• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Jokia paslaptis, kad elektromobilių įkrovimas kartais gali būti keblus ir varginantis. Visgi, tradicinio automobilio baką galima papildyti vos per keletą akimirkų, tačiau su elektromobilių įkrovimas gali trukti nuo 15 iki 60 minučių ar net daugiau.


Jokia paslaptis, kad elektromobilių įkrovimas kartais gali būti keblus ir varginantis. Visgi, tradicinio automobilio baką galima papildyti vos per keletą akimirkų, tačiau su elektromobilių įkrovimas gali trukti nuo 15 iki 60 minučių ar net daugiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Britų kompanija „Nyobolt“ siekdama pasiūlyti šiai problemai priešnuodžių, sukūrė koncepcinį elektromobilį, kuris pasižymi stulbinančia baterijos įkrovimo sparta.

REKLAMA

Praėjusiais metais Kembridže įsikūrusiai „Nyobolt“ pavyko gauti 50 mln. svarų sterlingų baterijų gamyklos statyboms Jungtinėje Karalystėje, na o dabar galime pamatyti, ką gali šios įmonės technologija. Nyobolt" teigia, kad vos per 6 minutes baterija gali įsikrauti tiek, jog automobiliui būtų leidžiama nuvažiuoti 255 kilometrų atstumą. Palyginimui – „Tesla“ per 15 minučių gali įkrauti elektromobilio bateriją tiek, jog jis galėtų nuvažiuoti 276 kilometrus.

REKLAMA
REKLAMA

Nyobolt
Nyobolt

Bendrovė taip pat parodė automobilį, kuriame naudojama pažangi baterijų įkrovimo technologija. 35 kWh talpos baterija buvo sumontuota į automobilį, kuris yra labai panašus į garsųjį „Lotus Elise“.


Pasak „Nyobolt“, tai nėra tik malonus atsitiktinumas. Elektromobiliams skirtų baterijų technologijas kurianti kompanija glaudžiai bendradarbiavo su originalaus „Lotus Elise“ dizaineriu Džiulijanu Tomsonu ir buvusiu „Jaguar Land Rover“ dizaineriu Ianu Callumu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nyobolt
Nyobolt

Kol kas „Nyobolt EV“ yra tik koncepcinis automobilis, todėl jo charakteristikos nebuvo atskleistos, bet jame galima įžvelgti daug dizaino panašumų su kultiniu „Elise“. Net jeigu jie neturi nei vienos bendros kėbulo detalės.


„Nyobolt“ taip pat tvirtina, jog automobilio svoris buvo sumažintas iki minimumo. Nors, vėl, „Nyobolt“ neatskleidė tikslaus svorio, bendrovė teigia, jog jis sveria arčiau vienos tonos nei dviejų. O tai gali reikšti, jog jis veria dvigubai daugiau nei originalus „Elise“.

REKLAMA

Nyobolt
Nyobolt

„Nyobolt“ taip pat nurodo, kad daugiau nei 2 000 greito įkrovimo ciklų parodė, jog baterijos našumas reikšmingai nesumažėja.


„Šis technologinis proveržis užtikrina, jog elektromobilis taptų verželsnis ir efektyvesnis, o jo pradinė kaina bus mažesnė. Galiausiai, mūsų baterijos technologija sunaudoja mažiau retųjų metalų“, – sako „Nyobolt“.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų