• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Savaitgalį Kaune surengtoje „Drift Reunion“ parodoje savo sportinius automobilius demonstravo dešimtys Lietuvos drifto čempionato dalyvių.


Savaitgalį Kaune surengtoje „Drift Reunion“ parodoje savo sportinius automobilius demonstravo dešimtys Lietuvos drifto čempionato dalyvių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Į Kauną sugūžėję drifteriai leido visiems smalsuoliams iš arčiau pažvelgti į sportinius bolidus, kurie dar prieš keletą mėnesių kovojo dėl aukščiausių pozicijų skirtinguose Lietuvos drifto čempionato etapuose.

REKLAMA

Nors „Drift Reunion“ parodoje buvo eksponuojamas gausus būrys lenktyninių automobilių, tačiau parodoje apsilankę „Youtube“ kanalo „
Krebždesys“ autoriai savo dėmesį sutelkė į Kęstučio Petronio bolidą.


Kęstučio Petronio BMW
Kęstučio Petronio BMW

Naudoja naujos kartos variklį


Iš pirmo žvilgsnio nekaltai atrodantis 1 serijos BMW savyje slepia didelio pajėgumo variklį. „Drift Reunion“ parodoje lenktynininkas atskleidė, jog 1 serijos BMW dabar turi naujos kartos „LT1“ benzininį variklį.

REKLAMA
REKLAMA

Standartinėje konfigūracijoje, šis atmosferinis motoras išvysto 455 arklio galias ir 623 Nm sukimo momentą, tačiau patekęs į lietuvių rankas, „LT1“ pajėgumas buvo padidintas iki maždaug 700 arklio galių.


„Atmosferinių arklių“, – priduria lenktynininkas.


„Mes dar neatsukome visų, tų arklių, bet tiek kiek aš esu suplanavęs, ką mes pakeitėm – skaičiai gražūs“, – atskleidžia K.Petronis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kęstučio Petronio BMW
Kęstučio Petronio BMW

Paliko vietos netikėtiems įvykiams


Automobilių sportas – kontaktinis sportas. Tai ypač galioja drifto dalyviams, kurie poriniuose važiavimuose stengiasi išlaikyti minimalų atstumą vienas nuo kito, arba ne visuomet automobilį „pastato“ į netinkamą trajektoriją.


K.Petronis atsižvelgdamas į tai, jog galinė dalis gali kentėti nuo smulkesnių ar rimtesnių smūgių, galinį saugos lanką sumontavo šiek tiek atokiau nuo galinio buferio.

REKLAMA

„Jeigu saugos lankas būtų arčiau galinio buferio, kažkokio kontakto metu, mane paimtų ir atmestų į priekį“, – pasakoja lenktynininkas.


„Šiuo atveju, trumpesnis saugos lankas mane šiek tiek nutolina ir aš, galbūt, galiu daugiau amortizuoti sieną, jeigu būnu pasirinkęs netaisyklingą liniją“, – priduria K.Petronis.


Daugiau įdomybių apie K.Petronio sportinį bolidą sužinosite peržvelgę žemiau esantį vaizdo reportažą.



https://www.youtube.com/watch?v=TpZU7pkx07w


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų