• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ketvirtadienis Silverstono trasoje daugumai Europos Le Mano serijos varžybų dalyvių tebuvo lengva popietė treniruojantis greičiau pakeisti. Lietuvių „SVK by Speed Factory Racing“ komandai varžybos prasidėjo anksčiau laiko. Ir, deja, nevisai iki galo sėkmingai.
Ilgai lauktas „Ginetta LMP3“ bolidas pagaliau atiteko lietuvių komandai, bet išbandyti jo trasoje, taip ir nepavyko. Nors išskirtinėmis sąlygomis buvo suderėta vidinė Silverstono trasa lietuvių testams, bet jiems laiko taip ir neliko. Komandai neatvykus į techninę komisiją būtų grėsusi diskvalifikacija.
„Visada gali būti blogiau už blogai, bet būtent tokio scenarijaus ir bijojome“, — sakė lenktynininkas Dainius Matijošaitis.

Ketvirtadienis Silverstono trasoje daugumai Europos Le Mano serijos varžybų dalyvių tebuvo lengva popietė treniruojantis greičiau pakeisti. Lietuvių „SVK by Speed Factory Racing“ komandai varžybos prasidėjo anksčiau laiko. Ir, deja, nevisai iki galo sėkmingai.
Ilgai lauktas „Ginetta LMP3“ bolidas pagaliau atiteko lietuvių komandai, bet išbandyti jo trasoje, taip ir nepavyko. Nors išskirtinėmis sąlygomis buvo suderėta vidinė Silverstono trasa lietuvių testams, bet jiems laiko taip ir neliko. Komandai neatvykus į techninę komisiją būtų grėsusi diskvalifikacija.
„Visada gali būti blogiau už blogai, bet būtent tokio scenarijaus ir bijojome“, — sakė lenktynininkas Dainius Matijošaitis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

WASK6363t


Lietuviai mechanikai bolidą gavo surinkta tik pusiau — rankomis susukti varžtai, gera krūva palaidų detalių ir ant popieriaus „špargalkės“  surašytas neatliktų darbų sąrašas. Visgi, lietuviai per porą valandų užbaigė darbą, kurio pasaulinio lygio gamintojas nespėjo padaryti per ištisas dienas.
„Ginetta“ nuriedėjo iki techninės komisijos, bet dėl kelių smulkmenų, galutinį verdiktą teisėjai pasakys tik penktadienio ryte.
„Sakiau aš gamyklos savininkui, kad leistų šią ir kitas „Ginettas“ pabaigti mano mechanikams. Būtų greičiau, o ir užmokesčio skirtumą būtume pasidalyje per pusę, bet nesutiko“, — juokavo D. Steponavičius.

REKLAMA

WASK6748t


Ir iš tiesų, situacija nėra siaubinga. Lenktynininkai D. Matijošaitis, Konstantins Calko ir Jesus Fuster dar turės laiko laisvosiose treniruotėse penktadienį, o automobilis turėtų veikti, jei ne idealiai, tai gerai.
Mechanikai juokavo, kad nors gamintojas ir pasišiuklšino, bet savo darbą atlieka gerai. Variklis ir pavarų dėžė išbandyta stenduose, o ir gamyklinė „LNT“ komanda savo „Ginetta“ be problemų išbandė vos surinktą.
Lietuviams debiutinėse šeštadienio lenktynės bus labai svarbios. Iš viso serijoje penkios lenktynės, bet tik keturios iš jų įskaitinės. Tai reiškia, kad nebus turnyrinėje lentelėje nebus skaičiuojamas prasčiausias rezultatas.

REKLAMA
REKLAMA

WASK7331t


„Taškai šiose lenktynėse yra aukso svarbos“, — sakė D. Steponavičius.
Komandai naktinėjant garaže D. Steponavičius atsiminė ir tikrai tragiškų situacijų savo karjeroje.
„Kartą, SPA trasoje per lenktynių savaitgalį vaikinai turėjo pakeisti keturis motorus. Kainavo nemažai“, — pasakojo komandos vadovas.



GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų