• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
    A grupė Birželio 14 d., penktadienis
    GER SCO 22:00
    A grupė Birželio 15 d., šeštadienis
    HUN SUI 16:00
    B grupė Birželio 15 d., šeštadienis
    ESP CRO 19:00
    B grupė Birželio 15 d., šeštadienis
    ITA ALB 22:00
    D grupė Birželio 16 d., sekmadienis
    POL NED 16:00
    C grupė Birželio 16 d., sekmadienis
    SLO DEN 19:00
    C grupė Birželio 16 d., sekmadienis
    SRB ENG 22:00
    E grupė Birželio 17 d., pirmadienis
    ROU UKR 16:00
    E grupė Birželio 17 d., pirmadienis
    BEL SVK 19:00
    D grupė Birželio 17 d., pirmadienis
    AUT FRA 22:00
    F grupė Birželio 18 d., antradienis
    TUR GEO 19:00
    F grupė Birželio 18 d., antradienis
    POR CZE 22:00
    B grupė Birželio 19 d., trečiadienis
    CRO ALB 16:00
    A grupė Birželio 19 d., trečiadienis
    GER HUN 19:00
    A grupė Birželio 19 d., trečiadienis
    SCO SUI 22:00
    C grupė Birželio 20 d., ketvirtadienis
    SLO SRB 16:00
    C grupė Birželio 20 d., ketvirtadienis
    DEN ENG 19:00
    B grupė Birželio 20 d., ketvirtadienis
    ESP ITA 22:00
    E grupė Birželio 21 d., penktadienis
    SVK UKR 16:00
    D grupė Birželio 21 d., penktadienis
    POL AUT 19:00
    D grupė Birželio 21 d., penktadienis
    NED FRA 22:00
    F grupė Birželio 22 d., šeštadienis
    GEO CZE 16:00
    F grupė Birželio 22 d., šeštadienis
    TUR POR 19:00
    E grupė Birželio 22 d., šeštadienis
    BEL ROU 22:00
    A grupė Birželio 23 d., sekmadienis
    SCO HUN 22:00
    A grupė Birželio 23 d., sekmadienis
    SUI GER 22:00
    B grupė Birželio 24 d., pirmadienis
    ALB ESP 22:00
    B grupė Birželio 24 d., pirmadienis
    CRO ITA 22:00
    D grupė Birželio 25 d., antradienis
    FRA POL 19:00
    D grupė Birželio 25 d., antradienis
    NED AUT 19:00
    C grupė Birželio 25 d., antradienis
    DEN SRB 22:00
    C grupė Birželio 25 d., antradienis
    ENG SLO 22:00
    E grupė Birželio 26 d., trečiadienis
    UKR BEL 19:00
    E grupė Birželio 26 d., trečiadienis
    SVK ROU 19:00
    F grupė Birželio 26 d., trečiadienis
    GEO POR 22:00
    F grupė Birželio 26 d., trečiadienis
    CZE TUR 22:00
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynių išvakarėse užfiksuotas šiose lenktynėse iki šiol neregėtas laiko rekordas – elektromobilis „Porsche Taycan Turbo S“ 1006 km trasos ratą įveikė per 1 min. ir 16 sek. Tokio rekordo, 2682 m atstumą įveikiant būtent elektromobiliu, buvo siekiama pirmą kartą šių lenktynių istorijoje.

7

„Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynių išvakarėse užfiksuotas šiose lenktynėse iki šiol neregėtas laiko rekordas – elektromobilis „Porsche Taycan Turbo S“ 1006 km trasos ratą įveikė per 1 min. ir 16 sek. Tokio rekordo, 2682 m atstumą įveikiant būtent elektromobiliu, buvo siekiama pirmą kartą šių lenktynių istorijoje.

REKLAMA

Laiko rekordo iniciatoriai, „Porsche“ atstovai Lietuvoje, sako, kad tai buvo iššūkis sau patiems – konkuruojant su savimi peržengti ribas ir nubrėžti naujus standartus, įspūdingu greičiu įveikiant lenktynių trasą elektromobiliu.

„Porsche“ yra sportinių automobilių gamintojas ir standartams nepaklūstantis prekės ženklas, kuris nuosekliai peržengia tas ribas, kurios varžo galimybes tobulėti. Nestandartinis sprendimas elektromobiliu užfiksuoti lenktyniniams bolidams skirtos trasos rato rekordą yra neatsiejamas nuo pažangos – juk „Porsche“ ištakos yra būtent lenktynių trasoje, nesvarbu ar automobilis varomas benzinu, ar elektra. Jei tai „Porsche“ automobilis, jis yra sportinis automobilis“ , – sako Vilniaus „Porsche“ centro vadovė Rasa Klimavičiūtė.

Automobilį pilotavęs profesionalus lenktynininkas Robertas Kupčikas sako, jog tai buvo įdomus eksperimentas, mat iki šiol joks kitas elektromobilis nebuvo važiavęs 1006 km lenktynių trasoje.

REKLAMA
REKLAMA

„Ir aš asmeniškai šioje trasoje nebuvau pilotavęs elektromobilio, nors benzingalviais „Porsche“ bolidais čia lenktyniaujame kasmet. Dėl baterijos svorio „Taycan“ masė yra didesnė nei kitų „Porsche“ automobilių, tačiau svorio paskirstymas tarp ašių idealus. Baterija sumontuota labai žemai, tad ir svorio centras yra itin žemai, dėl to jį valdyti ir stabdyti daug lengviau. Turint galvoje „Taycan“ dydį ir svorį, posūkius „imti“ su juo buvo stulbinančiai malonu. Net staigiuose posūkiuose jis žaibo greičiu ir užtikrintai keitė kryptį bei idealiai reagavo į mano manevrus. Gerai sureguliuota pakaba, tikslus vairo mechanizmas ir efektyvūs stabdžiai leido puikiai išnaudoti šio monstro generuojamą didžiulį sukimo momentą. Šis važiavimas įrodė, kad „Porsche Taycan“ yra tikras sportinis automobilis“, – įspūdžiais dalijasi R. Kupčikas.

REKLAMA

„Porsche Taycan Turbo S“ tapo pirmuoju elektromobiliu, oficialiai įveikusiu 1006 km trasos ratą, kurį sudaro 2682 m. per 1 min. ir 16 sek. Nuo šiol tai yra laikoma trasos rato laiko rekordu, važiuojant 100 proc. elektra varomu automobiliu.

Šio rekordo autentiškumą patvirtina „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynių organizatoriai.

„1006 km trasoje fiksuotas rato rekordas, įveiktas elektromobiliu, yra neginčijamas – rezultatas užfiksuotas visais lenktynių trasos radarais, atitinkančiais tarptautinius standartus. Tokia iniciatyva lenktynių išvakarėse šiemet yra pirmoji istorijoje, tačiau tikiu, kad elektromobiliu fiksuoto trasos rato rekordo gerinimas taps 1006 km lenktynių kasmetine tradicija“, – sako lenktynių organizatorius Darius Jonušis.

REKLAMA
REKLAMA

Šio rekordo siekta su 2295 kg sveriančiu „Porsche Taycan Turbo S“ elektromobiliu, kuris išvysto iki 761 AG, iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 2,8 sekundės ir trasoje pasiekia maksimalų 260 km/val. greitį. „Porsche Taycan Turbo S“ bateriją iki 80 proc. įkrauti pakanka vos 22,5 minutės, o naudojantis greito įkrovimo stotelėmis pakanka vos 5 minučių krovimo, kad elektromobilis nuvažiuotų papildomą 100 km.  

Palangos lenktynių trasoje R. Kupčikas startavo 19.30 val. esant 16 laipsnių pagal Celsijų oro temperatūrai, kelio danga buvo sausa ir siekė 25 laipsnius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų