• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mažas svoris, žemai esantis gravitacijos centras, preciziškas valdymas ir prieinama kaina. Pagrindinės savybės, pagal kurias „Subaru“ kūrė visapusiškai atnaujintą „BRZ“ kupė, kuris, deja, Europoje nesulaukė tokio susidomėjimo kokio tikėjosi pats gamintojas.
Didžiausia naujovė – variklis. 2 litrų atmosferinį motorą pakeis 2,4 litro analogas, kuris pasiūlys daugiau galios ir didesnį sukimo momentą, išvystomą platesniame sūkių diapazone, o tai – gera žinia, nes su anksčiau gamintu modeliu norint važiuoti greičiau, nuolatos reikėdavo variklį gręžti, lyg bandytumėte jį negyvai uždrožti.

Mažas svoris, žemai esantis gravitacijos centras, preciziškas valdymas ir prieinama kaina. Pagrindinės savybės, pagal kurias „Subaru“ kūrė visapusiškai atnaujintą „BRZ“ kupė, kuris, deja, Europoje nesulaukė tokio susidomėjimo kokio tikėjosi pats gamintojas.
Didžiausia naujovė – variklis. 2 litrų atmosferinį motorą pakeis 2,4 litro analogas, kuris pasiūlys daugiau galios ir didesnį sukimo momentą, išvystomą platesniame sūkių diapazone, o tai – gera žinia, nes su anksčiau gamintu modeliu norint važiuoti greičiau, nuolatos reikėdavo variklį gręžti, lyg bandytumėte jį negyvai uždrožti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Dabar gamintojas tikina, jog norint važiuoti greičiau, jums ir varikliui reikės įdėti mažiau pastangų, mat 2,4 litro, keturių cilindrų atmosferinis variklis išvysto 231 arklio galią (esant 6000 aps/min.) ir 249 Nm sukimo momentą (nuo 3700 aps/min). Ūgtelėjimas nėra ženklus, bet to turėtų užtekti.
„Subaru“ laikydamasi klasikinių kupė kūrimo taisyklių, galiniais ratais varomą modelį siūlys su šešių laipsnių mechanine arba su šešių laipsnių automatine pavarų dėže. Kaip ir anksčiau, variklis suks galinius ratus per riboto praslydimo diferencialą.

REKLAMA

New generation Subaru BRZ coupe


Ryškų pokytį rasime ir kitoje vietoje. Nuo šiol „Subaru BRZ“ bus apaunamas 18 colių skersmens padangomis. Nors jų plotis (215 mm) išlieka kompaktiškas, tačiau dabar „BRZ“ bus apaunami gerokai rimtesne guma – „Michelin Pilot Sport 4S“.
Vizualiniai pokyčiai, mūsų džiaugsmui, teigiami. Dabar automobilis neatrodo, lyg būtų paimtas iš nuo 2000-ųjų ant sienos kabėjusio plakato. Dabar „Subaru BRZ“ atrodo kaip modernus automobilis, kuriame galime įžvelgti

REKLAMA
REKLAMA

New generation Subaru BRZ coupe


Įžengę į automobilio vidų, iškart išvysite keletą ryškių pokyčių. Senamadišką prietaisų skydelį pakeitė skaitmeninis analogas, kuriame per vidurį stūksos tachometras, o kairėje ir dešinėje esančius langus galėsite susikonfigūruoti pagal savo pageidavimus.
„Subaru“ inžinieriai siekdami pagerinti vairuotojo matymo lauką, automobilio struktūroje panaudojo didelį stipraus plieno kiekį. Būtent todėl priekiniai statramsčiai yra tokie ploni (modernių automobilių standartais) ir užtikrina, jog sėdėdami už vairo ar keleivio sėdynėje nesijausite, lyg sėdėtumėte bunkeryje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

New generation Subaru BRZ coupe


Kaip matote patys – tai kupė kėbulą turintis modelis, tačiau „Subaru“ bendrovės atstovai automobilio pristatymo metu bandė visus įtikinti, jog tai – praktiškas ir universalus ratuotis. Nors gamintojas neatskleidžia kokios talpos yra „Subaru BRZ“ bagažinė, tačiau gamintojas pabrėžia, jog nulenkus galines sėdynes japoniško kupė vairuotojai galės sutalpinti ne vieną kelioninį krepšį.
Kaip ir anksčiau, naujo „Subaru BRZ“ modelio gamyba vyks Japonijoje. Tuo tarpu „Subaru“ atstovybėse jis pasirodys kitų metų rudenį. Na, bent jau Japonijoje ir Jungtinėse Valstijose. Europa, deja, naujojo „Subaru BRZ“ modelio negaus. Vis dėlto, šio sportiško kupė brolis, dėvintis „Toyota“ markės ženkliuką, turėtų atvykti į Europą ir užimti tarpinę poziciją tarp „Yaris GR4“ ir „Toyota Supra“.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų