Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Pacituosiu gal ne visai tisliai vieną labai teisingą pasakymą: "...švęsime Lietuvos vardo paminėjimo tūkstantmetį katalikiškuoose raštuose".Mūsų istorikai auginti tik Vilniaus universitete,negalėję pasinaudoti pasaulio archyvais tik tiek ir težino.Istorikai gyvenantys užsienyje kuriems prieinami pasaulio arcyvai yra kitokios nuomonės.Vardo paminėjimo tūkstantmetį pavadinti Lietuvos tūkstantmečiu švelniai tariant yra nesusipratimmas.Tai įrodė ne vienas autorius savo straipsniuose.Nepriklausomai nuo to Lietuvos vardą kas kada minėjo Lietuva egzistuoja jau keletą tūkstančių metų,net tada kai dar išvis nebuvo krikščinybės.Sieti Lietuvos istoriją tik su krikščinybe yra mūsų tautos žeminimas.
Viskas čia normaliai su tuo Baronu. Krikščionis kaip krikščionis, parodė savo tikrą veidą... Tokie krikščionys visada buvo ir tokiais metodais veikė, nieko naujo nėra. Jiems lietuviškumas ir Lietuva yra blogis, visada buvo atėjūnų padlaižiai ir atstovavo svetimai sistemai. Gal ir gerai, kiekvienas gali rinktis kas jam yra priimtina. Man po tokių krikščioniškos istorijos pamokų krikščioniu būt yra ŽEMA, apskritai šitos religijos fanatikai yra šlykštūs.
ką tu čia peizelioji, išmok abecėlę pirmiausia
ką tu čia peizelioji, išmok abecėlę pirmiausia
Čia gerai parašyta, kad Gediminas buvo Lietuvos karalius. Tokiu jis save laikė ir tokiu jį laikė jo pavaldiniai. Tokiu jį laikė ir visas pasaulis. Tik jis buvo ne krikščionių pasaulio karalius, nebuvo popiežiaus jurisdikcijoje. Visokie "didieji kunigaikščiai" atsirado po Lietuvos krikšto, kai Jogaila perėjo pas lenkus taip gaudamas krikščioniškojo karaliaus karūną. O Vytautui liko laipteliu mažesnis titulas. Tą paritetą lenkai ir išlaikė iki pat 1795 metų.
Puikus, geras straipsnis.
Baronas demaskuotas. Puikus straipsnis!
Kaip pirštu į akį. Taikliau ir nesugalvosi.
Tamstos komentaras dvelkia religine pesperktyva. Nemanau, kad tai pseudomokslinė pozicija. Tai yra nuomonė, paremta tam tikrais faktais. Pseudomoksliškumas yra D. Barono darbai, kurie tėra grynų gryniausias šlamštas. Bet kartais šlamštą reikia iškelti dienos šviesą, nes tik racionali diskusija gali atskleisti visą absurdo beprotybę.

Gerbiu kiekvieno žmogaus religinius įsitikinimus (skirtingai negu Jūs), tai pat ir Barono, tačiau nereikia jų painioti į mokslą. Aš esu lietuvis, ne krikščionis, man svarbi ir įdomi Lietuvos istorija. Nemanau, kad viskas kas nesusiję su krikščionybe yra blogis- lietuvių religija yra šamanizmas ar Margiris yra sektantas fanatikas. Bandymai įvilkti viską į šiandieninės "moraliai degradavusios" visuomenės gyvenimo kontekstą yra juokingi.

Keista, kad pastaruoju metu Lietuvoje atsiranda "mokslininkų" primenančių religinius fundamentalistus. Šiek tiek primena radikalią Islamo pasaulėžiūrą, kuri pvz. vyrauja Irane, kur egzistuoja gėris ir blogis religinėje perspektyvoje. Viskas prieš Islamą yra blogis. Keista, kai tokie asmenys, primenantys (savo mąstymu) tiurbanuotus Irano "istorikus" dirba Lietuvos istorijos institute. Kas visiškai diskredituoja šią instituciją.

Na, bet diskusijos ir minties laisvė yra neatimama. Tad leiskime sveikam protui ir racionaliems argumentams kovoti prieš absurdą.
Į baroną išvis negalima žiūrėt rimtai, - kvailas fanatikas jis...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų