• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Su naujuoju sedanu, moderniais, aukšto lygio technologijų galingais varikliais, pagalbinėmis sistemomis bei nauju dizainu, „Opel“ atnaujina  sėkmingą, jau bestseleriu tapusią „Astrą“ modelių gamą. Savitas išorės bei vidaus dizainas pabrėžia sportiškumą ir techninius privalumus kompaktiškų modelių segmente. Naujasis sedanas, universalas „Sport Tourer“ su 5 durimis, triduris GTC kupė bei didelių techninių galimybių OPC versija baigė formuoti „Astra“ gamą.

REKLAMA
REKLAMA

„Opel Astra“ sedanas (nuotr. Gamintojo)„Opel Astra“ sedanas (nuotr. Gamintojo)

Karlas-Friedrichas Stracke, „Opel“ vadovas: „Naujoji „Opel Astra“ modelių gama užbaigta ir gali startuoti. Praplėtėme savo modelių spektrą bei efektyvių variklių bei inovatyvios įrangos pasiūlą. Dizainas buvo atnaujintas ir tapo dar išraiškingesnis. Galime pasiūlyti labiausiai emocišką Vokietijos inžinierių darbą labai konkurencingame kompaktinių modelių segmente.“

REKLAMA

Naujasis „Astra OPC“, kurį jau galima užsakyti su turbininiu 2,0 l benzininiu varikliu, turinčiu tiesioginio degalų įpurškimo sistemą, prie vairo žada daug emocijų. „Astra OPC“ su 280 AG varikliu, 400 Nm maksimaliu sukamuoju momentu, yra ne tik galingiausia „Astra“, bet ir greičiausia: maksimalus šios kupė greitis yra 250 km/h, 100 km/h greitį išvysto vos per 6,0 sekundes.

REKLAMA
REKLAMA

„Opel Astra“ universalas (nuotr. Gamintojo)„Opel Astra“ universalas (nuotr. Gamintojo)

Galingiausią dyzelinę „Astra“ versiją galima bus užsakinėti nuo šių metų rudens. Naujasis  2,0 l „BiTurbo CDTI“ dyzelis su dviem turbinomis, 400 Nm maksimaliu sukamuoju momentu, žinomas iš „Insignia„ gamos, bet pirmą kartą inovatyvi „BiTurbo“ variklių technologija bus naudojama masinės gamybos kompaktinių automobilių segmente.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Penkiadurių „Astra“, universalų „Sports Tourer“ ir kupė GTC agregatų dvi turbinos, kurios veikia kartu, leidžia minėtiems automobiliams pasižymėti puikiomis eksploatacinėmis savybėmis bei mažomis degalų sąnaudomis. Tokie skirtingų kėbulų variantai leidžia pasirinkti aukšto techninio lygio dyzelines versijas, kurioms nėra analogų kompaktinių modelių segmente.

REKLAMA

„Opel Astra“ penkių durų hečbekas (nuotr. Gamintojo)„Opel Astra“ penkių durų hečbekas (nuotr. Gamintojo)

„Opel“ taip pat praneša apie jau naudojamo benzininio 1,4 l, 140 AG variklio su turbokompresoriumi patobulinimą. Dabar šis agregatas turi momentinio sukamojo momento padidėjimo sistemą (angliškai „Overboost“), kuri papildomai, laikinai leidžia padidinti variklio sukamąjį momentą 10 procentų – nuo 200 Nm iki 220 Nm. Tai labai pravartu lenkimo metu.

REKLAMA

Daug naujos, aukščiausio lygio įrangos, kuri debiutavo „Insignia“ ir „Zafira Tourer“ modeliuose, galima užsakyti ir „Astra“ gamos modeliams, taip didinant keliaujančių saugą ir patogumą. Tai yra antros kartos „Opel Eye“ su priekinio vaizdo kameromis, eismo ženklų atpažinimo sistema, išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimo, atstumo iki priešais važiuojančio automobilio matavimo (FDI) ir įspėjimo apie galimą susidūrimą su juo (FCA) sistemos. Taip pat vairuotojui važiavimą palengvina radaro pagalba veikianti adaptyvinė pasirinkto greičio sistema (ACC) su automatinio stabdymo, vengiant susidūrimo, įranga (CIB). Pastaroji įranga veikia automobiliui važiuojant 50 km/h – 180 km/h greičio intervale.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Opel Astra GTC“ (nuotr. Gamintojo)„Opel Astra GTC“ (nuotr. Gamintojo)

Naujos sistemos papildo „Astra“ versijoms siūlomos inovatyvios įrangos sąrašą, kai kurios jų yra unikalios kompaktinių automobilių segmente, o kai kurios yra retai galimos konkurentų gaminiuose. Tarp jų yra naujosios kartos adaptyvinė žibintų sistema „AFL+" su „Bi-Xenon“ priekiniais žibintais, turinčiais prisitaikymo važiavimo posūkyje, užmiesčio, miesto keliuose ir gatvėse, ilgųjų šviesų žibintų su automatiniu išjungimų funkcijas bei prisitaikančia prie oro sąlygų.

REKLAMA

Klientai, itin dinamiškomis važiavimo savybėmis pasižyminčiame „Astra„ modelyje, dar gali užsisakyti išmanią mechatroninę „FlexRide“ sistemą, kuri automatiškai pritaiko važiuoklę prie važiavimo sąlygų. Vien tik mygtuko paspaudimu vairuotojas gali pasirinkti iš trijų skirtingų režimų: subalansuoto „Standard„, komfortiško „Tour“ ir aktyvesnio „Sports".

REKLAMA

„Opel Astra GTC“ interjeras (nuotr. Gamintojo)„Opel Astra GTC“ interjeras (nuotr. Gamintojo)

„Flex-Fix„ dviračių laikiklių sistema, kuri yra tik “Opel" pasiūloje, visiškai integruota galiniame buferyje. Ji, kai nenaudojama, dingsta kaip stalčius. Naujos kartos dviračių gabenimo įranga „Astra Sports Tourer“ versijoje leidžia iškarto vežti net ir 4 dviračius. Tad penkiadurė versija gali vežti dviem dviračiais daugiau. Panoraminis priekinis langas, išrastas ir užpatentuotas „Opel“, tęsiasi iki automobilio stogo vidurio, tokiu būdu „Astra GTC“ ir  OPC versijų vairuotojams bei keleiviams suteikia išskirtinį vaizdą, erdvę ir vairavimo emocijas. Lyginant su kitais stiklinių stogų konstrukciniais sprendimais, šiame nėra skersinių, kurie mažintų apžvalgumą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Opel Astra GTC“ (nuotr. Gamintojo)„Opel Astra GTC“ (nuotr. Gamintojo)

Penkių durų „Astra“ ir „Sports Tourer“ turi naują išvaizdą, kuri dabar dar jaunatviškesnė, sportiškesnė ir modernesnė nei lig šiol. Atnaujintas ir keturių durų „Astra“ sedanas. „Opel“ dizainerių komanda daugiau dėmesio skyrė priekio atnaujinimui – pažemintos ir daug išraiškingesnės tapo variklio grotelės, kurių dizainas panašus į ką tik debiutavusios „Astra“ GTC – čia jos griežtesnės ir tikslesnės. Viršutinė grotelių dalis buvo pabrėžta sparno formos chromuota juosta su  trimačio vaizdo efektu. Chromo juostos centrinė dalis vizualiai susilieja su variklio grotelėmis. Penkių durų „Astra“ gale, numerio tvirtinimo vieta turi kitas formas. Dabar jis vizualiai didesnis. Penkiadurėje „Astra“ ir „Sports Tourer“ kitos formos chromo juostos ant galinio buferio tvirtinamos kiek žemiau, kas taip pat vizualiai platina automobilį.

REKLAMA

„Opel Astra OPC“ (nuotr. Gamintojo)„Opel Astra OPC“ (nuotr. Gamintojo)

Penkių durų „Astra„, „Sports Tourer“ ir keturių durų sedano salonas taip pat įrengtas sportiškiau, gyvybingiau bei įvairiau naudojant naujas medžiagas, spalvas, dekoro formas ir blizgius dažus. „BiTurbo“ modeliuose, sėdynės dengtos „JetBlack“ spalvų audiniais ar oda, o jų kraštai apsiūtos „Magic Red“ spalvos medžiaga. Raudonos „Magic Red“ spalvos siūlais degsniuotos sėdynės, durų apmušalai, pavarų perjungimo svirties antgalis sukuria sportišką vidaus atmosferą. Oda apsiūtas naujas vairas su plokščia apačia bei kojų kilimėliai su raudonais apvadais – tai dar keletas „BiTurbo“ vidaus interjero elementų, pabrėžiančių sportiškumą.

REKLAMA

„Astra" klientai galės rinktis ir naujo dizaino ratlankius. Nauji 17 colių  dydžio ratlankiai „Sport“ komplektacijoje bus montuojami standartiškai. 18 ir 19 colių dydžio ratlankius bus galima pasirinkti papildomai kartu su 5 dvigubų stipinų dizainu. „Astra“ modeliuose debiutuos ratlankiai turintys ir daug stipinų.

„Opel Astra“ universalas (nuotr. Gamintojo)„Opel Astra“ universalas (nuotr. Gamintojo)

Naujos penkiadurės 1,4 l benzininės 87 AG „Opel Astra„ su „Essentia“ komplektacija kaina prasidės nuo 51 tūkst. litų (14 890 eurų) (rekomenduojama kaina prekybos atstovybėse Baltijos šalyse su mokesčiais). Naujas keturių durų 1,4 l benzininis 100 AG „Astra“ sedanas kainuos nuo 53 tūkst. litų (15 390 eurų).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų