• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mitsubishi Lancer EVO“ yra kultinis automobilis. Erdvus, praktiškas sedanas su sportiškiems automobiliams būdingu benzininiu varikliu ir puikų valdymą užtikrinančia keturių varančiųjų ratų sistema, sugebėjo užkariauti daugybės entuziastų širdis. Tačiau ar kada nors pagalvojote, kuris modelis buvo „Lancer EVO“ tėvu?
Šiandien Jus supažindinsime su automobiliu, kuris padėjo tvirtą pagrindą sportiškoms „Mitsubishi Lancer EVO“ modelių versijoms. Nors pirmieji „EVO“ modeliai pasirodė 90-ųjų pradžioje, tačiau sportiškos „Lancer“ modelio versijos buvo pristatytos žymiai anksčiau.
1982 metų pradžioje, Japonijos automobilių gamintojas pristatė dviejų kompanijos inžinierių subrandintą vaisių - „Mitsubishi Lancer 2000 Turbo“. 9 dešimtmetyje japoniški automobiliai dar tik bandė užkariauti Europos rinką, todėl nenuostabu, jog „Lancer 2000 Turbo“ yra pakankamai retas automobilis.

Mitsubishi Lancer EVO“ yra kultinis automobilis. Erdvus, praktiškas sedanas su sportiškiems automobiliams būdingu benzininiu varikliu ir puikų valdymą užtikrinančia keturių varančiųjų ratų sistema, sugebėjo užkariauti daugybės entuziastų širdis. Tačiau ar kada nors pagalvojote, kuris modelis buvo „Lancer EVO“ tėvu?
Šiandien Jus supažindinsime su automobiliu, kuris padėjo tvirtą pagrindą sportiškoms „Mitsubishi Lancer EVO“ modelių versijoms. Nors pirmieji „EVO“ modeliai pasirodė 90-ųjų pradžioje, tačiau sportiškos „Lancer“ modelio versijos buvo pristatytos žymiai anksčiau.
1982 metų pradžioje, Japonijos automobilių gamintojas pristatė dviejų kompanijos inžinierių subrandintą vaisių - „Mitsubishi Lancer 2000 Turbo“. 9 dešimtmetyje japoniški automobiliai dar tik bandė užkariauti Europos rinką, todėl nenuostabu, jog „Lancer 2000 Turbo“ yra pakankamai retas automobilis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

LC2000 (1)


Dėl pakankamai mažos paklausos, „Mitsubishi“ pagamino tik 1250 šio modelio vienetų. Tačiau dėl kuklaus pagamintų modelių skaičiaus reikėtų kaltinti ne „Mitsubishi“, bet europiečius, kurie tik vėliau suprato kas per žvėris buvo „Lancer 2000 Turbo“.
Prieš 33 metus pristatytas automobilis buvo svarbus dėl vienos priežasties. „Lancer 2000 Turbo“ buvo pirmasis „Mitsubishi“ modelis gavęs „4G63“ benzininį variklį, kuris vėliau bus naudojamas ne tik „Lancer EVO“, bet ir kituose „Mitsubishi“ modeliuose.
Pirmoji „4G63“ variklio versija išvystė 170 arklio galių ir 245 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu „Lancer 2000 Turbo“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 7 sekundes ir pasiekdavo 199 km/val. maksimalų greitį. Kaip 1982 metų gamybos automobiliui, tai buvo labai neblogas rezultatas.

REKLAMA

LC2000 (2)


„Mitsubishi“ sukūrė ir ralio trasoms skirtą „Lancer 2000 Turbo“. Nors priekyje buvo sumontuotas tas pats variklis, tačiau jo pajėgumas siekė net 280 arklio galių.
Palyginus su kitais to meto japoniškais automobiliais, sportiškoji „Lancer“ versija nėra tokia išskirtinė. Jis negali pasigirti gausiu ralio pergalių kiekiu, jis taip pat negali pasigirti kvapą gniaužiančiu interjeru ar pasaulį pakeitusiomis inovacijomis. Tai - kuklus, savo tikrąsias galimybes slepiantis sedanas, kuris esant reikalui galėtų išperti ne vieno išvaizdesnio automobilio užpakalį. Tai viena rimčiausių iš priežasčių, kodėl „Lancer 2000 Turbo“ turėtų atsidurti Jūsų prioritetų sąraše.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų