• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

157 keleivius skraidinęs „EasyJet“ lėktuvas „Airbus A320 Neo“ praėjusių metų lapkričio 5 d. išskrido iš Edinburgo oro uosto Škotijoje ir turėjo leistis Tarptautiniame Ženevos oro uoste Šveicarijoje. Pasak vietos pranešimų, lėktuvas pasiekė pavojingai mažą aukštį ir buvo vos per 30 sekundžių nuo kritimo į Ženevos ežerą.

157 keleivius skraidinęs „EasyJet“ lėktuvas „Airbus A320 Neo“ praėjusių metų lapkričio 5 d. išskrido iš Edinburgo oro uosto Škotijoje ir turėjo leistis Tarptautiniame Ženevos oro uoste Šveicarijoje. Pasak vietos pranešimų, lėktuvas pasiekė pavojingai mažą aukštį ir buvo vos per 30 sekundžių nuo kritimo į Ženevos ežerą.

REKLAMA

Šveicarijos oro eismo dispečeriai buvo priversti įsikišti po to, kai lėktuvas atsidūrė vos 229 metrų aukštyje virš ežero, maždaug už 12 kilometrų nuo kilimo ir tūpimo tako, skelbia portalas „The Sun“.

Katastrofos išvengti pavyko

Oro eismo dispečeriai paragino pilotus „nedelsiant pasitikrinti aukštį“, nes pastebėjo akivaizdų aukščio sumažėjimą – jis buvo tris kartus mažesnis, nei turėjo būti.

Jei skrydžių vadovai nebūtų įsikišę, jau po 30 sekundžių lėktuvas būtų nukritęs, o tai reiškia, kad vos pavyko išvengti siaubingo, tragiškai galėjusio pasibaigti incidento, rašo vietos laikraštis „24 Heures“.

REKLAMA
REKLAMA

Tada pilotai staigiai padidino greitį ir apsuko kilpą virš prancūzų bendruomenės „Thonon-les-Bains“, taip išvengdami katastrofos.

REKLAMA

Po incidento pilotai buvo išleisti atostogų, bet vėliau vėl pradėjo skraidyti.

Galėjo būti pasirinktas „trumpesnis maršrutas“

Šveicarijos tyrėjai pradėjo iki pat šiol vykstantį incidento tyrimą ir pasidalijo trumpa tarpine ataskaita.

Šveicarijos saugos tyrimų tarnyba (SESE) vietos laikraščiui sakė: „Artėdamas prie 22 kilimo ir tūpimo tako orlaivis nusileido gerokai žemiau sklendimo nuokalnės, todėl skrydžio įgula inicijavo skrydį į kitą pusę“.

REKLAMA
REKLAMA

Siaubingo vos neįvykusio nelaimingo atsitikimo priežastis nepaskelbiama, o išsami ataskaita bus paskelbta vėliau.

Tačiau, pasak laikraščio „Blick“, ekspertai teigė, kad incidentas galėjo įvykti pilotams pasirinkus „trumpesnį maršrutą“.

Maršrutu jie būtų skridę tarp Glando ir Rolės, todėl dėl Juros kalnų būtų sumažėjęs aukštis.

Keleivių saugumas – prioritetas

„EasyJet“ vadovai teigė, kad šiuo metu negali pateikti jokios informacijos apie incidentą, nes vyksta tyrimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tačiau jie pridūrė, kad keleivių saugumas „nė vienu atveju nebuvo pažeistas“.

Jie taip pat pareiškė, kad visapusiškai remia tyrimą, siekdami užtikrinti, kad būtų aiškiai suprasta, kas tiksliai įvyko.

„EasyJet“ atstovas spaudai sakė: „Mes visapusiškai remiame tyrimą laikydamiesi visų procedūrų. Nė karto nebuvo iškilęs pavojus lėktuve esančių žmonių saugumui. Keleivių bei įgulos saugumas ir gerovė visada yra svarbiausias „EasyJet“ prioritetas“.

Kaip sako Karbauskis su savo avinais, kacapai ir prokremliški debilai - pasaulį valdo žydai, Labzbergas įsislaptino 75 metams, konservatoriai vykdo lietuvių tautos genocidą, COVID-19 sukūrė B.Gates'as, Navalnas mokėsi Austėjos teroristų rengimo mokykloje, o šitą lėktuvą pilotavo pedokonservas. Ane vatnykai?
Praleidai svarbiausia
Praleidai svarbiausia
Žemkalniui nuo galvos nukritusi beretė sukėlė žemės drebėjimą ko pasekoje sugriuvo visi kolchozai.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų