• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Japonai oficialiai patvirtino, kad kitų metų pirmoje pusėje baigs savo sportiško modelio „RX-8“ gamybą. Ta proga „Mazda“ išleidžia specialią atsisveikinimo versiją „Mazda RX-8 Spirit R“.

REKLAMA
REKLAMA

Automobilis bus pagamintas 1000 vienetų tiražu, pirkėjai galės rinktis baltą, pilką ir juodą spalvas. Kitokie bus ir ratų diskai, žibintų apvadai ir salono apdaila. Techninė automobilių pusė nesiskirs nuo įprastų „RX-8“.

REKLAMA

Sportiški kupe su rotoriniais varikliais ilgus metus simbolizavo šios japonų kompanijos sportiškas ambicijas. Dabar modelių gamoje likę „MX-5“ ar „Mazda 3MPS“ yra gerokai žemiškesni. „RX-8“ stebino daugybe netradicinių sprendimų. Pats neįprasčiausias iš jų – rotorinis variklis. Tik 1,3 l. darbo tūrio, 232 a.g. ir galimybė „sukti“ šį motorą iki 8500 aps/min. svaigino daugybę vairavimo gurmanų. Bet būtent variklis ir „pakišo kiaulę“ šiam labai ryškiam automobiliui.

REKLAMA
REKLAMA

„Mazda“ išleidžia specialią atsisveikinimo versiją „Mazda RX-8 Spirit R“. (nuotr. Gamintojo)„Mazda“ išleidžia specialią atsisveikinimo versiją „Mazda RX-8 Spirit R“. (nuotr. Gamintojo)

Variklis buvo kaprizingas, jo resursas nedidelis. Net idealios būklės motoras dideliais kiekiais degindavo tepalą, papildyti jo atsargas tekdavo kas keletą tūkstančių kilometrų. Galop automobilis buvo pasmerktas, kai paaiškėjo, kad tokio tipo motorai niekaip neatitiks netolimos ateities ekologinių normų. Pabaigos nuojauta užsikrėtė ir pirkėjai – štai pernai visame pasaulyje „Mazda“ pardavė tik 1134 „RX-8“ automobilius, tai yra 49 proc. mažiau nei 2009 metais. O tai tapo paskutiniu gamintojų kantrybės išbandymu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų