REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekybos tinklas „Maxima“ vakar savo klientus nustebino nauja kampanija „Mažos kainos garantija“. Jos metu nepriklausomų bendrovių kainų rinkėjai tikrins įprastas perkamiausių prekių kainas.

Prekybos tinklas „Maxima“ vakar savo klientus nustebino nauja kampanija „Mažos kainos garantija“. Jos metu nepriklausomų bendrovių kainų rinkėjai tikrins įprastas perkamiausių prekių kainas.

REKLAMA

Jos be akcijų ir nuolaidų bus tikrinamos keturiuose prekybos tinkluose „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“. Jei kuri nors prekė kitur kainuos mažiau – „Maxima“ mažins savo kainą, informuoja prekybos tinklas.

„Nuo šiol mažas visų 1,000 iš perkamiausių produktų kainas klientai ras bet kurioje „Maxima“ parduotuvėje“, – teigia K. Meidė.

„Mažos kainos garantijos“ kampanijoje privatūs prekybos tinklų prekės ženklai nedalyvauja, lyginamos tik palyginamų prekių kainos. Kainų surinkimo skaidrumą užtikrina du nepriklausomi partneriai du kartus per savaitę patikrinsiantys į sąrašą patenkančių prekių kainas.

Į tūkstančio prekių sąrašą įtrauktos perkamiausios prekės „Maximoje“ ir visoje Lietuvoje, įvertinus rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenis. „Maxima“ skelbia, jog 1000-io prekių sąrašas sudaro beveik penktadalį visos didžiausio šalies prekybos tinklo apyvartos.

REKLAMA
REKLAMA

Prekių sąrašas nėra skelbiamas, tačiau visos prekės, dalyvaujančios kampanijoje „Mažų kainų garantija“ parduotuvėje žymimos geltonomis etiketėmis ir specialiais kampanijos karuliais. Į perkamiausių prekių sąrašą, kuriam bus užtikrinama žema kaina, pateko vaisiai ir daržovės, mėsa bei mėsos produktai, pieno produktai, kiaušiniai, duonos gaminiai, šviežia ir šaldyta žuvis, kava ir arbata, sultys, šokoladas, kitos bakalėjos prekės, taip pat kosmetika, buitinės chemijos prekės, dalis automobilių prekių.

REKLAMA

Naujienų portalas tv3.lt pasiteiravo kitų keturių prekybos centrų „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“, kaip jie reaguoja į šiuos rinkos žaidėjo pokyčius.

„Iki“: „taktikos nekeisime“

“IKI:” viešųjų ryšių vadovė Berta Čiakauskaitė teigia, kad taktikos keisti nesiruošia. „Kiekvieną mėnesį kuris nors iš rinkos dalyvių pradeda vienokią ar kitokią rinkodarinę kampaniją, turėdami savų tikslų ir planų.

Populiariausių prekių kainų monitoringą vykdome kiekvieną savaitę, tai įprasta praktika. Kainų apžvalga leidžia mums jausti rinkos tendencijas ir išlikti konkurencingiems joje. Mūsų tinklo pagrindinis tikslas – užtikrinti pirkėjams geriausią kainos ir kokybės santykį kasdieniams maisto produktams. Todėl kasdien ieškome būdų kaip mažinti kainas pirkėjams neaukojant kokybės. Šios politikos laikysimės ir ateityje“, - tikina „Iki“ atstovė Berta Čiakauskaitė.

REKLAMA
REKLAMA

„Lidl“: „konkurentų nekomentuojame“

Prekybos centro „Lidl“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas atstovė Valerija Lebedeva teigia, kad nenori komentuoti konkurentų pasirinkti žingsnio. „Laikomės nuostatos nekomentuoti kitų rinkos žaidėjų veiklos. Aktyvi prekybininkų konkurencija atveria daugiau pasirinkimo galimybių pirkėjams. Būtent vartotojai sprendžia, kuria prekybos įmone pasitikėti. Tad mes nuolat siekiame atitikti pirkėjų lūkesčius dėl patraukliausio kainos bei kokybės santykio ir greito bei draugiško aptarnavimo“, - teigia pašnekovė.

„Mūsų atlikta kainų analizė parodė, kad šiuo metu net 50% nuolatinio „Lidl“ parduotuvių asortimento, kurį sudaro maisto produktai, buitinė chemija, kosmetika ir buities reikmenys, t. y. kas antros prekės kaina yra žemesnė nei 1 euras. Dedame visas pastangas, kad visas būtiniausių prekių krepšelis, įsigytas „Lidl“ parduotuvėse, Lietuvos kontekste išsiskirtų patraukliausiu kainos ir kokybės santykiu“ - informuoja atstovė. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Norfa“: „konkurentams nepavyks pavyti mūsų“

Prekybos centro „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis teigia, kad nepaisant konkurentų pastangų, „Norfa“ liks žemų kainų lyderė. „Prekybos centras „Norfa“ visada pasižymėjo žemomis kainomis. Mūsų prekybos tinkle vyrauja prekės, kurių kokybės ir kainos santykis yra optimalus. Kainodaroje „Norfa“ visuomet buvo pavyzdžiu ir siekiu kitiems prekybininkams. Manau, kad nepaisant pastangų, mūsų konkurentams nepavyks pavyti „Norfos“ šioje srityje.

„Rimi“: „jei reikės – atitinkamai reaguosime“

„Rimi“ prekybos tinklo Viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė sako, kad jei naujoji konkurento akcija turės įtakos jų strategijai, į tai bus atsižvelgiama. „Pastebime, kad kiekvienų metų pradžioje rinkoje startuoja nauja konkurentų rinkodaros kampanija. Tad ir šiais metais įvertinsime konkurentų veiksmus, tuomet spręsime ir reaguosime. Noriu pastebėti, kad mes esame apsibrėžę tam tikrą mūsų pirkėjų mėgstamiausių prekių krepšelį, ir esame nusistatę tikslą, kad šių prekių kainos nebūtų didesnės nei esančios rinkoje. Tad kainas nuolat sekame ir jeigu konkurentų veiksmai turės įtakos mūsų strategijai, tuomet atitinkamai taip pat reaguosime“, - sako „Rimi Lietuva“ atstovė.

REKLAMA

„Beje, privačios etiketės prekės vis labiau populiarėja Lietuvoje, o mūsų RIMI privačios etiketės prekės yra tokios pat kokybės kaip populiariausių prekės ženklų prekės, tačiau jų kaina visada dažniausiai yra mažesnė. Tad mes ir toliau daug dėmesio skiriame privačių prekės ženklų plėtrai, jų prekių kainų patrauklumui ir populiarinimui tarp pirkėjų“, - tikina pašnekovė.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų