• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Liepos 9-10 d. „Monza“ „Formulės 1“ trasoje kaitinant 33 laipsnių temperatūrai vyko „Ligier“ Europos serijos lenktynės, kuriose važiavo ir lietuvis Egidijus Gutaravičius, atstovaujantis „Arctic Energy Racing“ komandą.
Šios lenktynės – ketvirtasis „Ligier“ Europos serijos etapas, vykstantis kartu su Europos Le Mano serijos lenktynėmis.
Pirmajame lenktynių važiavime „Monza“ trasoje E. Gutaravičius finišavo penktas, kadangi privalomo sustojimo metu, kuris turi trukti 1,45 min, išvažiavo iš lenktynių „pitų“ vos keliomis šimtosiomis sekundės dalimis greičiau – po 1,44,917 min ir lenktynių teisėjai nurodė atlikti papildomą pistop sustojimą.
„Lenktynėse pasiektas laikas – geresnis nei kvalifikacijoje, tai rodo, kad vis geriau perprantu vairuojamo „Ligier JS2 R“ valdymo ypatumus. Kol kas nepakankamai tiksliai stabdau ir įvažiuoju į posūkius, tempas per lėtas. Tai leistų išlošti taip reikalingų sekundės dalių. Ačiū komandos draugui Sergejui Jegorovui, kuris įvertino tai, kad dėl koronaviruso praleidau dvejas lenktynes, leido reabilituotis ir abu lenktynių važiavimus važiuoti vienam“, – sako Egidijus Gutaravičius.
Pirmajame lenktynių važiavime „Monza“ trasoje E. Gutaravičius finišavo penktas, kadangi privalomo sustojimo metu, kuris turi trukti 1,45 min, išvažiavo iš lenktynių „pitų“ vos keliomis šimtosiomis sekundės dalimis greičiau – po 1,44,917 min ir lenktynių teisėjai nurodė atlikti papildomą pitstop sustojimą. „Apsiskaičiavau, pajudėjau iš vietos per anksti, karštis daro savo, susikaupimą reikia išlaikyti visų lenktynių metu“, – sako. E Gutaravičius.
Pirmajame lenktynių važiavime „Monza“ trasoje E. Gutaravičius finišavo penktas, kadangi privalomo sustojimo metu, kuris turi trukti 1,45 min, išvažiavo iš lenktynių „pitų“ vos keliomis šimtosiomis sekundės dalimis greičiau – po 1,44,917 min ir lenktynių teisėjai nurodė atlikti papildomą pistop sustojimą.
Antrame važiavime sugedo automobilio pusašis, po kurio pasirodė ugnis ir prireikė gesintuvų pagalbos. Tačiau nors ir lietuvis ir lenktynių nebaigė, buvo įveikęs daugiau nei 75 proc. lenktynių, visgi įskaitinių taškų uždirbti pavyko.
„Važiuojant staiga sumažėjo automobilio trauka. Teko sustoti trasoje, automobilis nejudėjo iš vietos, teisėjai išstūmė už trasos ribų. Gedimo priežastis – trūkusi automobilio pusašio šarnyro (granatos) guma, dėl ko išsitaškė tepalas, nuo trinties įkaito granata ir sugedo pusašis. Gumos likučiai užsidegė ir teko gesinti“, – pasakoja daugkartinis Lietuvos ir Pabaltijo žiedinių lenktynių nugalėtojas E. Gutaravičius.
Pirmajame lenktynių važiavime „Monza“ trasoje E. Gutaravičius finišavo penktas, kadangi privalomo sustojimo metu, kuris turi trukti 1,45 min, išvažiavo iš lenktynių „pitų“ vos keliomis šimtosiomis sekundės dalimis greičiau – po 1,44,917 min ir lenktynių teisėjai nurodė atlikti papildomą pistop sustojimą.
„Ligier“ Europos serijos „Monza Heat“ pirmąjį važiavimą laimėjo Natan Bihel, atstovaujantis komandą „M Racing“. Antrame važiavime pirmas buvo lenktynininkų Mathieu Martins ir Olivier Pernaut duetas iš komandos „Orhes Racing“ .
Kitas – penktasis „Ligier“ Europos serijos etapas įvyks rugsėjo 17-18 d. Belgijoje, „Spa-Francorchamps“ trasoje.
Pirmajame lenktynių važiavime „Monza“ trasoje E. Gutaravičius finišavo penktas, kadangi privalomo sustojimo metu, kuris turi trukti 1,45 min, išvažiavo iš lenktynių „pitų“ vos keliomis šimtosiomis sekundės dalimis greičiau – po 1,44,917 min ir lenktynių teisėjai nurodė atlikti papildomą pistop sustojimą.
Pasibaigus „Ligier“ Europos serijos važiavimams, trasoje pasirodė išskirtiniai LMP (Le Mans Prototype) automobiliai, važiuojantys Europos Le Mano serijos lenktynėse. Prototipų grupės yra dvi – LMP2 ir LMP3, kartu važiuoja ir LM GTE grupės automobiliai. Lenktynės vyksta 4 valandas.
„Monza“ lenktynių nugalėtoju LMP2 grupėje tapo „Panis Racing“ komanda su automobiliu „Oreca 07 – Gibson“, per 4 lenktynių valandas įveikę 125 ratus. LMP3 greičiausi – „DKR Engineering“, važiavę su Duqueine M30 – D08 – Nissan“. LM GTE grupėje pirmi – „Spirit of race“ su automobiliu „Ferrari 488 GTE Evo“.

Liepos 9-10 d. „Monza“ „Formulės 1“ trasoje kaitinant 33 laipsnių temperatūrai vyko „Ligier“ Europos serijos lenktynės, kuriose važiavo ir lietuvis Egidijus Gutaravičius, atstovaujantis „Arctic Energy Racing“ komandą.
Šios lenktynės – ketvirtasis „Ligier“ Europos serijos etapas, vykstantis kartu su Europos Le Mano serijos lenktynėmis.
Pirmajame lenktynių važiavime „Monza“ trasoje E. Gutaravičius finišavo penktas, kadangi privalomo sustojimo metu, kuris turi trukti 1,45 min, išvažiavo iš lenktynių „pitų“ vos keliomis šimtosiomis sekundės dalimis greičiau – po 1,44,917 min ir lenktynių teisėjai nurodė atlikti papildomą pistop sustojimą.
„Lenktynėse pasiektas laikas – geresnis nei kvalifikacijoje, tai rodo, kad vis geriau perprantu vairuojamo „Ligier JS2 R“ valdymo ypatumus. Kol kas nepakankamai tiksliai stabdau ir įvažiuoju į posūkius, tempas per lėtas. Tai leistų išlošti taip reikalingų sekundės dalių. Ačiū komandos draugui Sergejui Jegorovui, kuris įvertino tai, kad dėl koronaviruso praleidau dvejas lenktynes, leido reabilituotis ir abu lenktynių važiavimus važiuoti vienam“, – sako Egidijus Gutaravičius.
Pirmajame lenktynių važiavime „Monza“ trasoje E. Gutaravičius finišavo penktas, kadangi privalomo sustojimo metu, kuris turi trukti 1,45 min, išvažiavo iš lenktynių „pitų“ vos keliomis šimtosiomis sekundės dalimis greičiau – po 1,44,917 min ir lenktynių teisėjai nurodė atlikti papildomą pitstop sustojimą. „Apsiskaičiavau, pajudėjau iš vietos per anksti, karštis daro savo, susikaupimą reikia išlaikyti visų lenktynių metu“, – sako. E Gutaravičius.
Pirmajame lenktynių važiavime „Monza“ trasoje E. Gutaravičius finišavo penktas, kadangi privalomo sustojimo metu, kuris turi trukti 1,45 min, išvažiavo iš lenktynių „pitų“ vos keliomis šimtosiomis sekundės dalimis greičiau – po 1,44,917 min ir lenktynių teisėjai nurodė atlikti papildomą pistop sustojimą.
Antrame važiavime sugedo automobilio pusašis, po kurio pasirodė ugnis ir prireikė gesintuvų pagalbos. Tačiau nors ir lietuvis ir lenktynių nebaigė, buvo įveikęs daugiau nei 75 proc. lenktynių, visgi įskaitinių taškų uždirbti pavyko.
„Važiuojant staiga sumažėjo automobilio trauka. Teko sustoti trasoje, automobilis nejudėjo iš vietos, teisėjai išstūmė už trasos ribų. Gedimo priežastis – trūkusi automobilio pusašio šarnyro (granatos) guma, dėl ko išsitaškė tepalas, nuo trinties įkaito granata ir sugedo pusašis. Gumos likučiai užsidegė ir teko gesinti“, – pasakoja daugkartinis Lietuvos ir Pabaltijo žiedinių lenktynių nugalėtojas E. Gutaravičius.
Pirmajame lenktynių važiavime „Monza“ trasoje E. Gutaravičius finišavo penktas, kadangi privalomo sustojimo metu, kuris turi trukti 1,45 min, išvažiavo iš lenktynių „pitų“ vos keliomis šimtosiomis sekundės dalimis greičiau – po 1,44,917 min ir lenktynių teisėjai nurodė atlikti papildomą pistop sustojimą.
„Ligier“ Europos serijos „Monza Heat“ pirmąjį važiavimą laimėjo Natan Bihel, atstovaujantis komandą „M Racing“. Antrame važiavime pirmas buvo lenktynininkų Mathieu Martins ir Olivier Pernaut duetas iš komandos „Orhes Racing“ .
Kitas – penktasis „Ligier“ Europos serijos etapas įvyks rugsėjo 17-18 d. Belgijoje, „Spa-Francorchamps“ trasoje.
Pirmajame lenktynių važiavime „Monza“ trasoje E. Gutaravičius finišavo penktas, kadangi privalomo sustojimo metu, kuris turi trukti 1,45 min, išvažiavo iš lenktynių „pitų“ vos keliomis šimtosiomis sekundės dalimis greičiau – po 1,44,917 min ir lenktynių teisėjai nurodė atlikti papildomą pistop sustojimą.
Pasibaigus „Ligier“ Europos serijos važiavimams, trasoje pasirodė išskirtiniai LMP (Le Mans Prototype) automobiliai, važiuojantys Europos Le Mano serijos lenktynėse. Prototipų grupės yra dvi – LMP2 ir LMP3, kartu važiuoja ir LM GTE grupės automobiliai. Lenktynės vyksta 4 valandas.
„Monza“ lenktynių nugalėtoju LMP2 grupėje tapo „Panis Racing“ komanda su automobiliu „Oreca 07 – Gibson“, per 4 lenktynių valandas įveikę 125 ratus. LMP3 greičiausi – „DKR Engineering“, važiavę su Duqueine M30 – D08 – Nissan“. LM GTE grupėje pirmi – „Spirit of race“ su automobiliu „Ferrari 488 GTE Evo“.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų