• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tyrėjai ištyrė juodąsias dėžes, paimtas iš traukinio, kuris patyrė katastrofą Ispanijoje netoli Santjago de Kompostelos miesto, rašo gazeta.pl. Iš jų įrašų paaiškėjo, kad mašinistas avarijos metu kalbėjo telefonu, sakoma teismo pranešime.

Tyrėjai ištyrė juodąsias dėžes, paimtas iš traukinio, kuris patyrė katastrofą Ispanijoje netoli Santjago de Kompostelos miesto, rašo gazeta.pl. Iš jų įrašų paaiškėjo, kad mašinistas avarijos metu kalbėjo telefonu, sakoma teismo pranešime.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot Santjago de Kompostelos teismo pranešimo, atlikus juodųjų dėžių įrašų analizę paaiškėjo, kad mašinistas pradėjo stabdyti „likus sekundėms iki katastrofos“. Be to, prieš šį įvykį jis kalbėjo telefonu ir kartu tikrino kažkokius dokumentus. Pranešime taip pat teigiama, kad traukinys lėkė 192 kilometrų per valandą greičiu. Iš Madrido važiavęs traukinys nuvirto nuo bėgių vietoje, kur galiojo greičio ribojimas iki 80 km/h. Nelaimė įvyko pavojingame posūkyje per keletą kilometrų nuo Santjago de Kompostelos. „Likus kelioms minutėms iki katastrofos mašinistas priėmė tarnybinį telefono skambutį, kur jam turėjo būti paaiškinta, kuriuo keliu turi važiuoti privažiavęs El Ferrolį – vietą, kurioje traukinys turėjo baigti savo maršrutą“, – sakoma teismo pranešime. 79 kaltinimai sukėlus žmonių mirtį

REKLAMA

Mašinistas Francisco Jose Garzon Amo išgirdo 79 kaltinimus netyčia sukėlus žmonių mirtį ir sužalojus daug žmonių dėl saugumo reikalavimų nesilaikymo vykdant profesines pareigas. Jis buvo paleistas už užstatą, bet turi kartą per savaitę registruotis teisme, palikti pasą ir negali be leidimo išvykti iš Ispanijos šešis mėnesius. Jam taip pat uždrausta dirbti traukinio mašinistu. Per teismo posėdį, vykusį už uždarų durų, mašinistas prisipažino, kad važiavo per greitai. Teismas nusprendė, kad jis gali būti paleistas, ir savo sprendimą motyvavo tuo, jog nėra rizikos, kad jis pabėgs ar sunaikins įrodymus. Nė viena iš suinteresuotų šalių – RENFE geležinkeliai, geležinkelių infrastruktūrą aptarnaujanti įmonė ADIF ir draudimo bendrovės – nereikalavo, kad mašinistas būtų laikomas suimtas iki teismo proceso pradžios.

Traukinio katastrofa Ispanijoje. Katastrofos akimirkos, užfiksuotos vaizdo stebėjimo kamera.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų