• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Perdėtai galingų, dangoraižių dydžio „visureigių“ gerbėjų dėmesiui – BMW oficialiai pristatė naujos kartos „BMW X5 M“ ir „BMW X6 M“. „BMW M“ padalinyje užaugintus modelius, kurie nei greičiu, nei gerų emocijų užtaisu nenusileis atletiškesniems „BMW M3“ ar „BMW M5“.
Jeigu iki šiol galvojote, jog BMW neturi gero humoro jausmo, net neabejojame, jog šiandien pakeisite nuomonę.
Matote,  BMW siūlys įsigyti ne tik standartines „X5 M“ ir „X6 M“ modelių versijas. Šie pasiutusiai greiti „visureigiai“ taip pat turės „Competition“ versijas. Kam ir kodėl? Nes kodėl gi ne?

Perdėtai galingų, dangoraižių dydžio „visureigių“ gerbėjų dėmesiui – BMW oficialiai pristatė naujos kartos „BMW X5 M“ ir „BMW X6 M“. „BMW M“ padalinyje užaugintus modelius, kurie nei greičiu, nei gerų emocijų užtaisu nenusileis atletiškesniems „BMW M3“ ar „BMW M5“.
Jeigu iki šiol galvojote, jog BMW neturi gero humoro jausmo, net neabejojame, jog šiandien pakeisite nuomonę.
Matote,  BMW siūlys įsigyti ne tik standartines „X5 M“ ir „X6 M“ modelių versijas. Šie pasiutusiai greiti „visureigiai“ taip pat turės „Competition“ versijas. Kam ir kodėl? Nes kodėl gi ne?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


„BMW M“ padalinio darbuotojai pamanė, jog pasaulyje yra užtektinai nutrūktgalvių, kuriems standartinės „X5 M“ ir „X6 M“ versijos bus per prastos.
Standartinės šių modelių versijos bandys aplinkinius nustebinti 4,4 litro, 8 cilindrų varikliu, kuriam kompaniją palaikys dvi turbinos. Papildomu sprogstamuoju užtaisu besirūpinančios turbinos padės pasiekti 600 arklio galių ir 750 Nm sukimo momentą, kurį variklis išvystys itin plačiame, 1800 - 5600 sūkių diapazone.

REKLAMA


Tuo tarpu „Competition“ versija, naudojanti tą patį variklį, džiugins 625 arklio galiomis ir tuo pačiu 750 Nm sukimo momentu. Skirtumas tik tas, jog didžiausias sukimo momentas bus išvystomas 1800 - 5800 sūkių diapazone. Ant popieriaus – minimalūs pokyčiai, tačiau jie turėtų būti jaučiami realiame pasaulyje.
Nepriklausomai nuo pasirinktos versijos, „X5 M“ ir „X6 M“ bus poruojami išskirtinai su 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara bei aktyvus galinis diferencialas, nes juk BMW inžinieriai žino ką jūs norite veikti kai „Nemuno žiede“ atsidaro šeryklos vartai.

REKLAMA
REKLAMA

BMW X5M BMW X6M


Vis dėlto, jeigu prie sėdynės prispaudžianti akceleracija jums yra svarbesnė – liksite nenusivylę. „X5 M“ iki 100 km/val. įsibėgės vos per 3,9 sekundės, o „X6 M“ tą pačią užduotį padarys per 3,8 sekundės. 0 - 200 km/val. vos per 13,4 sekundės („Competition“ versija tai padarys per 13,2 sekundės). Kas galėjo pagalvoti, jog tokie sunkiasvoriai dinaminėmis savybėmis niekuo nenusileis grynakraujiems sportiškiems automobiliams.
Maksimalus greitis? 250 km/val. Jeigu neturėsite kur dėti papildomų europietiškų kupiūrų, maksimalų greitį galėsite padidinti iki 290 km/val. Ar išvydę šį parametrą nustebote? Aha, mes taip pat.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW X5M BMW X6M


BMW bendrovės atstovai tikina, jog šie, daugiau nei dvi tonas sveriantys modeliai, bus skirti ne tik greitkeliams ar naktiniams pasivažinėjimams mieste. Automobiliuose sumontuotos aušinimo sistemos buvo sukurtos tam, jog galėtų atlaikyti net ir rimtesnį pasilakstymą lenktynių trasoje, o keturių varančiųjų ratų pavara užtikrintų maksimalų sukibimą visose įmanomose situacijose. Ir be to, tiek „X5 M“, tiek „X6 M“ mokės slysti šonu, jeigu tik to panorėsite.
Tad dabar lieka atsakyti į paskutinį klausimą. Kokia yra šių ristūnų kaina? Bent jau Vokietijoje šių automobilių kainos sieks maždaug 120 000 eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų