• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Buitinės technikos remontas, baldų ir rūbų valymas, techninė automobilių apžiūra, apsilankymas kirpykloje. Būtent buitinių paslaugų sferoje vartotojų teisių įstatymai pažeidžiami dažniausiai. Antradienio vakarą Pirmojo Baltijos kanalo laidoje „Gyvenamoji aplinka“ specialistai papasakos ar reikia mokėti už nekokybiškas paslaugas, kaip susigrąžinti pinigus, jeigu kirpykloje jus nudažė žalia spalva vietoje juodos, kodėl išsikviesti kompiuterių meistrą yra taip brangu ir kur kreiptis, jei vonioje sugedo čiaupas?

Buitinės technikos remontas, baldų ir rūbų valymas, techninė automobilių apžiūra, apsilankymas kirpykloje. Būtent buitinių paslaugų sferoje vartotojų teisių įstatymai pažeidžiami dažniausiai. Antradienio vakarą Pirmojo Baltijos kanalo laidoje „Gyvenamoji aplinka“ specialistai papasakos ar reikia mokėti už nekokybiškas paslaugas, kaip susigrąžinti pinigus, jeigu kirpykloje jus nudažė žalia spalva vietoje juodos, kodėl išsikviesti kompiuterių meistrą yra taip brangu ir kur kreiptis, jei vonioje sugedo čiaupas?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Paslauga – tai abstrakti sąvoka. Ji neapčiuopiama, jos neįmanoma pamatyti ir, jeigu netenkina, padėti atgal į lentyną. Tai reiškia, kad mums kur kas sunkiau pateikti ieškinius arba susigrąžinti pinigus. Iš ko susideda paslaugų kaina – taip pat ne visada aišku. Už vieną ir tą patį darbą galite sumokėti ir 30, ir 300, ir net 1000 litų.

REKLAMA

Kompiuteris. Nusipirkti kompiuteri yra nesunku. Tačiau jame dar reikia įdiegti programas, prijungti spausdintuvą, sukonfigūruoti internetą. Daugelis iš mūsų galvoja, kad savarankiškai interneto kabelius, laidus ir įrenginius susitvarkyti neįmanoma. Galbūt iš tikrųjų tam reikia specialaus pasiruošimo? Filmo autoriai nusprendė tai pasitikrinti.

REKLAMA
REKLAMA

Buitinės technikos taisyklos. Mažai kas moka savarankiškai sutaisyti mikrobangų krosnelę, kavos virimo aparatą ar televizorių. Dėl mūsų techninio neraštingumo tokie servisai uždirba didžiulius pinigus. Laidos herojus nunešė kavos aparatą į vieną iš tokių taisyklių. Gavęs iš kliento 200 litų meistrai pažadėjo per 2 savaites viską sutvarkyti. Tačiau ir po remonto aparatas neveikė. Nustebęs Maksimas nunešė jį atgal, bet „meistrai“ atsisakė grąžinti pinigus ir nemokamai vėl jį taisyti. Laidos kūrėjai atidavė į tą patį servisą kavos aparatą iš jų pačių biuro ir savo kailiu įsitikino, kaip dirba vadinamieji specialistai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Maisto pristatymas į namus. Ši paslauga vis labiau populiarėja. Tam, kad suvalgytume picą, suši ar salotų, nebūtinai turime eiti į restoraną. Galima užsisakyti maistą į namus, į sodą ar į biurą. Tačiau laidos herojė vos nepateko į ligoninę. Valgydama į savo darbą užsakytą picą, ji prasidūrė liežuvį. Picoje ji rado siūvimo adatą. Kad išsiaiškintų situaciją, laidos kūrėjai su Tatjana vėl užsisakė picą toje pačioje įmonėje.

REKLAMA

Grožio salonai. Jūs atėjote į saloną tam, kad taptumėte gražuole, o po kirpimo negalite žiūrėti į save veidrodyje. Stilistų nuomone, 2 iš 5 atvejų pasibaigia būtent taip. Kreivai apkirpo, netiko spalva – bet vis vien mokame. Juk šukuosena – subjektyvus dalykas, kažkam patinka, kažkam ne.

Ar gali klientas gauti kompensaciją už sugadintą išvaizdą? Kurgi rasti kokybiškas paslaugas už prieinamą kainą? Apie tai antradienį vakare per PBK laidoje „Gyvenamoji aplinka“ papasakos ekspertai, teisininkai ir vartotojai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų