• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tv3.lt redakciją pasiekė skaitytojo A. Antanavičiaus skundas dėl sutrikusio SEB bankomato, esančio L. Stuokos – Gucevičiaus gatvėje, veiklos. Vaikinas bandė nusiimti 600 eurų, tačiau pinigų negavo, maža to – pinigai iš sąskaitos buvo nurašyti, o iš karto po nemalonaus incidento, bankomatas jau nebeveikė.

Tv3.lt redakciją pasiekė skaitytojo A. Antanavičiaus skundas dėl sutrikusio SEB bankomato, esančio L. Stuokos – Gucevičiaus gatvėje, veiklos. Vaikinas bandė nusiimti 600 eurų, tačiau pinigų negavo, maža to – pinigai iš sąskaitos buvo nurašyti, o iš karto po nemalonaus incidento, bankomatas jau nebeveikė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Praradę pinigus atsiduria aklavietėje?

Vilnietis kreipėsi į redakciją tikėdamasis atkreipti dėmesį į esamą situaciją. Tokių atvejų, kai bankomatas „suvalgo“ arba neišduoda pinigų pasitaiko dažnai, todėl tai jau nieko nestebina. Tačiau suma, kurią prarado vaikinas – ne penkiasdešimt ir ne šimtas eurų, o viso mėnesio išlaidoms skirta suma. „Čia žmogus pusantro mėnesio turi dirbti, kad gautų tokią sumą“ – piktinosi jis.

REKLAMA

Incidentas įvyko sausio 15 d. Vilniuje, L. Stuokos – Gusevičiaus gatvėje esančiame, SEB banko bankomate. Įdėjęs kortelę į bankomatą, suvedęs PIN kodą ir reikalingą pinigų sumą, vilnietis liko nieko nepešęs. „Pinigus ir šiaip skaičiavo tris kartus ilgiau negu įprastai“ – tvirtino jis.

Iš karto po to, kai sąskaitoje buvo nurašyti pinigai, tačiau bankomatas jų neišdavė, A. Antanavičius susisiekė su SEB banko atstovais. Šie pasiūlė jam raštu išdėstyti esamą situaciją ir laukti atsakymo. Būtent tą vilnietis ir padarė. Rašytinę pretenziją jis pateikė DNB banke, esančiame Vilniaus gatvėje.

REKLAMA
REKLAMA

„Mano skundą priėmusiai banko darbuotojai aš sakiau – jūs nejuokaukite, čia juk ne centai – man tie pinigai reikalingi dabar. Jei tai nebūtų tokia didelė suma, aš tikrai pas jus neičiau“ – tv3.lt portalui pasakojo vaikinas.

Vilnietis teigia, kad iš banko darbuotojos jokios konkrečios informacijos negavo. „Banko darbuotoja tepasakė, kad skundą reikia išnagrinėti ir paskui bus žiūrima pagal tai, kada jis bus patvirtintas. Nors išnagrinėti turėtų per penkias darbo dienas, tačiau ji man to negarantavo. Kaip tai gali būti?“ – vis dar atsistebėti negali vaikinas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Situacija kartojasi ne pirmą kartą

Vaikiną stebina situacijos absurdiškumas. „Tai yra banko nesugebėjimas kontroliuoti pinigų esančių bankomatuose. Galbūt pačiame SEB banke kažkokios sisteminės klaidos vyksta, nes mano kolegai iš darbo buvo identiška situacija prekybos centre „Banginis“ esančiame SEB bankomate“ – tv3.lt portalui pasakojo jis.

REKLAMA

„Vien mano darbovietėje, be mano paminėto kolegos, dar dviems žmonėms buvo panaši situacija. Nuoširdžiai nesuprantu, kas čia vyksta“ – stebisi jis. Kai nuo sąskaitos buvo nurašyti pinigai, A. Antanavičiui bankomatas grąžino kortelę, tačiau jame iš karto pasirodė užrašas „Atsiprašome, bankomatas šiuo metu neveikia.“

„Pinigų inkasacijos vyksta per tris dienas, paskui dar svarstymai. Žodžiu, absurdas. Aš nekelčiau tokių vėjų, jeigu pinigų man nereikėtų – tačiau aš turiu įsipareigojimų, kuriuos turi vykdyti ir pinigai man yra reikalingi“ – situacijos absurdiškumu stebisi vaikinas.

REKLAMA

Situacija išties nedėkinga. Tam, kad būtų įrodyta, jog vaikinas nebando pasipelnyti, bankas turi paskambinti bankomatus prižiūrinčiai įmonei. Paskui rankiniu būdu likę pinigai yra perskaičiuojami, o duomenys sutikrinami pagal laiką ir kitus veiksnius, tačiau ką daryti žmogui, praradusiam mėnesio pajamas?

Kada ir kur galima atgauti pinigus?

Tv3.lt susisiekė su SEB banko atstove žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė – Daskevičiene. Banko atstovė atsiprašo ir apgailestauja, kad klientams tenka susidurti su techniniais bankomatų sutrikimais. „Bankomatų veikla ir techninė būklė yra nuolat stebima ir prireikus, tvarkoma“ – kalbėjo ji.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kiekvieną atvejį, kai bankomate buvo neteisingai išmokėti pinigai, nagrinėjame siekdami kuo greičiau sugrąžinti pinigus klientui. Gavę klientų užklausas, nedelsiant pradedame tokių situacijų nagrinėjimą“ – komentavo SEB banko atstovė.

„Kiekvienas toks atvejis yra individualus, tačiau dažniausiai tokiems atvejams išnagrinėti ir grąžinti lėšas pagal pagrįstą pretenziją užtrunka iki trijų darbo dienų, kartais – ir dar trumpiau. Jei reikia patikslinti informaciją su klientu ar daugiau laiko tyrimui, susisiekiame su klientu ir toliau aiškinamės situaciją. Visais atvejais bankomate neišmokėtus pinigus grąžiname ne vėliau kaip per trisdešimt dienų“ – pasakojo I. Dauguvietytė – Daskevičienė.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų