• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Tai yra tiesiog beprotybė“, – žodžiai, kuriuos panaudojo dabartinis „Škoda“ markės vadovas Thomas Schäferis, reaguodamas į planuojamą „Euro 7“ taršos standartą, kuris, anot jo, sunaikins automobilių segmentą, kurių kaina neviršija 20 000 eurų.
Thomas Schäferis Čekijoje įsikūrusiam gamintojui „Škoda“ pradėjo vadovauti vos prieš vienerius metus, po to, kai netikėtai iš savo pareigų pasitraukė Bernhardas Maieris.
Padidinto pravažumo Škoda Octavia Scout
Tuomet automobilių pramonės gandų koridoriuose buvo kalbama, jog B.Maieris paliko vadovo vietą dėl nesutarimų su grupės vadovybe, ypač su Herbertu Diessu, kurio vizija „Škoda“ markei prognozavo vos ne „Dacia“ markės lygio ateitį. Tuo tarpu T.Schäferis, kuris į Mladą Boleslavą atvyko iš „Volkswagen“ Pietų Afrikos padalinio vadovo pareigų, turėjo būti palankesnis H.Diesso grandioziniams planams.
Natūralu, jog aukštesnes pareigas užimančio žmogaus sprendimų nekvestionuojantis T.Schäferis, netrukus pradėjo plataus masto taupymo programą. Pavyzdžiui, „Škoda“ kelis kartus sumažino modifikacijų skaičių, jis atsisakė planų sukurti naujos kartos „Škoda Fabia“ universalą, kuris buvo populiarus Vidurio ir Rytų Europoje, o dabar jis šnekučiuodamasis su „Auto Express“ leidinio žurnalistais negailėjo kritikos artėjančiam „Euro 7“ taršos standartui.
Škoda Fabia
Kritišką požiūrį į „Euro 7“ taršos standartą išsakęs „Škoda“ vadovas, akivaizdu, bus kviečiamas pasiaiškinti pas Herbertą Diessą, kuris yra ne tik aršus elektromobilių, bet ir netgi griežtesnių taršos standartų šalininkas.
Nepaisant to, jis teigia, jog dėl ES pastangų įvesti naują „Euro 7" taršos standartą, kuris turėtų įsigalioti 2025 metais, dabartinę „Škoda Fabia“ pabrangintų 6000 eurų.
Škoda Fabia
Jis taip pat pridūrė, kad poveikis mažiems automobiliams bus proporcingai daug didesnis nei didesniems ir brangesniems modeliams, kurie į atmosferą išmeta žymiai didesnį CO2 kiekį.
„Visi žengiame didelius žingsnius elektrifikavimo link. Todėl dešimtmečio pabaigoje įvesti „Euro 7" standartą yra juokinga, nes, norėdami atitikti šį standartą, turime išleisti daug pinigų, kuriuos kitu atveju galėtume investuoti į elektrifikavimą“, – savo nuogąstavimus išsakė T.Schäferis.
Škoda Scala rodsteris
Kadangi daugelis šalių jau planuoja uždrausti pardavinėti automobilius su vidaus degimo varikliais, o automobilių gamintojai taip pat skelbia apie jų gamybos pabaigą, daugelis net nesivelia į diskusijas, susijusias su „Euro 7“ taršos standartu, nes jiems tai bus tiesiog neaktualu.
Specialistas teigia, jog dabar taikomas „Euro 6d“ taršos standartas, gali būti lengvai taikomas tol, kol bus baigtas visapusiškas perėjimas link elektromobilių. Tokiu būdu gamintojams ir automobilių vairuotojams perėjimas link elektromobilių nereikalautų priimti drastiškų sprendimų.

„Tai yra tiesiog beprotybė“, – žodžiai, kuriuos panaudojo dabartinis „Škoda“ markės vadovas Thomas Schäferis, reaguodamas į planuojamą „Euro 7“ taršos standartą, kuris, anot jo, sunaikins automobilių segmentą, kurių kaina neviršija 20 000 eurų.
Thomas Schäferis Čekijoje įsikūrusiam gamintojui „Škoda“ pradėjo vadovauti vos prieš vienerius metus, po to, kai netikėtai iš savo pareigų pasitraukė Bernhardas Maieris.
Padidinto pravažumo Škoda Octavia Scout
Tuomet automobilių pramonės gandų koridoriuose buvo kalbama, jog B.Maieris paliko vadovo vietą dėl nesutarimų su grupės vadovybe, ypač su Herbertu Diessu, kurio vizija „Škoda“ markei prognozavo vos ne „Dacia“ markės lygio ateitį. Tuo tarpu T.Schäferis, kuris į Mladą Boleslavą atvyko iš „Volkswagen“ Pietų Afrikos padalinio vadovo pareigų, turėjo būti palankesnis H.Diesso grandioziniams planams.
Natūralu, jog aukštesnes pareigas užimančio žmogaus sprendimų nekvestionuojantis T.Schäferis, netrukus pradėjo plataus masto taupymo programą. Pavyzdžiui, „Škoda“ kelis kartus sumažino modifikacijų skaičių, jis atsisakė planų sukurti naujos kartos „Škoda Fabia“ universalą, kuris buvo populiarus Vidurio ir Rytų Europoje, o dabar jis šnekučiuodamasis su „Auto Express“ leidinio žurnalistais negailėjo kritikos artėjančiam „Euro 7“ taršos standartui.
Škoda Fabia
Kritišką požiūrį į „Euro 7“ taršos standartą išsakęs „Škoda“ vadovas, akivaizdu, bus kviečiamas pasiaiškinti pas Herbertą Diessą, kuris yra ne tik aršus elektromobilių, bet ir netgi griežtesnių taršos standartų šalininkas.
Nepaisant to, jis teigia, jog dėl ES pastangų įvesti naują „Euro 7" taršos standartą, kuris turėtų įsigalioti 2025 metais, dabartinę „Škoda Fabia“ pabrangintų 6000 eurų.
Škoda Fabia
Jis taip pat pridūrė, kad poveikis mažiems automobiliams bus proporcingai daug didesnis nei didesniems ir brangesniems modeliams, kurie į atmosferą išmeta žymiai didesnį CO2 kiekį.
„Visi žengiame didelius žingsnius elektrifikavimo link. Todėl dešimtmečio pabaigoje įvesti „Euro 7" standartą yra juokinga, nes, norėdami atitikti šį standartą, turime išleisti daug pinigų, kuriuos kitu atveju galėtume investuoti į elektrifikavimą“, – savo nuogąstavimus išsakė T.Schäferis.
Škoda Scala rodsteris
Kadangi daugelis šalių jau planuoja uždrausti pardavinėti automobilius su vidaus degimo varikliais, o automobilių gamintojai taip pat skelbia apie jų gamybos pabaigą, daugelis net nesivelia į diskusijas, susijusias su „Euro 7“ taršos standartu, nes jiems tai bus tiesiog neaktualu.
Specialistas teigia, jog dabar taikomas „Euro 6d“ taršos standartas, gali būti lengvai taikomas tol, kol bus baigtas visapusiškas perėjimas link elektromobilių. Tokiu būdu gamintojams ir automobilių vairuotojams perėjimas link elektromobilių nereikalautų priimti drastiškų sprendimų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų