• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Citroen“ pristatė „C-Elysee WTCC“ bolidą, kuriuo Sebastienas Loebas lenktyniaus 2014 metų WTCC čempionate.
380 AG ir priekinius varančiuosius ratus turintis bolidas yra pirmasis „Citroen“ kūrinys, skirtas žiedinei lenktynių trasai. Tai taip pat pirmasis WTCC automobilis, sukurtas pagal 2014-aisiais įsigaliosiantį naują reglamentą. „C-Elysee WTCC“ naudos tą patį 1.6 litro variklį kaip ir DS3 WRC ralio bolidas.
„Citroen“ keliams skirtą „C-Elysee“ versiją pristatė vos praėjusių metų rugsėjį, todėl šio automobilio pasirinkimas WTCC programai tapo savaime suprantamas.

CL_13.080.005
„C-Elysee“ pasirinkimas WTCC programai labai aiškiai atspindi mūsų nusiteikimą lenktyniauti ir remti komercinį tobulėjimą“, - teigė kompanijos generalinis direktorius Fredericas Banzetas.
„Su etapais Lotynų Amerikoje, Maroke, Kinijoje ir Rusijoje WTCC kalendorius yra visiškai globalus. Gausime labai daug naudos naudodami „C-Elysee“ ir tokį lenktynininką šiose augančiose rinkose.“
„Iš techninės perspektyvos, trijų dalių sedano kėbulas yra idalus aerodinamiškai“, - pridūrė „Citroen“ technikos direktorius Xavieras Mestelanas-Pinonas.
„Kitus komponentus į šį kėbulą galėjome sumontuoti gana lengvai. Tai pirmasis mūsų žiedinis bolidas, todėl turime nuolat savęs klausti, ar pasirinkimai yra racionalūs, tačiau tai šį iššūkį padaro tik dar įdomesniu.“
„Citroen“ dar neįvardijo, kas taps S.Loebo komandos draugu. Tarp kandidatų yra minimi Yvanas Mulleris, Robas Huffas bei Alainas Menu.
„Honda“ ir „Lada“ taip pat kuria naujus bolidus 2014 metų sezonui, tuo tarpu SEAT „Leon Cup“ bolias naudojimui turėtų būti paruoštas antroje 2014 metų sezono pusėje.

„Citroen“ pristatė „C-Elysee WTCC“ bolidą, kuriuo Sebastienas Loebas lenktyniaus 2014 metų WTCC čempionate.
380 AG ir priekinius varančiuosius ratus turintis bolidas yra pirmasis „Citroen“ kūrinys, skirtas žiedinei lenktynių trasai. Tai taip pat pirmasis WTCC automobilis, sukurtas pagal 2014-aisiais įsigaliosiantį naują reglamentą. „C-Elysee WTCC“ naudos tą patį 1.6 litro variklį kaip ir DS3 WRC ralio bolidas.
„Citroen“ keliams skirtą „C-Elysee“ versiją pristatė vos praėjusių metų rugsėjį, todėl šio automobilio pasirinkimas WTCC programai tapo savaime suprantamas.

CL_13.080.005
„C-Elysee“ pasirinkimas WTCC programai labai aiškiai atspindi mūsų nusiteikimą lenktyniauti ir remti komercinį tobulėjimą“, - teigė kompanijos generalinis direktorius Fredericas Banzetas.
„Su etapais Lotynų Amerikoje, Maroke, Kinijoje ir Rusijoje WTCC kalendorius yra visiškai globalus. Gausime labai daug naudos naudodami „C-Elysee“ ir tokį lenktynininką šiose augančiose rinkose.“
„Iš techninės perspektyvos, trijų dalių sedano kėbulas yra idalus aerodinamiškai“, - pridūrė „Citroen“ technikos direktorius Xavieras Mestelanas-Pinonas.
„Kitus komponentus į šį kėbulą galėjome sumontuoti gana lengvai. Tai pirmasis mūsų žiedinis bolidas, todėl turime nuolat savęs klausti, ar pasirinkimai yra racionalūs, tačiau tai šį iššūkį padaro tik dar įdomesniu.“
„Citroen“ dar neįvardijo, kas taps S.Loebo komandos draugu. Tarp kandidatų yra minimi Yvanas Mulleris, Robas Huffas bei Alainas Menu.
„Honda“ ir „Lada“ taip pat kuria naujus bolidus 2014 metų sezonui, tuo tarpu SEAT „Leon Cup“ bolias naudojimui turėtų būti paruoštas antroje 2014 metų sezono pusėje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų