• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dalis „Tele2“ klientų negali naudotis telekomunikacijų paslaugomis, tai savo „Facebook“ paskyroje pranešė „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.

Dalis „Tele2“ klientų negali naudotis telekomunikacijų paslaugomis, tai savo „Facebook“ paskyroje pranešė „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.

REKLAMA

Pasak jo, įvyko gedimas viename iš „Tele2“ duomenų centrų, todėl dalis klientų negali naudotis paslaugomis.

„Gedimą taisome ir artimiausiu metu atstatysime, dalį apkrovos perėmė kitas duomenų centras. Jei neturite ryšio – perkraukite telefoną arba pabandykite skambinti šiek tiek vėliau. Pabandžius skambinti kelis kartus, skambutį aptarnaus tas centras, kuris veikia – ir prisiskambinti pavyks“, – savo socialinės medijos paskyroje rašo A. Baranauskas.

Naujienų portalui tv3.lt A. Baranauskas pakomentavo, kad gedimas nėra geografinis. „Gedimas yra centrinėje tinklo dalyje: turime du duomenų centrus, kurie aptarnauja skambučius, ir vienas jų dėl techninių gedimų neveikia“, – sakė A. Baranauskas. Jis taip pat klientų atsiprašė už nepatogumus.

REKLAMA
REKLAMA

„Telia“ atstovas Audrius Stasiulaitis pripažino, kad „Tele2“ gedimo sukeltas problemas patiria ir jų klientai, kurie negali prisiskambinti į neveikiančius jų numerius. Anot jo, „Telia“ tikisi, kad „Tele2“ greitai išspręs šį techninį sutrikimą. 

Dėl sutrikimų „Tele2“ tinkle dalis BITĖS klientų nuo 14 valandos taip pat  negali prisiskambinti į „Tele2“ tinklą bei nusiųsti SMS šio operatoriaus paslaugomis besinaudojantiems klientams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų