• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Liepos pradžioje startavo naujas socialinis projektas, kviečiantis lietuvius įvertinti savo laimės lygį. Praėjus dviems savaitėms po bendrovės „IQ Polls” projekto „Laimės barometras” pradžios, nuotaiką Vilniuje jau užfiksavo 7934 žmonės. Pamatuoti savo nuotaiką galima apsilankius internetinėje svetainėje happybarometer.com arba su išmaniaisiais telefonais nuskanavus kodą, kurį galima rasti Vilniuje esančiuose lauko reklamos stenduose. Kaip portalui Ekonomika.lt teigė vienas iš socialinio projekto iniciatorių Artūras Jonkus iš viso dviejų savaičių lietuvių nuotaikos vidurkis yra 6,7 iš 10 balų. Pirmosios liepos savaitės vidurkis buvo 6,6, antros – 6,8. „Iš tiesų duomenys yra geri ir galiu pasakyti, kad dvi savaitės yra labai trumpas laiko tarpas, bet realiai vidurkis išlieka panašus. Tai rodo, kad mes turime stabilius duomenis”, - teigė A.Jonkus.| Apibendrinimai – po ilgesnio laiko A. Jonkus vis dėlto pažymi, kad kažkokius apibendrinimus bus galima daryti tik po ilgesnio laiko. „Kai jau turėsime daugiau duomenų, galėsime lyginti ir kiek įtakos turi skirtingas sezonas, paros laikas ir t.t.”, - naujienų portalui Ekonomika.lt projekto naudą dėstė A. Jonkus. Pasak „Laimės barometro” iniciatoriaus jo tikslas yra paskatinti žmones dažniau pagalvoti, ar jie yra laimingi: „Jeigu žmogus pagalvoja, kad jis nuolatos yra nelaimingas, reiškia, kažkas yra negerai – tad projekto tikslas iš tiesų yra labiau socialinis”. Raginimas pozityviai mąstyti – ne naujiena Tuo tarpu sociologas Romas Lazutka portalui Ekonomika.lt teigė, kad yra rimtesnių dalykų, kurie primena apie laimės svarbą. „Tiek per radiją ar internete gausu gydytojų, psichologų pasisakymų, kurie nuolat primena, kad žmonių savijauta yra svarbi”, - kalbėjo sociologas. Pasak R.Lazutkos, raginimas pozityviai mąstyti žmonėms nėra naujiena. Be to, svarbu kokie žmonės dalyvauja tyrime, tą savijautą parodo, nes gali būti, kad daug žmonių dėl tokio projekto gerai jaučiasi, taip pat yra dalis, kurie į tai nekreipia dėmesio arba priešingai, kuriuos erzina toks matavimas. „Tokios apklausos yra subjektyvios, priklauso nuo žmogaus nuotaikos, kuri gali būti ir trumpalaikė, todėl rezultatams nereikėtų skirti didelės reikšmės”, - dėstė sociologas. Kaip teigė „Laimės barometro” iniciatoriai, ar plėsis socialinis projektas į kitus miestus priklauso nuo projekto eigos ir populiarumo. Socialinis projektas susilaukė ir užsienio žiniasklaidos dėmesio. Apie Vilniuje veikiantį „Laimės barometrą“ praėjusią savaitę rašė naujienų portalas CNN, tinklaraščiai internete. Kaip rodo reprezentatyvi Kauno technologijų universiteto atlikta apklausa, 2013 metų pradžioje 55 proc. apklaustųjų jautėsi laimingais, o 9 procentai respondentų nurodė besijaučiantys nelaimingais. Tuo tarpu po tokios pat atliktos apklausos 2011 metais paaiškėjo, kad laimingais jautėsi 51 procentas apklaustųjų, o nelaimingais – 12 procentų respondentų.

Liepos pradžioje startavo naujas socialinis projektas, kviečiantis lietuvius įvertinti savo laimės lygį. Praėjus dviems savaitėms po bendrovės „IQ Polls” projekto „Laimės barometras” pradžios, nuotaiką Vilniuje jau užfiksavo 7934 žmonės. Pamatuoti savo nuotaiką galima apsilankius internetinėje svetainėje happybarometer.com arba su išmaniaisiais telefonais nuskanavus kodą, kurį galima rasti Vilniuje esančiuose lauko reklamos stenduose. Kaip portalui Ekonomika.lt teigė vienas iš socialinio projekto iniciatorių Artūras Jonkus iš viso dviejų savaičių lietuvių nuotaikos vidurkis yra 6,7 iš 10 balų. Pirmosios liepos savaitės vidurkis buvo 6,6, antros – 6,8. „Iš tiesų duomenys yra geri ir galiu pasakyti, kad dvi savaitės yra labai trumpas laiko tarpas, bet realiai vidurkis išlieka panašus. Tai rodo, kad mes turime stabilius duomenis”, - teigė A.Jonkus.| Apibendrinimai – po ilgesnio laiko A. Jonkus vis dėlto pažymi, kad kažkokius apibendrinimus bus galima daryti tik po ilgesnio laiko. „Kai jau turėsime daugiau duomenų, galėsime lyginti ir kiek įtakos turi skirtingas sezonas, paros laikas ir t.t.”, - naujienų portalui Ekonomika.lt projekto naudą dėstė A. Jonkus. Pasak „Laimės barometro” iniciatoriaus jo tikslas yra paskatinti žmones dažniau pagalvoti, ar jie yra laimingi: „Jeigu žmogus pagalvoja, kad jis nuolatos yra nelaimingas, reiškia, kažkas yra negerai – tad projekto tikslas iš tiesų yra labiau socialinis”. Raginimas pozityviai mąstyti – ne naujiena Tuo tarpu sociologas Romas Lazutka portalui Ekonomika.lt teigė, kad yra rimtesnių dalykų, kurie primena apie laimės svarbą. „Tiek per radiją ar internete gausu gydytojų, psichologų pasisakymų, kurie nuolat primena, kad žmonių savijauta yra svarbi”, - kalbėjo sociologas. Pasak R.Lazutkos, raginimas pozityviai mąstyti žmonėms nėra naujiena. Be to, svarbu kokie žmonės dalyvauja tyrime, tą savijautą parodo, nes gali būti, kad daug žmonių dėl tokio projekto gerai jaučiasi, taip pat yra dalis, kurie į tai nekreipia dėmesio arba priešingai, kuriuos erzina toks matavimas. „Tokios apklausos yra subjektyvios, priklauso nuo žmogaus nuotaikos, kuri gali būti ir trumpalaikė, todėl rezultatams nereikėtų skirti didelės reikšmės”, - dėstė sociologas. Kaip teigė „Laimės barometro” iniciatoriai, ar plėsis socialinis projektas į kitus miestus priklauso nuo projekto eigos ir populiarumo. Socialinis projektas susilaukė ir užsienio žiniasklaidos dėmesio. Apie Vilniuje veikiantį „Laimės barometrą“ praėjusią savaitę rašė naujienų portalas CNN, tinklaraščiai internete. Kaip rodo reprezentatyvi Kauno technologijų universiteto atlikta apklausa, 2013 metų pradžioje 55 proc. apklaustųjų jautėsi laimingais, o 9 procentai respondentų nurodė besijaučiantys nelaimingais. Tuo tarpu po tokios pat atliktos apklausos 2011 metais paaiškėjo, kad laimingais jautėsi 51 procentas apklaustųjų, o nelaimingais – 12 procentų respondentų.

REKLAMA

Remiantis Jungtinių Tautų skaičiuojamu pasaulių šalių laimės indeksu, laimingiausi pasaulyje laikomi Europos ir Šiaurės Amerikos gyventojai. Tuo tarpu nelaimingiausių sąrašuose daugiausiai yra Azijos ir Afrikos gyventojų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų