• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Birželio 12 d. Kačerginės „Nemuno žiede“ specialaus renginio, skirto sportiniams „Volkswagen GTI“ automobiliams, metu, „Juta Racing“ pilotas Vytautas Švedas pristatė „Polo GTI R5“ – unikalų, daugiau nei 190 000 eurų vertės lenktyninį automobilį.
„Vairuoti „Polo GTI R5“ – tai mūsų komandos svajonės išsipildymas. Nekantraujame išbandyti šį automobilį lenktynių trasoje ir padovanoti fanams neįtikėtiną pasirodymą. Tikime, kad su šiuo bolidu mes būsime pasiruošę naujoms aukštumoms. Pirmasis mūsų startas su „Polo GTI R5“ planuojamas „ERC Rally Poland“ birželio pabaigoje“, – sakė Vytautas Švedas.

Birželio 12 d. Kačerginės „Nemuno žiede“ specialaus renginio, skirto sportiniams „Volkswagen GTI“ automobiliams, metu, „Juta Racing“ pilotas Vytautas Švedas pristatė „Polo GTI R5“ – unikalų, daugiau nei 190 000 eurų vertės lenktyninį automobilį.
„Vairuoti „Polo GTI R5“ – tai mūsų komandos svajonės išsipildymas. Nekantraujame išbandyti šį automobilį lenktynių trasoje ir padovanoti fanams neįtikėtiną pasirodymą. Tikime, kad su šiuo bolidu mes būsime pasiruošę naujoms aukštumoms. Pirmasis mūsų startas su „Polo GTI R5“ planuojamas „ERC Rally Poland“ birželio pabaigoje“, – sakė Vytautas Švedas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vytauto Švedo VW Polo GTI R5


„Naujasis „Polo GTI R5“ yra išskirtinis ralio automobilis, apginkluotas technologijomis ir moderniausiais sprendimais, kurie ralio trasoje užtikrina saugumą, stabilumą ir greitį. Didžiuojamės, kad iš 30 pagamintų automobilių, bent vieną vairuos Baltijos šalių komanda. „Volkswagen“ šį sezoną linki „Juta Racing“ geriausių rezultatų. Mes esame užtikrinti, kad „Polo GTI R5“ pabrėš neeilinius vairuotojo sugebėjimus“, – teigė „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Justas Nekrošius.

REKLAMA

Justas Nekrošius


„Polo GTI R5“ buvo sukurtas vadovaujantis ta pačia filosofija, kaip ir neįtikėtinai sėkmingas „Polo R WRC“. Tačiau „Polo GTI R5“ buvo kuriamas taip, kad atitiktų griežtus WRC2 reikalavimus, kuriuos nustatė Tarptautinė automobilių federacija FIA. Kadangi WRC2 automobilių galia smarkiai apribota, gamintojai visą dėmesį sutelkia į aerodinamiką, valdymą, važiuoklę, pakabą ir kitus parametrus.

REKLAMA
REKLAMA

Vytauto Švedo VW Polo GTI R5


„Polo GTI R5“ širdis – 1,6 litro darbinio tūrio variklis, kurio 2,0 litro versiją galima rasti „Polo GTI“, „Golf GTI“ ir „Golf GTI TCR“. Kaip reikalauja WRC2 taisyklės, variklio darbinis tūris – 1600 cm3, o galia – 200 kW, kuri į keturis varančiuosius ratus perduodama per penkių laipsnių sekvencinę pavarų dėžę.
Automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sekundės ir pasiekia 200 km/val. maksimalų greitį. Keturių durų plieno kėbulas sutvirtintas vadovaujantis FIA taisyklėmis ir papildomomis apsaugos priemonėmis. „Polo GTI R5“ ilgis – 4067 mm, plotis – 1942 mm, aukštis – 1372 mm, o ratų bazė – 2540 mm.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų