• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis automobilių mėgėjų visame pasaulyje vargiai pasakytų, kad Kinija garsėja kaip gerų automobilių gamintoja. Vis dėlto pamažu šios komunistinės šalies automobilių gamintojai įsitvirtina ne tik vietos, bet ir užsienio šalių rinkose.

Daugelis automobilių mėgėjų visame pasaulyje vargiai pasakytų, kad Kinija garsėja kaip gerų automobilių gamintoja. Vis dėlto pamažu šios komunistinės šalies automobilių gamintojai įsitvirtina ne tik vietos, bet ir užsienio šalių rinkose.

REKLAMA

Panašu, kad Lietuvoje valstybinė Kinijos automobilių gamintoja „Changan“ taip pat turi vienokių ar kitokių planų.

Kaip rodo Valstybinio patentų biuro duomenys, praėjusių metų pabaigoje „Chongqing Changan automobile Co., Ltd.“ pateikė prašymus registruoti du prekinius ženklus – „L07“ ir „A07“.

Paraiškoje nurodyti tokios prekės ir paslaugos pagal tarptautinę klasifikaciją: elektrinės transporto priemonės; sunkvežimiai; automobiliai; lengvieji automobiliai ir kt.

Sprendžiant iš bendrovės „Changan“ skelbiamos informacijos, „L07“ ir „A07“ – tai automobilių, tiksliau, elektromobilių modeliai, kurie taip pat gaminami ir su prekės ženklais „Deepal“ ir „Qiyuan“.

REKLAMA
REKLAMA

Jų apžvalgose teigiama, kad šie modeliai gali sudaryti nemenką konkurenciją kai kuriems amerikiečių gamintojos „Tesla“ modeliams.

Jei pigiausi nauji „Tesla“ elektromobiliai Europoje kainuoja daugiau kaip 40 tūkst. eurų, tai orientacinė „Changan“ skelbiama elektromobilių kaina prasideda maždaug nuo 20,6 tūkst. eurų.

REKLAMA

Teigiama, kad grynasis „Changan“ elektromobilis, vienu įkrovimu gali nuvažiuoti iki 515 km.

Pranešimuose žiniasklaidai „Changan“ neslepia ambicingų planų plėstis visame pasaulyje, o taip pat ir Europoje.

Įmonė planuoja 2024 m. parduoti bent 450 tūkst. automobilių, o ilgainiui pardavimus padidinti iki 1,5 mln. automobilių per metus.

Labai gerai, kad pagaliau bus normali kaina automobiliams, nes Europos gamintojai pavarė kainas x2 ir pavadino tai"ekologiją" ...

O kas dėl kinų kokybės, auto-dizaino, kompletacijos tai dabar jie yra geresni už Teslą, VW ir kitus.

Kas nesupranta tegul pažiūri YouTube - yra labai daug naudingos informacijos apie tai, testų, analitinių apžvalgų.
Labai gerai, nes mūsų europiečiai europietiškų markių automobilius pardavinėja Kinijoje 2 kart pigiau, nei europoje, o mus plėšia, kiet tik išgali, nes nėra jokios konkurencijos, o ypač Lietuvoje!
Puikios žinios. Niekas nebepirks tų teslų.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų