• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Likus vos kelioms dienoms iki sunkiausiomis pasaulio varžybomis praminto Dakaro ralio starto „Agrorodeo“ komanda pirmadienio ryte įsikūrė Džedos mieste, o antradienį lenktynininkas Vaidotas Žala pirmą kartą susitiko su nauju komandos šturmanu Paulo Fiuza.
Pozityviai nuteikęs darbas kartu
V. Žala prisipažino, kad šio susitikimo laukė su nekantrumu. Nors P. Fiuza yra patyręs šturmanas, dykumų ralyje svarbiausias yra komandinis darbas, kuriam be abejonės reikalinga gera sportininkų komunikacija tarpusavyje. Lietuvis aiškino, kad šis klausimas labiausiai neramino, todėl vos susitikę lenktynininkai iškart kibo į darbus.
„Jau ryte pasiėmėme senas kelio knygas ir pasirepetavome, kaip turėtų vykti mūsų komunikacija automobilyje. Aš žiūrėjau į lubas, o P. Fiuza man skaitė kelio knygą. Buvo labai įdomu, ar nebus keblumų, ar viską suprasiu. Pirmasis bandymas buvo tikrai pakankamai sėkmingas, maždaug 90 proc. Paulo pateiktos informacijos supratau. Kad abiem būtų aiškiau aptarėme terminologiją bei pasidalinome pastabomis ir įžvalgomis, ką galėtume pakeisti, kad bendravimas automobilyje vyktų sklandžiau“, – po susitikimo su šturmanu pasakojo V. Žala.

Likus vos kelioms dienoms iki sunkiausiomis pasaulio varžybomis praminto Dakaro ralio starto „Agrorodeo“ komanda pirmadienio ryte įsikūrė Džedos mieste, o antradienį lenktynininkas Vaidotas Žala pirmą kartą susitiko su nauju komandos šturmanu Paulo Fiuza.
Pozityviai nuteikęs darbas kartu
V. Žala prisipažino, kad šio susitikimo laukė su nekantrumu. Nors P. Fiuza yra patyręs šturmanas, dykumų ralyje svarbiausias yra komandinis darbas, kuriam be abejonės reikalinga gera sportininkų komunikacija tarpusavyje. Lietuvis aiškino, kad šis klausimas labiausiai neramino, todėl vos susitikę lenktynininkai iškart kibo į darbus.
„Jau ryte pasiėmėme senas kelio knygas ir pasirepetavome, kaip turėtų vykti mūsų komunikacija automobilyje. Aš žiūrėjau į lubas, o P. Fiuza man skaitė kelio knygą. Buvo labai įdomu, ar nebus keblumų, ar viską suprasiu. Pirmasis bandymas buvo tikrai pakankamai sėkmingas, maždaug 90 proc. Paulo pateiktos informacijos supratau. Kad abiem būtų aiškiau aptarėme terminologiją bei pasidalinome pastabomis ir įžvalgomis, ką galėtume pakeisti, kad bendravimas automobilyje vyktų sklandžiau“, – po susitikimo su šturmanu pasakojo V. Žala.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Agrorodeo komandos nariai


Vertinga patirtis
Lenktynininkas neslėpė, kad pirmasis susitikimas su P. Fiuza paliko gerą įspūdį, mat portugalas yra ne tik savo srities profesionalas, bet ir geros širdies žmogus maloniai bendraujantis ne tik darbo, bet ir laisvalaikio temomis. V. Žala aiškino, kad P. Fiuza iš tiesų turi didelį patirties ir įgūdžių bagažą, mat jau 10 metų bendradarbiauja su „X-raid“ komanda, o automobilių sportu užsiima nuo 2000 metų.
„Pabendravus ilgiau paaiškėjo, kad Paulo kelio knygą skaito ne tik dykumų ralyje, tačiau taip pat dalyvauja ir aukšto lygio klasikinio ralio renginiuose, tad pakalbėti buvo tikrai labai įdomu. Žinoma, toliau koncentruosimės į komunikaciją automobilyje ir praktikuosimės dirbdami su senomis kelio knygomis. Tikiu, kad kuo daugiau laiko praleisime kelio knygas skaitydami prie staliuko, tuo mažiau reikalų turėsime greičio ruože“, – teigė „Agrorodeo“ pilotas.

REKLAMA

Agrorodeo komandos nariai


Patarimai ir vidinė virtuvė
V. Žala teigė, kad P. Fiuza negaili ir patarimų bei noriai dalinasi sukaupta patirtimi bei „X-raid“ vidinės virtuvės subtilybėmis. Pasirenkamas slėgis padangose ir įžvalgos pravažiavus su vienais greičiausių pilotų tik nedidelė dalis, kuo portugalas gali pasidalinti, tad lietuvis neabejoja, kad naujojo šturmano patarimai bus vertingi ir lekiant Saudo Arabijos smėlynais.
„2020-ųjų Dakare P. Fiuza kartu su Stephane Peterhanseliu iškovojo trečiąją vietą bendroje įskaitoje, todėl tikrai įdomu, kaip vyko darbas su Prancūzijos lenktynininku. S. Peterhanselis pirmą savo Dakarą laimėjo, kai man buvo treji, tad toji vidinė virtuvė neabejotinai man labai įdomi. Tai yra labai reta galimybė gauti tokią informaciją, tad kalbėdamas su juo it kempinė stengiuosi sugerti visą informaciją“, – juokdamasis susidomėjimo neslėpė lenktynininkas.

REKLAMA
REKLAMA

Agrorodeo komandos nariai


Prieš startą – keli darbai
„Agrorodeo“ pilotas aiškino, kad po susitikimo su šturmanu antradienį komandos laukia dar vienas patikrinimas. Po kelionės kiekvienas komandos narys turės vykti į būsimą nulinį bivuaką ir dar kartą atlikti COVID-19 testus. Nors dar Lietuvoje visiems išvykusiems testų rezultatai buvo neigiami, pakartotinis testas yra privalomas norint sausio 3-ąją stoti prie pirmojo 2021-ųjų Dakaro greičio ruožo starto.
Tiesa, nemažai darbo komandos laukia ir trečiadienį, kada mechanikai iš uosto atsiims visą atplukdytą techniką, kurią turės paruošti ketvirtadienį vyksiantiems testams.
„Mažylyje paskutinį kartą sėdėjau prieš du mėnesius, tad paskutinę šių metų dieną skirsime treniruotei, po kurios Dakaro traukinys pradės judėti. Turėsime praeiti administracinę ir techninę komisijas, po kurių mūsų lauks prologas, podiumas ir startas“, – kelią iki pirmojo greičio ruožo nupasakojo V. Žala.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų