• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ženevos automobilių paroda yra įdomi ne tik didžiausiems pasaulio koncernams, bet ir išskirtinių, retų bei labai brangių mašinų kūrėjams. Vienas iš jų - „Scuderia Cameron Glickenhaus“ arba tiesiog - „SCG“. 
„SCG“ vardas automanų pasaulyje yra žinomas. Nors šios kompanijos inžinierių kūriniai iki šiol skraidė tik lenktynių trasose, tačiau 2017 metų Ženevos automobilių parodoje „SCG“ pagaliau pristatė bendro naudojimo keliams skirtą superautomobilį, kuris, kompanijos teigimu, gali pagerinti Niurburgringo trasos rekordą.
Nuo kitų superautomobilių „SCG 003S“ skiriasi ne tik brutalia išvaizda, bet ir lenktyniniams automobiliams būdingais sprendimais. Pavyzdžiui, didžioji dauguma automobilio kėbulo detalių turi jiems paskirtą funkciją. Kompanijos atstovų teigimu, automobilio kėbulo detalės sugeba sukurti net 700 kilogramų prispaudžiamąją jėgą važiaauojant 250 km/val. greičiu. Tačiau tai dar ne viskas.

Ženevos automobilių paroda yra įdomi ne tik didžiausiems pasaulio koncernams, bet ir išskirtinių, retų bei labai brangių mašinų kūrėjams. Vienas iš jų - „Scuderia Cameron Glickenhaus“ arba tiesiog - „SCG“. 
„SCG“ vardas automanų pasaulyje yra žinomas. Nors šios kompanijos inžinierių kūriniai iki šiol skraidė tik lenktynių trasose, tačiau 2017 metų Ženevos automobilių parodoje „SCG“ pagaliau pristatė bendro naudojimo keliams skirtą superautomobilį, kuris, kompanijos teigimu, gali pagerinti Niurburgringo trasos rekordą.
Nuo kitų superautomobilių „SCG 003S“ skiriasi ne tik brutalia išvaizda, bet ir lenktyniniams automobiliams būdingais sprendimais. Pavyzdžiui, didžioji dauguma automobilio kėbulo detalių turi jiems paskirtą funkciją. Kompanijos atstovų teigimu, automobilio kėbulo detalės sugeba sukurti net 700 kilogramų prispaudžiamąją jėgą važiaauojant 250 km/val. greičiu. Tačiau tai dar ne viskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Automobilį į priekį varo 4,4 litro, 8 cilindrų benzininis variklis, sugebantis išvystyti 800 arklio galių ir 850 Nm sukimo momentą. Milžiniška motoro galia siunčiama į galinius varančiuosius ratus per septynių laipsnių sekvencinę pavarų dėžę. Be to, varomieji ratai buvo apauti 325 aukščio ir 30 pločio, 20 colių skersmens padangomis. Priekinių padangų išmatavimai truputėlį kuklesni : 265/35 R20.
Naujasis „SCG“ specialistų kūrinys yra labai lengvas - jis sveria vos 1360 kilogramų. Tai yra viena iš priežasčių, kodėl automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per maždaug 3 sekundes ir pasiekti 350 km/val. maksimalų greitį.
Kaina? Daugiau nei 1 mln. eurų. Tai yra didelė suma, tačiau „SCG“ žada, jog už šią šūsnį pinigų gausite patį greičiausią automobilį, kuris kada nors apsilankė Niurburgringe. Gamintojas teigia, jog „SCG 003S“ trasą gali įveikti per 6 minutes ir 30 sekundžių.

GALERIJA



DAUGIAU NAUJIENŲ IŠ ŽENEVOS PARODOS!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų