• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Už visuomeninį susisiekimą atsakinga sostinės savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ planuoja pirkti tarptautinę studiją dėl metro ar kitos naujos viešojo transporto sistemos Vilniuje įrengimo.

Už visuomeninį susisiekimą atsakinga sostinės savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ planuoja pirkti tarptautinę studiją dėl metro ar kitos naujos viešojo transporto sistemos Vilniuje įrengimo.

REKLAMA

Apie tai trečiadienį per savivaldybės tarybos posėdį pranešė Vilniaus meras Valdas Benkunskas, atsakydamas į konservatorės Rasos Baškienės klausimą, ar spręsdama spūsčių ir taršos problemas sostinė tikisi pavyti Helsinkį bei Kopenhagą, kur išvystytas metro.

„Tikrai pavysime ir aplenksime, jeigu reikės, ir metro gali tam padėti. Bet iš esmės kiekviena infrastruktūros priemonė turi turėti tikslą ir logiką. Gyvename 700 kvadratinių kilometrų mieste, kur gyventojų tankis netolygiai išsidėstęs per visas teritorijas. Tam, kad padarytume, metro, reikia labai rimtų skaičiavimų ir rimtų investicijų“, – kalbėjo meras.

Jis pažymėjo, kad už visuomeninį susisiekimą atsakinga Vilniaus įmonė ruošiasi pirkti viešojo transporto galimybių studiją.

REKLAMA
REKLAMA

„Šiuo metu „Judu“ įmonėje (SĮ „Susisiekimo paslaugos“ – BNS) vykdomas pasirengimas pirkti tarptautinę studiją, kuri šių dienų aktualijomis galėtų padėti atsakyti į klausimus, kaip, kada ir kokiais būdais metro ar kitą naują viešojo transporto sistemą Vilniaus mieste galėtume įvesti“, – sakė V. Benkunskas.

REKLAMA

„Šiandien sakyti, kad tikrai bus arba tikrai nebus metro nereikia, tai turi pasakyti aiškiais kriterijais ir dokumentais besiremiantys specialistai, bet darbas vyksta“, – pridūrė meras.

Nekilnojamo turto vystytojai praėjusių metų pabaigoje iškėlė idėją, kad vietoje atskirų slėptuvių ir priedangų sostinėje būtų racionaliau pastatyti metro, kuris galėtų tarnauti ir kaip apsauga kilus grėsmei.

Tam pritarė tuometinis Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) vadovas Laurynas Kasčiūnas.

REKLAMA
REKLAMA

Seimas 2018 metų rudenį priėmė Metropoliteno įgyvendinimo įstatymą ir sudarė sąlygas privatiems investuotojams imtis metro statybų. Šis statybų reglamentavimas įsigaliojo 2020 metų pradžioje.

Diskusijos dėl metro poreikio Vilniuje vyksta jau daugiau nei dešimtmetį. Šalininkai teigė, jog projektas pritrauktų milijonines investicijas, o šio transporto būdo atsiradimas išlaisvintų miestą iš kamščių. Anot kritikų, Vilniuje yra per mažai gyventojų, kad statybos atsipirktų, be to, jos pakenktų paveldui.

REKLAMAAutobilis.lt
Pirkite Marso užkariavimo studiją
Pirkite Marso užkariavimo studiją
Daugiau atkatų gausite iš draugelių, kurie tokią "studiją" rengs. Kiek jums, durneliai, galima kartoti, kad jau prieš daug daug metų yra atliktos visos studijos ir nustatyta, jog metro gali būti tinkama transporto priemonė tik ne mažesniuose nei 1 mln. gyventojų miestuose. Suraskite kitų būdų pasisavinti Vilniaus savivaldybės biudžeto pinigus. Ar jūsų giminės, draugai ir pažįstami kitokių "studijų" neatlieka - tik metro? Na, tada bėda. Dyydelė bėda jums
Na plovykla .. nenustoja dirbti.. Metro studija jau buvo...
Tai dėl ko tuomet šitiek milijonų išleidote dviračių takams Vilniuje? Jei dar ir metro su tranvajumi reikia? Ir Vilniaus gatvės jau susiaurintos, kad tik dviračiu galima pravažiuoti. Kokie dar metro ir tramvajai - juk vilniečius užtikrinote, kad Vilniaus biudžeto pinigais įrengtais dviračių takais visi vilniečiai su malonumu važinės visur - ir vasarą, ir per sniegą, ir lietui lyjant, ir kepinant 30 laipsnių karščio? Tai ką, nevažinėja? Koks netikėtumas!!! O metro, kuris turės 1 liniją ir 2 stoteles kiek važinės? Vėl visi? Būtų mano valia, pasodinčiau jus visus į kalėjimą. Už Vilniaus biudžeto lėšų išvogimą asmeniniams reikalams. Būtų jums tada ir dviračiai, ir visi metro su tramvajais
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų