„Mėlynas autobusiukas 2.0.“ (nuotr. Organizatorių)

Jaunasis atlikėjas Lukas Kuchtovas savo gerbėjams pristato naujausią kūrinį „Mėlynas autobusiukas 2.0.“. Tai – nauja, visiems gerai žinomo legendinio Keistuolių teatro to paties pavadinimo daina.

Intriguojanti ne tik pačio kūrinio, tačiau ir jo vaizdo klipo atsiradimo istorija, rašoma pranešime spaudai.

Pats Lukas pasakojo, kad mintys apie naują dainą ėmė suktis dar praėjusių metų pabaigoje.

„Tuo metu turėjome renginį Druskininkuose. Mano draugas Rokas Kreipavičius grojo, o aš filmavau. Vienos dainos viduryje renginio vedėja davė man mikrofoną, ir galima sakyti, kad būtent tada viskas ir prasidėjo. Supratome, kad mums reikia tokios energijos ir „vaibų“ kasdien. Grįžę į Kauną jau kitą dieną Roko namuose žiūrėjome vieną iš vaikystės filmukų. Jo fone grojo Keistuolių teatro kūrinys „Mėlynas autobusiukas“. Dar veikiami vakarykščių emocijų abu pajutome, kad tas „Mėlynas autobusiukas“ yra būtent tai, ko mums ir reikia. Nusprendėme šį kūrinį perdaryti šiuolaikiškai“, – prisiminė L. Kuchtovas.

Jis pasakojo, jog dar tą pačią dieną grįžęs namo stojo prie mikrofono ir ėmė įrašinėti dainą. Daug dublių daryti nereikėjo, nes muzika iš karto suskambo šiuolaikiškai ir moderniai. Nors Lukas buvo be galo patenkintas savo darbu, Rokas turėjo kiek kitokią nuomonę. Dėl šios priežasties perdainuotas „Mėlynas autobusiukas“ atgulė į L. Kuchtovo asmeninį grojaraštį ir kuriam laikui buvo užmirštas.

Apie mėlynos spalvos autobusą Lukas vėl prisiminė atostogaudamas Maroke. Ši kelionė buvo pilna keistų sutapimų ir ženklų, kad „Mėlynas autobusiukas 2.0.“ privalo išvysti dienos šviesą.

„Į Maroką nusprendėme skristi tryse: aš, Rokas ir mūsų draugas Kajus Valčiukas. Kajų pasikvietėme tam, kad jis padėtų nufilmuoti visai kitos dainos muzikinį klipą. Pakeliui į Vilniaus oro uostą supratau, kad palikau kameros baterijas ir įkrovėjus namuose. Dar bandžiau susirasti, kas galėtų paskolinti ar išnuomoti reikalingą įrangą, tačiau paieškos buvo bevaisės. Apskritai, ėmė atrodyti, kad išskristi mums nelemta. Vienu metu net buvo apėmusi baimė ir panika, nes Kajus sugalvojo pajuokauti ir pranešė, kad jį sustabdė oro uosto apsauga. Jau buvau nusiteikęs nelipti į lėktuvą, o tuo pačiu įtikinau ir Roką. Vis dėlto Kajus atsirado, tad įlipome į lėktuvą ir sėkmingai atsiradome Maroke“, – dabar jau su šypsena neseną epizodą prisimena atlikėjas.

Kad ir kokia įtempta buvo kelionės pradžia, tai draugų kompanijos nesustabdė. Galiausiai visa tai pavirto į vieną iš geriausių jų gyvenimo kelionių.

„Buvo daug emocijų, šaltų naktų ir visiškai beskonės marokietiškos sriubos. Bet juk ji skani! Arba bent jau taip bandėme save įtikinti. Net tris dienas iš eilės pažiūrėjęs į laikrodį pamačiau skaičius 11:11. Tai buvo vienas iš ženklų, kad kažkas tikrai nutiks“, – pasakojo L. Kuchtovas.

Trečią viešnagės Maroke dieną lietuviai keliavo link dykumų. Bevažiuodamas Lukas pamatė mėlyną automobilį ir staiga prisiminė savo prieš kelis mėnesius įrašytą dainą „Mėlynas autobusiukas 2.0.“.

„Kai pakeliui sustojome vienai ekskursijai, dar kartą daviau Rokui paklausyti tos dainos ir pasiūliau su „iPhonu 7 Plus“ telefonu nufilmuoti kelioninį muzikinį vaizdo klipą. Asmeniškai man nereikia 100 tūkstančių eurų, kad nufilmuočiau klipą dykumoje. Šiam reikalui pilnai užtenka ir mobilaus telefono. Gerą klipą nufilmuoti gali bet kas. Jei man kas duotų 100 tūkstančių eurų, aš jiems nufilmuočiau vaizdo klipą mėnulyje“, – juokėsi atlikėjas.

Nuvykę į dykumas draugų būrelis turėjo lipti ant kupranugarių ir keliauti į stovyklavietę, apsuptą smėlynų, kurie vietomis siekia net 350 metrų aukštį. Pamatę, jog tie kupranugariai yra visiškai išsekę, vos pastovi ant kojų, o prižiūrėtojai juos net muša, lietuvių trejetukas nusprendė nejoti šiais gyvūnais, o visą kelią eiti pėsčiomis. Tą naktį jie praleido po skaidriu, žvaigždžių nulietu dangumi, su vietiniais šoko aplink laužą, ant smėlio kalnų stebėjo krintančias žvaigždes.

„Buvome labai įkvėpti kažką sukurti, daryti ir būti savimi. Po šios nakties pasikrovėme tik gerų „vaibų“. Dėl to bendras tikslas nufilmuoti dainai klipą įgavo dar didesnę reikšmę. Filmavimai netruko labai ilgai. Pasidarydavome po vieną kitą „take‘ą“ kažkur trumpam sustoję ir eidavome toliau. Iš galvos niekaip nedingo viena mintis – kur surast kokį nors mėlyną autobusiuką, ar bent jau mašiną prie kurios galėtume nusifilmuoti“, – prisiminė Lukas.

Laimė nusišypsojo paskutinę viešnagės Maroke dieną.

„Atvažiavome į oro uostą ir tolumoje, stovėjimo aikštelėje, pamatėme lyg visų pasaulio dievų nušviestą mėlyną autobusiuką. Laiko iki skrydžio buvo likę nedaug, tačiau žinojome, kad mums būtina įsiamžinti prie šios transporto priemonės, nes juk koks klipas be mėlyno autobusiuko?“, – juokėsi pašnekovas.

Vaikinai greitai nubėgo prie šio transporto priemonės ir ėmė filmuotis. Tuo metu jiems visiškai nerūpėjo, kad joje dar miegojo žmonės, o šalimais buvo sukrauti jų daiktai. Vienintelis dalykas, ką jie tuo metu galvojo – kaip už šį „atradimą“ atsidėkoti žvaigždėms.

Sugrįžę į Lietuvą Lukas su Roku pirmiausiai skubėjo ne aplankyti artimųjų, o kuo greičiau sumontuoti vaizdo klipą.

„Baigę darbus supratome, kad bejuokaudami ir besilinksmindami sukūrėme kažką šilto ir nostalgiško. O viskas ką reikėjo daryti – tiesiog būti savimi ir džiaugtis kiekviena akimirka, kad ir kokia ji bebūtų“, – šypsojosi L. Kuchtovas.