• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Energetikos ministras Jaroslavas Neverovičius kritikuoja buvusio Klaipėdos jūrų uosto vadovo Eugenijaus Gentvilo darbą, statant suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalą Klaipėdoje. Pats E.Gentvilas atmeta kritiką ir sako, jog tai yra netiesa.

REKLAMA
REKLAMA

„Seimo narys Eugenijus Gentvilas, matyt, dar vertino pagal tai, kaip jis pats dirbo būdamas Klaipėdos jūrų uoste, kai iš tikrųjų nevyko pirkimai, sutartys nebuvo pasirašomos, uosto gilinimas nevyko. Atėjus dabartiniam vadovui, staiga visi darbai pajudėjo, ir, matyt, jam tiesiog yra nejauku, kad paaiškėjo, jog tai buvo tam tikras galbūt dirbtinis visų procesų užlaikymas“, – LRT radijui sakė J.Neverovičius.

REKLAMA

Jo teigimu, dabartinė uosto vadovybė „sugeba viską padaryti taip, kad iš tikrųjų iki kitų metų pabaigos terminalas būtų pastatytas, o visi darbai vyksta pagal grafiką“.

„Tai nėra labai lengvas projektas, labai daug sudėtingų procesų ir procedūrų, bet pagal mūsų turimą informaciją viskas eina pagal grafiką“, – kalbėjo energetikos ministras.

REKLAMA
REKLAMA

Panašią poziciją, reaguojant į E. Gentvilo pareiškimą, esą terminalo nepavyks pastatyti laiku – iki 2014-ųjų gruodžio, antradienį išsakė ir premjeras A.Butkevičius.

Pats E.Gentvilas BNS teigė, jog premjeras, kalbėdamas apie jo nuveiktus darbus, sako netiesą.

„Nežinia, ar tai daroma sąmoningai, ar dėl to, kad premjeras yra blogai informuotas apie tikrąją esamą ir buvusią padėtį jūrų uoste. Esmė ta, kad visi darbai, kuriuos planuota atlikti man vadovaujant uostui, buvo laiku pradėti ir baigti. Tai įrodo už projektą atsakingos bendrovės „Klaipėdos nafta“ dar 2013 metų vasarį patvirtintas pakoreguotas SGD terminalo verslo planas“, – BNS sakė Seimo narys E.Gentvilas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jis žada artimiausiu metu kreiptis į premjerą A. Butkevičių ir prašyti paneigti jo viešai paskleistą tikrovės neatitinkančią informaciją.

E.Gentvilas pirmadienį spaudoje pareiškė, jog SGD terminalas nebus pastatytas laiku. Jo teigimu, kol kas į uosto dugną tinkamai įkaltas tik vienas terminalo prieplaukos polius, o laivui-saugyklai skirta 16 metrų gylio duobė kanalo dugne jau užnešta iki 1 metro storio smėliu, be to, neparengti nei prieplaukos, nei beveik 20 kilometrų ilgio dujotiekio statybos techniniai projektai.

REKLAMA

„Klaipėdos naftos“ komunikacijos vadovė Indrė Milinienė anksčiau BNS sakė, jog E.Gentvilo teiginiai neatitinka tikrovės. Pasak jos, šiuo metu 39 poliai sukalti, iš jų 21 patikrintas bandymais ir vertinamas kaip užbaigtas. Be to, anot jos, baigti 4 iš 5 jungiamojo dujotiekio techninių projektų, trims parengtiems projektams gauti statybos leidimai, įskaitant statybos leidimą gręžimui po Kuršių marias.

Ji teigė, jog krantinės techninis projektas yra tikrinamas ekspertų, ir gavus teigiamą išvadą jis bus pateiktas statybos leidimui gauti. Anot I.Milinienės, nuosėdos gilinimo zonoje, remiantis Klaipėdos uosto informacija, yra normalaus lygio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų