• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Skinija“ pristatė 2009 metų kojinių kolekciją, kurioje, kaip ir miesto gatvėje, vyrauja įvairios spalvos, ritmai bei emocijos.

REKLAMA
REKLAMA

Vyrams skirtoje linijoje dominuoja vienspalvės kojinės, marinistiniai motyvai, taip pat kojinės su mažais herbiukais ir suvenyrinės kojinės su šmaikščiomis žinutėmis.

REKLAMA

„Damų“ – „ekstra mados“ linija išsiskiria liurekso (blizgaus siūlo) elementais, pėdkelnėmis su „ribu“ (iškiliu raštu vertikaliomis juostelėmis), kojinėmis su subtiliu raštu bei file (kiauraraščiu).

Sportininkai ir dažnai keliaujantys įvertins ergonomines kojines žygiams ir naujieną – „kelionines kojines“, užkertančias kelią kojų nuovargiui bei tinimui.

REKLAMA
REKLAMA

„Vaikų“ linijoje – žaismingos kojinės, pėdkelnės su išmegztais piešinukais bei „mini“ pasakomis.

„Naują kolekciją dedikuojame svarbiems, dideliems, elegantiškoms ir ekstravagantiškoms, nerimstantiems, mažiems ir visai mažiems... Ši kolekcija alsuoja miesto gatve, kurioje susitinka visi, kam kuria mūsų kojinių fabrikas“, – pasakojo „Skinijos“ generalinis direktorius Tadas Rimkevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kalbėdamas apie kojinių mados tendencijas, jis pažymėjo, kad artėjančiame sezone bus gausu pilkų atspalvių, rudos ir rožinės spalvos derinių, puikiai derės pilko melanžo ir švelniai rožinės, juodos ir baltos, raudonos ir baltos spalvų draugystė. Taip pat gausu violetinių atspalvių tiek moteriškose, tiek paauglėms skirtose kojinėse.

REKLAMA

„Naujoje kolekcijoje gausu originalių techninių sprendimų: kojinės bei pėdkelnės su iškiliais raštais ir išmegztomis pynėmis (ribo), kiauraraščiais (file). Bus populiarios kojinės-golfai su subtiliais raštais, „kojinės-blauzdinės“, tai – kojinės „be pirštų“ ir su „skyle“ batelių kulnui, skirtos dėvėti ant dabar taip madingų atvirapirščių aukštakulnių batelių. Vis dar bus populiarus liurekso (blizgančio siūlo) panaudojimas kojinių puošyboje“, – teigė „Skinijos“ vadovas.

REKLAMA

T. Rimkevičiaus teigimu, bendrovė vis dažniau stengiasi į kojinių kūrybą įtraukti klientus, ypač vaikus, ugdyti jų kūrybiškumą. Šiemet „Skinijos“ kojinių fabrikas vaikams ir jų tėveliams organizavo piešinių konkursą „Nusipiešk sau kojinaites 2008“. Konkurso laimėtojų sukurti rašteliai išmegzti tikrose kojinėse, kurios kartu su jaunųjų dizainerių pavardėmis etiketėse jau šį rudenį pasirodė prekyboje.

„Skinijos“ 2009 metų kojinių kolekcijos pristatymas

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų