• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas automobilių gamintojas žino, kad pati didžiausia rinka yra ne Europa, Rusija ar Jungtinės Valstijos, o Kinija. Milžiniškoje šalyje per metus parduodama daugiausiai naujų automobilių.
Kaip bebūtų keista, tačiau kinai labiausiai mėgsta ne vietinės gamybos, o europietiškus automobilius, ypač vokiškus. Pradedant „Audi“ ir baigiant „Volkswagen“. Todėl nenuostabu, jog vienas didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje - „Volkswagen“, skiria tiek daug dėmesio Kinijos rinkai.
Šiandien prasidėjusioje, Šanchajaus automobilių parodoje, „Volkswagen“ pristatė naują koncepcinį automobilį, kuris buvo sukurtas atsižvelgiant į Kinijos gyventojų poreikius.
Tai - beveik 2 metrų pločio, 5 metrų ilgio prabangus sedanas, kuris pasak „Volkswagen“ atstovų, užims tarpinę vietą tarp „Passat“ ir „Phaeton“. Nors priekinė dalis yra labai panaši į europietiško „Passat“, tačiau galinėje dalyje matyti naujo dizaino, siauri galiniai žibintai.

Kiekvienas automobilių gamintojas žino, kad pati didžiausia rinka yra ne Europa, Rusija ar Jungtinės Valstijos, o Kinija. Milžiniškoje šalyje per metus parduodama daugiausiai naujų automobilių.
Kaip bebūtų keista, tačiau kinai labiausiai mėgsta ne vietinės gamybos, o europietiškus automobilius, ypač vokiškus. Pradedant „Audi“ ir baigiant „Volkswagen“. Todėl nenuostabu, jog vienas didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje - „Volkswagen“, skiria tiek daug dėmesio Kinijos rinkai.
Šiandien prasidėjusioje, Šanchajaus automobilių parodoje, „Volkswagen“ pristatė naują koncepcinį automobilį, kuris buvo sukurtas atsižvelgiant į Kinijos gyventojų poreikius.
Tai - beveik 2 metrų pločio, 5 metrų ilgio prabangus sedanas, kuris pasak „Volkswagen“ atstovų, užims tarpinę vietą tarp „Passat“ ir „Phaeton“. Nors priekinė dalis yra labai panaši į europietiško „Passat“, tačiau galinėje dalyje matyti naujo dizaino, siauri galiniai žibintai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

446278711473647458


Koncepcinio automobilio viduje tviska 21 amžiaus technologijos. Skaitmeninis prietaisų skydelis, didžiulis lietimui jautrus ekranas ir keturios sėdynės, kurios atrodo atkeliavo iš kosminio erdvėlaivio.
C Coupe GTE“ vardu pavadintas konceptas buvo aprūpintas pakraunamo hibrido jėgaine. Ją sudaro 4 cilindrų turbo-benzininis variklis ir elektrinis motoras. Vidaus degimo motoras išvysto 210 arklio galių, o elektrinis - 124 arklio galias. Bendras šios jėgainės pajėgumas siekia 245 arklio galias ir 500 Nm.
Baltame popieriaus lape, hibridinės jėgainės privalumai akivaizdūs. 2.3 litro vidutinės kuro sąnaudos 100 kilometrų, Co2 emisija - 55 g/km, 0 - 100 km/val. per 8.6 sekundės.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų