• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Lancia“ vardas ne visuomet būdavo linksniuojamas su teigiama emocija, tačiau ar tai daugeliui šios markės fanų rūpėjo? Visiškai ne. Jiems nerūpėjo net ir pakankamai apgailėtinas 20 metų gyvavimo laikotarpis, kuomet „Lancia“ bandė kurti išskirtinio dizaino automobilius ant skirtingų „Fiat“ markės modelių bazės arba kuomet „Chrysler“ modeliai būdavo aprengiami „Lancia“ ženkliuku. Meh...
Visi puikiai žinome, jog „Lancia“ visuomet privalėjo sekti „Delta Integrale“ ar „Thema 8.32“ modelių pėdomis, pasistatyti tvirtą pagrindą po kojomis, kuris šiandien leistų konkuruoti su „Audi“, o „Alfa Romeo“ markei palikti „BMW“ pirkėjus.
Kol dabartiniai „Lancia“ savininkai investuoja į „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ atgimimą, „Lancia“ markės entuziastai gali greitu metu nesitikėti, jog kitąmet ar 2020 metais bus pristatyta naujos kartos „Lancia Delta“, „Fulvia“ ar bet kuris kitas „Lancia“ modelis.
Vyrukai iš „Manifattura Automobili Torino“ norėdami užpildyti tuščią vietą, Ženevos automobilių parodoje pristatė savo projektą – modernią „Lancia Stratos“ modelio interpretaciją.
Prieš maždaug aštuonerius metus, Vokietijoje gimusio verslininko Michaelio Stoscheko iniciatyva gimė moderni „Lancia Stratos“ interpretacija. Tuomet jis pagalbos kreipėsi į visame pasaulyje garsiąją „Pininfarina“, kurios dėka moderni „Lancia Stratos“ interpretacija gavo apčiuopiamą pavidalą.
2010 metais pristatytas vienetinis modelis buvo sukurtas pasinaudojus „Ferrari F430 Scuderia“ platforma. „Pininfarina“ sutrumpino „Ferrari“ modelio ratų bazę, įgrūdo fantastiškai skambantį V8 motorą bei sekvencinę pavarų dėžę. Ir visa tai automobilyje, kurio svoris neviršijo 1200 kilogramų.

„Lancia“ vardas ne visuomet būdavo linksniuojamas su teigiama emocija, tačiau ar tai daugeliui šios markės fanų rūpėjo? Visiškai ne. Jiems nerūpėjo net ir pakankamai apgailėtinas 20 metų gyvavimo laikotarpis, kuomet „Lancia“ bandė kurti išskirtinio dizaino automobilius ant skirtingų „Fiat“ markės modelių bazės arba kuomet „Chrysler“ modeliai būdavo aprengiami „Lancia“ ženkliuku. Meh...
Visi puikiai žinome, jog „Lancia“ visuomet privalėjo sekti „Delta Integrale“ ar „Thema 8.32“ modelių pėdomis, pasistatyti tvirtą pagrindą po kojomis, kuris šiandien leistų konkuruoti su „Audi“, o „Alfa Romeo“ markei palikti „BMW“ pirkėjus.
Kol dabartiniai „Lancia“ savininkai investuoja į „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ atgimimą, „Lancia“ markės entuziastai gali greitu metu nesitikėti, jog kitąmet ar 2020 metais bus pristatyta naujos kartos „Lancia Delta“, „Fulvia“ ar bet kuris kitas „Lancia“ modelis.
Vyrukai iš „Manifattura Automobili Torino“ norėdami užpildyti tuščią vietą, Ženevos automobilių parodoje pristatė savo projektą – modernią „Lancia Stratos“ modelio interpretaciją.
Prieš maždaug aštuonerius metus, Vokietijoje gimusio verslininko Michaelio Stoscheko iniciatyva gimė moderni „Lancia Stratos“ interpretacija. Tuomet jis pagalbos kreipėsi į visame pasaulyje garsiąją „Pininfarina“, kurios dėka moderni „Lancia Stratos“ interpretacija gavo apčiuopiamą pavidalą.
2010 metais pristatytas vienetinis modelis buvo sukurtas pasinaudojus „Ferrari F430 Scuderia“ platforma. „Pininfarina“ sutrumpino „Ferrari“ modelio ratų bazę, įgrūdo fantastiškai skambantį V8 motorą bei sekvencinę pavarų dėžę. Ir visa tai automobilyje, kurio svoris neviršijo 1200 kilogramų.

REKLAMA


2018 metais šio projekto iniciatorius sugrįžta su itin geromis naujienomis. 2010 metais matytas automobilis oficialiai keliauja į ribotą serijinę gamybą. Naujai įkurta įmonė – „Manifattura Automobili Torino“ įgijo teisę pagaminti 25 naujojo „Stratos“ vienetų, o už šio automobilio kūrimą ir gamybą bus atsakingas Paolo Garella – žmogus, kuris kadaise plušo prie originalaus automobilio ir vadovavo gausiai inžinierių grupei „Pininfarina“ būstinėje.
„Manifattura Automobili Torino“ siūlo kiekvienam, kuris turi maždaug 600 000 eurų ir nori savo garaže turėti „Lancia Stratos“. Kaip bebūtų keista, tačiau vien 600 000 eurų neužteks. Jūs taip pat turėsite pasirūpinti donoru – „Ferrari F430 Scuderia“. Kitokio donoro „Manifattura Automobili Torino“ nepriims.
Įgyvendinus konversiją, Jūsų rankose bus 540 arklio galių ir 519 Nm sukimo momentą išvystantis žvėris, kuris iki 100 km/val. įsibėgės per 3,3 sekundės, iki 200 km/val. įsibėgės per 9,7 sekundės ir pasieks 330 km/val. maksimalų greitį. Taip pat reikėtų paminėti dar vieną faktą – automobilis nuo 100 km/val. iki 0 sustos vos per 2,2 sekundės!

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų