• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Formulės 1“ žurnalas Nyderlanduose pristatė tradicinį sezono nelaimėlių reitingą, kuriame čempionato dalyviai klasifikuojami pagal tai, kiek nuostolių pridarė komandai dėl savo avarijų ir kitų nelaimingų atsitikimų.
Žinoma, skelbiami duomenys yra neoficialūs. Apklausus kai kurių komandų vadovus, išsiaiškinta, kiek vidutiniškai kainuoja pakeisti kurią nors sulaužytą bolido dalį ir ta kaina buvo įskaičiuojama į bendrą sumą, neatsižvelgiant į tai, kad dėl specifinio bolido dizaino tiksli kaina gali šiek tiek skirtis.
Praėjusių metų lyderio prancūzo Romaino Grosjeano „Formulėje 1“ nebeliko, o jo poziciją viršūnėje perėmė prancūzą „Haas“ komandoje pakeitęs vokietis Mickas Schumacheris. Suskaičiuota, kad legendinio Michaelio Schumacherio sūnus pridarė nuostolių už 4,21 mln. eurų. Ši suma beveik identiška tai, kuri pernai buvo priskaičiuota R.Grosjeanui (4,25 mln.).
Brangiausia M.Schumacherio avarija buvo Saudo Arabijos GP etape. Tada bolido sutaisymas atsiėjo daugiau nei 1,2 mln. eurų. Suskaičiuota, kad M.Schumacheriui per sezoną teko 9 kartus keisti stabdžius, po 8 kartus – priekinį sparną ir ratus, 5 kartus – galinę pakabą, po 4 kartus – priekinę pakabą ir bolido dugną, 3 kartus – pavarų dėžę, 2 kartus – galinį sparną. Pridėjus keletą smulkesnių darbų, gaunama 4,21 mln. eurų suma.
Šiemet „Formulės 1“ bolidų remontui iš viso buvo išleista 37,06 mln. eurų. Tai – gerokai didesnė suma nei pernai (20,805 mln.) bei užpernai (34,11 mln.). Tiesa, šiemet ir lenktynių buvo net 22. „Haas“ tapo didžiausiais sezono nelaimėliais – jų bolidų taisymas atsiėjo 6,68 mln. eurų. Tuo tarpu „Alpine“ pilotai buvo atsargiausi – bolidų taisymas atsiėjo tik 595 tūkst. eurų.

VIDEO


„Formulės 1“ žurnalas Nyderlanduose pristatė tradicinį sezono nelaimėlių reitingą, kuriame čempionato dalyviai klasifikuojami pagal tai, kiek nuostolių pridarė komandai dėl savo avarijų ir kitų nelaimingų atsitikimų.
Žinoma, skelbiami duomenys yra neoficialūs. Apklausus kai kurių komandų vadovus, išsiaiškinta, kiek vidutiniškai kainuoja pakeisti kurią nors sulaužytą bolido dalį ir ta kaina buvo įskaičiuojama į bendrą sumą, neatsižvelgiant į tai, kad dėl specifinio bolido dizaino tiksli kaina gali šiek tiek skirtis.
Praėjusių metų lyderio prancūzo Romaino Grosjeano „Formulėje 1“ nebeliko, o jo poziciją viršūnėje perėmė prancūzą „Haas“ komandoje pakeitęs vokietis Mickas Schumacheris. Suskaičiuota, kad legendinio Michaelio Schumacherio sūnus pridarė nuostolių už 4,21 mln. eurų. Ši suma beveik identiška tai, kuri pernai buvo priskaičiuota R.Grosjeanui (4,25 mln.).
Brangiausia M.Schumacherio avarija buvo Saudo Arabijos GP etape. Tada bolido sutaisymas atsiėjo daugiau nei 1,2 mln. eurų. Suskaičiuota, kad M.Schumacheriui per sezoną teko 9 kartus keisti stabdžius, po 8 kartus – priekinį sparną ir ratus, 5 kartus – galinę pakabą, po 4 kartus – priekinę pakabą ir bolido dugną, 3 kartus – pavarų dėžę, 2 kartus – galinį sparną. Pridėjus keletą smulkesnių darbų, gaunama 4,21 mln. eurų suma.
Šiemet „Formulės 1“ bolidų remontui iš viso buvo išleista 37,06 mln. eurų. Tai – gerokai didesnė suma nei pernai (20,805 mln.) bei užpernai (34,11 mln.). Tiesa, šiemet ir lenktynių buvo net 22. „Haas“ tapo didžiausiais sezono nelaimėliais – jų bolidų taisymas atsiėjo 6,68 mln. eurų. Tuo tarpu „Alpine“ pilotai buvo atsargiausi – bolidų taisymas atsiėjo tik 595 tūkst. eurų.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų