REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Siaubingą lėktuvo katastrofą Kolumbijoje išgyvenę šeši laimingieji sveiksta. Vienas jų – įgulos narys – jau išleistas namo. Linkėjimus savo gerbėjams iš ligoninės siunčia ir „Chapecoense“ komandos gynėjas. O štai oro linijoms „Lamia“ - juodos dienos. Sustabdyta veiklos licenzija ir sulaikyti jos vadovai.

Siaubingą lėktuvo katastrofą Kolumbijoje išgyvenę šeši laimingieji sveiksta. Vienas jų – įgulos narys – jau išleistas namo. Linkėjimus savo gerbėjams iš ligoninės siunčia ir „Chapecoense“ komandos gynėjas. O štai oro linijoms „Lamia“ - juodos dienos. Sustabdyta veiklos licenzija ir sulaikyti jos vadovai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Chapecoense“ komandos gynėjas Alanas Ruschelas – vienas iš šešių laimingųjų, kuris išgyveno lėktuvo katastrofą, pareikalavusią 71-os gyvybės.

REKLAMA

„Dėkoju visiems, kurie rūpinasi mano sveikata. Aš sparčiai sveikstu ir jau greit grįšiu į Braziliją. Visiems dėkoju už palaikymą ir rūpesčio pilnas žinutes, kurių sulaukiu kasdien. Ačiū, labai jums ačiū“, - dėkoja Alanas.

O štai Erwinas Tumiris jau grįžo namo. Vis tik jis sako negalintis atsigauti po gyvenimą sudrebinusio įvykio ir vis dar netiki, kad yra vienas laimingųjų, kuriems suteiktas antras gyvenimo šansas.

REKLAMA
REKLAMA

„Aš taip paliečiau savo kūną, kelis kartus sau trenkiau. Man atrodė, kad tai košmaras. Galvojau, kad užmigau lėktuve ir kad sapnuoju. Tada išgirdau savo kolegę Chimeną klykiant iš skausmo. Atsipeikėjęs nuskubėjau jos gelbėti“, - siaubingais išgyvenimais dalinas Erwinas.

Kitų keturių katastrofą išgyvenusių lėktuvo keleivių būklė gerėja. Žurnalisto ir dar vieno įgulos nario gyvybėms pavojus nebegresia. Vartininkas Jacksonas Follmanas stiprėja po kojos amputacijos, o gynėjas Helio Neto – po sunkios kaukolės ir krūtinės ląstos traumos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Jacksonas labai stiprus. Jis žino, kas nutiko ir pats pasirinko gyvenimą. Jis žino, kad turi paaukoti koją, jei nori gyventi. Jo stiprybė įkvėpė ir mus. Tuo tarpu Helio Neto būklė kiek sunkesnė“, - situaciją apibendrina gydytojas Ferney'us Rodriguezas.

Tuo metu Bolivijoje jau prasidėjo kaltųjų medžioklė. „Lamios“, kuri vykdydavo užsakomuosius reisus licenzija sustabdyta, taip pat sulaikytas šių oro linijų vadovas ir du jo pagalbininkai. Jau patvirtinta ir katastrofos priežastis – lėktuvas sudužo, nes pristigo degalų. Tai verčia gūžčioti pečiais, nes tokios katastrofos šiais laikais itin retos. Be to, lėktuvai privalo turėti degalų atsargų nenumatytiems atvejams. O šis, akivaizdu, buvo vienas tokių. Dar daugiau klausimų kyla dėl to, kad privatus lėktuvas nesileido degalų pasipildyti. Kaip skelbia katastrofos tyrimo ekspertai, tokį sprendimą pilotas priėmė, nes valanda vėlavo išskristi iš Brazilijos San Paulo į Kolumbijos Santa Cruzą de la Sierrą. Iš šio miesto „Lamia“ orlaivis turėjo skristi pasipildyti degalų, tačiau nedidelis oro uostas nakčiai buvo uždarytas, tad į Medjeliną lėktuvui teko skirsti degalų nepasipildžius.

REKLAMA

Paaiškėjo ir kad orlaivį pilotavęs žmogus buvo šių oro linijų bendrasavininkis, kuris ir priėmė svarbiausius sprendimus, matyt, nenorėdamas rizikuoti dėl savo oro linijų vardo ir tikėdamasis, kad oro uostą pavyks pasiekti saugiai. Šios klaidos lėmė, kad per katastrofą žuvo devyniolika „Chapecoense“ futbolo komandos narių, kurie buvo skraidinami į Pietų Amerikos super taurės finalą Kolumbijoje, 21 žurnalistas, kiti lėktuvo keleiviai ir įgula. Iš viso 71-as žmogus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų