• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2021 metų pradžia „Peugeot“ kompanijai – itin sėkminga. Per pirmuosius du mėnesius prekės ženklo automobilių pardavimas Europoje buvo rekordinis: net du iš penkių populiariausių naujų transporto priemonių Senajame žemyne buvo pažymėti prancūzišku prekės ženklu. „Peugeot 208“ tapo perkamiausiu pirmų dviejų šių metų mėnesių modeliu, o nedaug nuo jo atsilikęs 2008 – ketvirtas pagal paklausą
„Peugeot 208“ perkamiausio Europos automobilio poziciją išlaikė antrą mėnesį iš eilės. Tai yra pirmas kartas prekės ženklo istorijoje, kai tokiu tapęs modelis yra populiariausias įvertinus ir ilgesnį laikotarpį.

2021 metų pradžia „Peugeot“ kompanijai – itin sėkminga. Per pirmuosius du mėnesius prekės ženklo automobilių pardavimas Europoje buvo rekordinis: net du iš penkių populiariausių naujų transporto priemonių Senajame žemyne buvo pažymėti prancūzišku prekės ženklu. „Peugeot 208“ tapo perkamiausiu pirmų dviejų šių metų mėnesių modeliu, o nedaug nuo jo atsilikęs 2008 – ketvirtas pagal paklausą
„Peugeot 208“ perkamiausio Europos automobilio poziciją išlaikė antrą mėnesį iš eilės. Tai yra pirmas kartas prekės ženklo istorijoje, kai tokiu tapęs modelis yra populiariausias įvertinus ir ilgesnį laikotarpį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Peugeot 208 GT-Line ir Renault Clio RS-Line


„Peugeot 2008“ pardavimo rezultatai taip pat buvo labai geri. Vasarį buvo trečias, o nuo metų pradžios – ketvirtas pagal populiarumą automobilis. Nepaisant 21 proc. susitraukusios naujų automobilių rinkos, palyginti su 2020 metais, 2008 visureigio pardavimas išaugo 64 proc.
Metų pradžioje tokie džiuginantys rezultatai „Peugeot“ nuteikia optimistiškai. Ypač reikšminga prisiminus faktą, kad paskutinį kartą liūto emblema pažymėtas automobilis perkamiausių sąrašo viršuje buvo 2008 metų kovą. Kompanijos atstovai pažymi, kad naujausias pasiekimas – atkaklaus visų padalinių darbo rezultatas.
„Peugeot“ šiuo metu vyksta pokyčiai, kompanija atnaujina logotipą ir pristato naujos kartos 308 modelį. Dviejų B segmento automobilių sėkmė liudija, kad liūto prekės ženklo strateginiai sprendimai buvo teisingi.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų