovai, bet ar tai turėtų ką nors reikšti tiems, kas liko nusivylę „Toyota GT86“? Ko gero, kad ne.
Tad nuo pradėti? Ko gero, nuo gerų dalykų, kurių šį kartą netrūksta. Nepaisant gana ryškių vizualinių pokyčių, automobilio ilgis ir aukštis išliko nepasikeitę. Tai reiškia, jog „GR 86“ vis dar yra 4,4 metro ilgio ir 1,7 metro aukščio. Nei per mažas, nei per didelis.

Lengviausias keturvietis kupė pasaulyje. Na, bent jau tokį apibūdinimą mėgsta naudoti „Toyota“ markės atstovai, bet ar tai turėtų ką nors reikšti tiems, kas liko nusivylę „Toyota GT86“? Ko gero, kad ne.
Tad nuo pradėti? Ko gero, nuo gerų dalykų, kurių šį kartą netrūksta. Nepaisant gana ryškių vizualinių pokyčių, automobilio ilgis ir aukštis išliko nepasikeitę. Tai reiškia, jog „GR 86“ vis dar yra 4,4 metro ilgio ir 1,7 metro aukščio. Nei per mažas, nei per didelis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Subaru BRZ


Priekinėje pakaboje – didelių naujovių nėra. „Toyota“ toliau nusprendė naudoti „MacPherson“ kolonas, dvigubas skersines svirtis gale. Laiko patikrintas sprendimas, tačiau neoficialių šaltinių duomenimis, naujasis kupė turėtų naudoti gerokai pažangesnius „Sachs“ amortizatorius. Papildomos įrangos sąraše taipogi turėtume surasti „Brembo“ kompanijos priedus.

REKLAMA

Subaru BRZ


Maloniausi siurprizai, ypač jeigu automobilį norėsite naudoti kasdien, slypės automobilio variklio skyriuje. Nuo šiol „BRZ“ ir „GR 86“ naudos didesnio tūrio (2,4 litro) bei didesnio pajėgumo variklį, kuris nors ir ne adrenalinu persunktose, bet kasdieniškose situacijose pasiūlys gerokai didesnį sukimo momentą, kurio taip trūksta „GR 86“ pirmtake. O ir tai atsispindi gamintojo pateiktose charakteristikose. Jeigu anksčiau gamintas modelis iki 100 km/val. spurtuodavo per 7,6 sekundės, tai naujas modelis tą patį žada padaryti per 6,3 sekundės.
Japonijos rinkoje „Toyota GT86“ turėtų pasirodyti dar šių metų rudenį. Tuo tarpu Europoje šio modelio debiutas numatytas 2021 m. pabaigoje. Kitaip negu „Subaru“, kuri negali sau leisti į Europą atvežti modelio sugadinsiančio CO2 emisijų vidurkį, „Toyota“ yra gerokai geresnėje padėtyje. Šimtus tūkstančius hibridinių modelių kasmet parduodantis gamintojas gali sau leisti į Europą atvežti vairavimo malonumą teikiantį kupė.

















































Toyota GR86
Variklis 2.4 D-4S Boxer
Variklio tūris [cm3] 2387
Cilindrų skaičius 4
Maksimali galia [AG]
235 @ 7000
Sukimo momentas [Nm] 250 @ 3700
Transmisija
6 mechaninė arba automatinė
Akceleracija 0-100 km/val. 6,3 sekundės
Tuščio automobilio svoris [kg] 1270
Ilgis x Plotis x Aukštis [mm] 4265 x 1775 x 1310
Ratų bazės ilgis
2575 mm


VIDEO




GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų