• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių kūrimo ateitis – jau čia. „Volvo“ ir „Varjo“ – Suomijos aukštos klasės virtualios realybės dėvimų įrenginių gamintojas – sukūrė pirmąją pasaulyje mišriosios realybės programą, skirtą automobilių prototipų, jų konstrukcijos ir aktyvių saugumo sistemų kūrimui.
„Volvo“ ir „Varjo“ pirmą kartą suteikė galimybę vairuoti tikrą automobilį, dėvint mišriosios realybės įrenginį, su integruotais virtualiais elementais ar netgi funkcijomis, kurios atrodo itin tikroviškai tiek vairuotojui, tiek ir automobilio jutikliams. Iki šiol to nėra daręs nei vienas automobilių gamintojas.
Pristatytas „XR-1“ – ant galvos dėvimas mišriosios realybės įrenginys – užtikrina itin didelės raiškos ir tikroviškai atrodančius virtualius elementus, taip „Volvo“ dizaineriams ir inžinieriams suteikiant galimybę išbandyti naujas technologijas ir sistemas dar jų kūrimo pradžioje.

Automobilių kūrimo ateitis – jau čia. „Volvo“ ir „Varjo“ – Suomijos aukštos klasės virtualios realybės dėvimų įrenginių gamintojas – sukūrė pirmąją pasaulyje mišriosios realybės programą, skirtą automobilių prototipų, jų konstrukcijos ir aktyvių saugumo sistemų kūrimui.
„Volvo“ ir „Varjo“ pirmą kartą suteikė galimybę vairuoti tikrą automobilį, dėvint mišriosios realybės įrenginį, su integruotais virtualiais elementais ar netgi funkcijomis, kurios atrodo itin tikroviškai tiek vairuotojui, tiek ir automobilio jutikliams. Iki šiol to nėra daręs nei vienas automobilių gamintojas.
Pristatytas „XR-1“ – ant galvos dėvimas mišriosios realybės įrenginys – užtikrina itin didelės raiškos ir tikroviškai atrodančius virtualius elementus, taip „Volvo“ dizaineriams ir inžinieriams suteikiant galimybę išbandyti naujas technologijas ir sistemas dar jų kūrimo pradžioje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Volvo naudos virtualios realybės akinius


„Naudodami mišriąją realybę mes galime pradėti tobulinti technologijas joms dar esant pradinėje stadijoje, – sako Henrikas Greenas, „Volvo“ vyriausiasis technologas. – Vietoje įprasto statinio metodo bandant ir tobulinant naujus gaminius ar idėjas, mes galime kelyje išbandyti naujas technologijas. Šis metodas leidžia sutaupyti itin daug lėšų, kadangi galimus naujų technologijų trūkumus galima pastebėti žymiai anksčiau dar pačioje kūrimo pradžioje.“
„XR-1“ taip pat suteikia galimybę „Volvo“ inžinieriams žymiai lengviau kurti ir tobulinti aktyvias saugumo sistemas. Saugumo ekspertai gali bandymų poligone vairuoti tikrus automobilius, dėvėdami mišrios realybės galvos įrenginius ir bandydami virtualias aktyvias saugumo sistemas realioje aplinkoje, o itin tiksli akių sekimo technologija padeda nustatyti ar patogu naudotis naujomis funkcijomis ir ar nėra blaškomas vairuotojo dėmesys.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų