• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šalies mobiliojo ryšio bendrovės teigia, kad po Lietuvos krepšininkų triumfo Europos čempionate klientų pokalbių ir SMS srautas buvo didesnis, nei paprastai. Galima manyti, kad krepšinio aistruoliai vienas kitą sveikino puikios mūsų rinktinės pergalės proga, keitėsi įspūdžiais apie dramatišką lietuvių dvikovą su ispanais, kurioje mūsiškiai pelnė aukso medalius.

REKLAMA
REKLAMA

Antroji pagal dydį mobiliojo ryšio bendrovė "Bitės GSM" informavo “Eltą”, kad sekmadienio vakare, pasibaigus Europos vyrų krepšinio finalui, 23-24 valandomis, skambučių srautas bendrovės tinkle buvo 5 kartus didesnis, nei paprastai. "Gal kas nors iš džiūgaujančių krepšinio sirgalių didžiausio susibūrimo vietose sostinės Gedimino prospekte, Katedros aikštėje ir negalėjo paskambinti iš pirmo karto, bet didesnių techninių problemų tikrai neturėjome, ryšys klientams buvo užtikrintas, tinklas veikė normaliai", - džiaugėsi bendrovės atstovė spaudai Auksė Armonaitė.

REKLAMA

Didžiausia mobiliojo ryšio kompanija "Omnitel" po Europos krepšinio čempionato finalo fiksavo nedidelį klientų pokalbio srautų padidėjimą, tačiau 23-24 valandomis nuolatinių klientų ir išankstinio apmokėjimo paslaugos vartotojų trumpųjų žinučių SMS srautas išaugo 3-4 kartus. Tuo metu, kaip patyrė “Eltos” korespondentas, SMS žinutę buvo galima išsiųsti ne pirmu bandymu. "Pokalbių srautas kiek padidėjo, bet daug trūko iki Kalėdų ar Naujųjų metų lygio. SMS srautas pradėjo augti apie 21 valandą, kai tik prasidėjo finalas, o piką pasiekė pasibaigus rungtynėms", - “Eltai” komentavo "Omnitel" atstovė spaudai Vanda Nekrašienė.

REKLAMA
REKLAMA

Beje, "Omnitel" prezidentas Antanas Zabulis lietuvių "auksinę" dvikovą stebėjo Stokholmo "Globen" arenoje ir buvo tarp pirmųjų aistruolių, tiesiogiai pasveikinusių Lietuvos krepšininkus puikios pergalės proga.

"Tele2" bendrovės komercijos direktorius Pranas Kuisys “Eltai” teigė, kad ne tik po mūsų krepšininkų pergalės finale, bet ir laimėjus ankstesnius mačus, bendrovės klientų pokalbių ir ypač SMS žinučių srautas padidėdavo, tačiau tikslesnių duomenų nepateikė.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų