• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiandien Lietuvos gyventojai susidūrė su ryšio sutrikimais. Dalies „Tele2“ klientų skambučiai nesujungiami, tačiau problema yra tvarkoma. Kiti ryšio tiekėjai tvirtina, kad skambučių srautai išaugo dvigubai.

Šiandien Lietuvos gyventojai susidūrė su ryšio sutrikimais. Dalies „Tele2“ klientų skambučiai nesujungiami, tačiau problema yra tvarkoma. Kiti ryšio tiekėjai tvirtina, kad skambučių srautai išaugo dvigubai.

REKLAMA

Prieš pietus buvo pastebėta, kad sutriko „Tele2“ tinklo ryšys – klientų skambučiai nebuvo sujungiami.

„Tele2“ komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas patvirtino, kad trikdžių tikrai yra, tačiau jie yra tvarkomi.

„Buvo sutrikęs balso ryšys. Šiuos sutrikimus operatyviai tvarkome. Labai atsiprašome visų klientų. Interneto ryšys visada veikė, o sutrikimai yra tvarkomi, darome viską, kad kuo greičiau pašalintumėme to pasekmes“, – sakė A. Baranauskas.

Žmonės atkreipė dėmesį, kad neveikia ir kiti mobilaus ryšio tinklai: „Negaliu susisiekti su šeimos nariais jokiais mobiliųjų numeriais į Bitės abonentus ir vienkartines korteles, nei į Tele2 tinklą.“

REKLAMA
REKLAMA

Visgi ryšio tiekėjų atstovai tikina, kad visam tam, įtaką gali daryti būtent „Tele2“ ryšio gedimai.

„Bitės“ tinklas veikia gerai, sutrikimų nėra. Balso paslaugų skambučių srautas šiuo metu yra išaugęs maždaug dvigubai, o mobiliųjų duomenų srautas – apie 20 proc.“, – sakė „Bitės“ viešųjų ryšių vadovas Jaunius Špakauskas.

REKLAMA

Anot jo, krūvis auga, nes tai, ką žmonės anksčiau darydavo tiesiogiai, dabar sprendžia telefonu ir pabrėžia, kad nors jų tinkle jokių gedimų nėra, klientai galimai negali prisiskambinti, nes kitas tinklas negali priimti jokių skambučių iš bet kokių tinklų Lietuvoje ir užsienyje.

„Telia“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis patvirtino, kad „Telia“ mobilusis ir fiksuotas ryšys veikia, tačiau dėl didžiulio momentinio srauto galimi sutrikimai skambinant trumpaisiais numeriais.

REKLAMA
REKLAMA

„Patarimas tokiu atveju: nebandyti skambinti nuolatos, o palaukti šiek tiek laiko. Jei skambinate iš „Telia“ mobiliojo tinklo į kitų mobiliojo ryšio operatoriaus tinklus, gali būti, kad sujungimas neįvyks dėl laikinų kitų operatorių tinklų sutrikimų.

 Skambinat „Telia“ tinkle esantiems numeriams ryšys veikia. Prie to ypač prisideda, kad net trečdalis visų balso skambučių srauto „Telia“ tinkle perduodami kaip mobilieji duomenys (VoLTE)“, – sakė A. Stasiulaitis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dėl koronaviruso per savaitę balso skambučių srautas „Telia“ tinkle išaugo 30 proc., tarptautinių duomenų srautas fiksuotu internetu padidėjo 40 proc., o mobiliųjų duomenų srautas pakilo 10 procentų.

A.Stasiulaitis teigia, kad nors „Telia“ tinklas yra pajėgus priimti gerokai didesnius duomenų ir skambučių srautus, yra didinamas visų tinklo dalių pajėgumas.

Padėtį visiems operatoriams apsunkina ir tai, kad po praūžusios audros ne visose bazinės stotyse atkurtas elektros tiekimas.

REKLAMA

Atnaujinta 15:45 val.

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ praneša, kad pašalino balso paslaugų sutrikimus savo tinkle – klientai ir vėl gali skambinti.

Paslaugų tiekimas buvo atnaujintas, bendrovės inžinieriams sutvarkius ryšio tiekimą.

Paslaugų sutrikimo priežastimi tapo stipriai išaugęs skambučių srautas įmonės tinkle: pirmadienio rytą, lyginant su įprastu srautu, jis buvo pakilęs 70 proc. ir daugiau.

Duomenų perdavimo paslaugos sutrikusios nebuvo – klientai jomis galėjo naudotis nevaržomai.

„Tele2“ atsiprašo klientų už patirtus nepatogumus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų